En fersken spire og? - Mangojenta

6+4

Da har jeg endelig fått kontakt med sykehuset og hun jeg pratet med mente at det ikke skulle være noe problem å endre timen til en tidlig ultralyd. Så fikk beskjed om at hvis ikke jeg hører noe, skal jeg møte opp til timen som vanlig:) herregud tenk om vi får se lille regnbue babyen var på første gang på mandag:dummy1: og tenk om det faktisk går fint denne gangen!!:wideyed:

har vært så flink og klart å dra på meg en liten influensa 3 dager før eksamen og med full kvalme som står på. Så her går det i prostafen og dyna i sofaen. Og begynner heldigvis å bli bedre. Blir så godt å bli ferdig med eksamen i morgen og eventuelt se om det er liv i magen på mandag:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Åååå så spennende!!
Så kjipt at du er syk da. Håper eksamen går bra likevel og gleder meg til å høre nyhetene på mandag ❤
 
6+4

Da har jeg endelig fått kontakt med sykehuset og hun jeg pratet med mente at det ikke skulle være noe problem å endre timen til en tidlig ultralyd. Så fikk beskjed om at hvis ikke jeg hører noe, skal jeg møte opp til timen som vanlig:) herregud tenk om vi får se lille regnbue babyen var på første gang på mandag:dummy1: og tenk om det faktisk går fint denne gangen!!:wideyed:

har vært så flink og klart å dra på meg en liten influensa 3 dager før eksamen og med full kvalme som står på. Så her går det i prostafen og dyna i sofaen. Og begynner heldigvis å bli bedre. Blir så godt å bli ferdig med eksamen i morgen og eventuelt se om det er liv i magen på mandag:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Krysser fingrene for gode nyheter på mandag :love7
 
Åååå så spennende!!
Så kjipt at du er syk da. Håper eksamen går bra likevel og gleder meg til å høre nyhetene på mandag ❤
Ja utrolig spennende:nailbiting: har en god følelse men man vet jo aldri med denne kroppen tydeligvis:hilarious: heldigvis litt bedre i dag så skal bruke dagen på å repetere før det braker løs halv 5 i ettermiddag:eek: hvordan går det med lille spira hos deg? Er alle symptomer på plass? Eller nyter du fortsatt fraværet:D
 
riktig god bedring! Og lykke til med eksamen og og TUL og alt mulig! Håper du får fantastiske nyheter på mandag :)
 
Ja utrolig spennende:nailbiting: har en god følelse men man vet jo aldri med denne kroppen tydeligvis:hilarious: heldigvis litt bedre i dag så skal bruke dagen på å repetere før det braker løs halv 5 i ettermiddag:eek: hvordan går det med lille spira hos deg? Er alle symptomer på plass? Eller nyter du fortsatt fraværet:D
Hehe nei fortsatt ingen symptomer. Slapp unna sist også bortsett fra at jeg var trøtt og sliten så mulig det blir likt denne gangen også.

Masse lykke til i dag! :)
 
Hehe nei fortsatt ingen symptomer. Slapp unna sist også bortsett fra at jeg var trøtt og sliten så mulig det blir likt denne gangen også.

Masse lykke til i dag! :)
Da krysser jeg fingrene for deg, og minimalt med symptomer! Her er det banana på nattbordet og kvalmestillende hver dag:wtf: Men krysser fingrene for at det blir verdt det denne gangen :Heartpink Får sånne små øyeblikk med total begeistring og håp om at det faktisk kan hende jeg får en baby i juli:nailbiting: men prøver jo så klart å holde litt igjen på følelsene så langt det går.

Takk for lykke ønskninger! Blir deilig å få det unnagjort :p
 
Da krysser jeg fingrene for deg, og minimalt med symptomer! Her er det banana på nattbordet og kvalmestillende hver dag:wtf: Men krysser fingrene for at det blir verdt det denne gangen :Heartpink Får sånne små øyeblikk med total begeistring og håp om at det faktisk kan hende jeg får en baby i juli:nailbiting: men prøver jo så klart å holde litt igjen på følelsene så langt det går.

Takk for lykke ønskninger! Blir deilig å få det unnagjort :p
Krysser alt for deg!! ❤
 
Lykke til idag :)
 
Tul overstått og et lite hjerte banker:Heartpink

Ble litt stressa først da embryo måler 6-7 mm.. men tror han har et utrolig dårlig apparat for man så nesten ingenting i motsetning til privat tul sist svangerskap, denne gangen måtte han faktisk peke for at vi skulle se hva som var hva:wideyed: Vi så heller ikke hjertet med en gang, en liten luring i magen altså:hilarious: men han mente han ikke så noe unormalt og lovte at vi ville blitt informert om det var noe..

Men det er nå et embryo i magen og et hjerte som banker, og jeg er mer kvalm en noen gang..:hungover: Ny tul om 3 uker :)
 
Tul overstått og et lite hjerte banker:Heartpink

Ble litt stressa først da embryo måler 6-7 mm.. men tror han har et utrolig dårlig apparat for man så nesten ingenting i motsetning til privat tul sist svangerskap, denne gangen måtte han faktisk peke for at vi skulle se hva som var hva:wideyed: Vi så heller ikke hjertet med en gang, en liten luring i magen altså:hilarious: men han mente han ikke så noe unormalt og lovte at vi ville blitt informert om det var noe..

Men det er nå et embryo i magen og et hjerte som banker, og jeg er mer kvalm en noen gang..:hungover: Ny tul om 3 uker :)
Åååå så godt å høre!
Gratulerer med bankende hjerte!! ❤
Det er altså SÅ stor forskjell på de ultralyd aparatene. Jeg så så stor forskjell på den private plassen jeg dro sist og den på sykehuset. Sykehuset var alt så klart mens på private plassen var det ganske blurry. Så gruer meg bittelitt til å dra dit nå i slutten av desember nettopp pga det :shy:
Ny ul allerede om 3 uker? Hvorfor så fort?
 
Åååå så godt å høre!
Gratulerer med bankende hjerte!! ❤
Det er altså SÅ stor forskjell på de ultralyd aparatene. Jeg så så stor forskjell på den private plassen jeg dro sist og den på sykehuset. Sykehuset var alt så klart mens på private plassen var det ganske blurry. Så gruer meg bittelitt til å dra dit nå i slutten av desember nettopp pga det :shy:
Ny ul allerede om 3 uker? Hvorfor så fort?
Ja er ekstremt stor forskjell:eek:

Blir ny om 3 uker med tanke på at jeg har så lang historie med bankende hjerte først, og så ma litt lengre på vei så vil de gjerne følge tett opp. Han sa først om 2 uker men jeg ønsker en så tett opp mot uke 11 og jul som mulig:)
 
Ja er ekstremt stor forskjell:eek:

Blir ny om 3 uker med tanke på at jeg har så lang historie med bankende hjerte først, og så ma litt lengre på vei så vil de gjerne følge tett opp. Han sa først om 2 uker men jeg ønsker en så tett opp mot uke 11 og jul som mulig:)
Åååå så greit at du får så tett oppfølging da!! ❤ og så fint at det blir nære jul. :)
 
Åååå så greit at du får så tett oppfølging da!! ❤ og så fint at det blir nære jul. :)
Jaaa absolutt :) tenk at det var et bankende hjerte:Heartpink syntes det er vanskelig å tro på, litt skummelt at den målte litt liten, og lenge å vente til neste.. men håper:dummy1:
 
Tul overstått og et lite hjerte banker:Heartpink

Ble litt stressa først da embryo måler 6-7 mm.. men tror han har et utrolig dårlig apparat for man så nesten ingenting i motsetning til privat tul sist svangerskap, denne gangen måtte han faktisk peke for at vi skulle se hva som var hva:wideyed: Vi så heller ikke hjertet med en gang, en liten luring i magen altså:hilarious: men han mente han ikke så noe unormalt og lovte at vi ville blitt informert om det var noe..

Men det er nå et embryo i magen og et hjerte som banker, og jeg er mer kvalm en noen gang..:hungover: Ny tul om 3 uker :)

Så godt å høre ❤❤ denne lille luringen er her for å bli!
 
Hurra for bankende hjerte!
 
Så herlig at TUL var vellykket og koselig å se hjertet banke hos lille spiren :Heartred Spennede med ny TUL om bare tre uker igjen også! :D
 
9+0:Heartpink

God morgen! Her kommer en liten oppdatering fra noe som har vært en Berg og dal bane de siste ukene:hilarious:

2 dager etter sist ul hadde jeg en liten blødning, så dro litt akutt til privat gyn og ble satt frem til 8+1:eek: lykkelig prøvde vi å nyte dagene videre men mot helga ble jeg bare dårligere og dårligere..

Mandag dro jeg til legen for råd om kvalmen da jeg ikke lenger fikk i meg noe som helst uten at det kom opp igjen.. legen skrev ut kvalmestillende men var mer interessert i at jeg måtte bestille jordmor osv.. senere på dagen ble jeg veldig svimmel, noe jeg hadde slitt med mye siste ukene. Hadde også besvimt et par ganger. Så jeg ringte legevakten og fikk beskjed om å komme med en gang.

Derfra ble jeg innlagt på sykehuset og fikk beskjed om at det er alvorlig svangerskapskvalme. 2 netter på sykehus, mye væske og kvalmestillende. Og jeg føler meg som et nytt menneske:woot: selvfølgelig fortsatt litt kvalm, men jeg klarer faktisk å fungere litt om dagene! Så nå sitter jeg på sykehuset og venter på å dra hjem etter å ha satt inn noe som heter picc line, altså en litt mer permanent veneflon, så skal jeg inn hver 3. dag og få væske.

Kjenner det er utrolig godt å bli tatt på alvor og få hjelp:Heartpink og ikke minst fikk vi en ekstra ultralyd når jeg kom på sykehuset og ble satt 1 dag frem fra opprinnelig offentlig sykehus og to tilbake fra privat, så sier oss fornøyd med det enn så lenge. Lille knøttet beveget på seg og har hatt det helt fint under hele dette kaoset:hilarious:

Så nå blir det som sakt væske hver 3. dag enn så lenge, og så skal vi på privat ultralyd neste fredag som blir siste før jul. Da er jeg 10+1 så krysser fingrene! Og så blir det en ny offentlig helt i begynnelsen av januar! Kanskje det faktisk skal gå greit denne gangen:shy:
 
Back
Topp