En fersken spire og? - Mangojenta

Hadde glemt hvor gal man blir av dette teste kjøret:hilarious: Vil så gjerne få en lysende rosa strek:p men føler den er litt sterkere? Er bare så redd den er for svak for 11 dpo. Og klarer ikke helt å tro at det faktisk er en strek der:Heartpink
Vis vedlegget 370164 Vis vedlegget 370165
Ligner på min 11 dpo, og resultatet av den sitter i stolen sin og tygger på lekene sine akkurat nå :)
 
12 dpo

Jeg er så glad, lykkelig, redd, sjokkert og alt på en gang! Men i dag fikk jeg endelig en lysende klar rosa strek:shy::Heartpink

54BA38BE-F62A-40AA-BF69-80BB7BC08531.jpeg
 
Ååååå så mye sterkere den er!! Dette skal gå veien altså! Gratulerer!! ❤
 
Ååååå så mye sterkere den er!! Dette skal gå veien altså! Gratulerer!! ❤
Svarer ydmykt tusen takk:shy: har hørt om så mange som blir fort gravid etter ma og at det går hele veien, så krysser fingrene for at det endelig er vår tur også:Heartpink
 
Hurra! Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye ❤️❤️ Den ser kjempefin ut!
 
Åå, gratulerer så mye! ❤️ Nå må du klamre deg godt fast og bli der helt til mål, lille spire!
 
Hurra! Så herlig å komme inn og se så fine streker! :Heartred Hold fast lille mangospiren :Heartred
 
13 dpo og snaaaaart ikm:nailbiting: er så spent, men tenker at siden testene er så sterke, så er det ingenting å grue seg til.

Har kun 3 tester igjen, så prøver å spare litt på de. Orker ikke teste styr i ukesvis så fordeler de utover neste uke og så blir det sikkert en digital. Men ja, derfor har jeg testefri i dag:hilarious: og tenkte da at det kunne være gøy å lage en liten symptomliste fra «2 dager før ikm»:)

Gleder meg egentlig bare til å bikke 5 uker, og kjenner jeg er mye mere avslappet denne gangen enn sist graviditet. Det føles godt, men drømmer jo bare om å komme meg over 11 uker som sist:p og denne gangen går jeg inn i uke 12 på selveste nyttårsaften:wideyed: så da passer det jo perfekt å fortelle mannens familie som vi skal feire med:Heartpink la oss komme så langt denne gangen, og enda lengre:angelic:

Symptomer:
- ekstra tørst
- mye murringer, mest på kveld
- spydd et par ganger, men ingen ordentlig kvalme helt enda (la det forbli sånn:bag:)
- litt hardere og varmere pupper med blodårer
- mindre matlyst
- og til slutt, guri så trøtt jeg er:confused: stakkars venninnene mine tror vel de er døds kjedelige å være med for tiden når jeg bare gjesper:hilarious:
- vond korsrygg utover dagen

Så det var de enn så lenge. Ber til høyere makter om å slippe kvalmen for jeg har nemlig eksamen om 3 uker og da passer det ekstremt dårlig med fullt av oppkast:eek: Er helt sjokka over at det gikk så fort igjen, og selvfølgelig super glad. Sitter med en liten følelse og mye håp om at det skal gå hele veien nå:dummy1: Ønsker dere en super fin dag fra solfylte Sørlandet og sender masse babystøv til alle som er i dpo land:shy:
 
Last edited:
Klarte selvfølgelig ikke å holde meg:hilarious: men syntes ikke den er så mye sterkere:nailbiting: ikm om litt over et døgn.. blir spennende å se om den øker til i morgen da:) legger ved fra 17 dpo fra sist svangerskap for sammenlikning. Er vel ingenting å stresse for:shy:

A2BF6990-AC81-4E81-9E93-CD89AE506B0D.jpeg

C13C2283-8AF9-4F6D-909B-16AF064CEAF6.jpeg
 

Vedlegg

  • 96671DA2-8CF6-4E91-AF87-3623EA54068E.jpeg
    96671DA2-8CF6-4E91-AF87-3623EA54068E.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 46
Last edited:
14 dpo og en dag til ikm:woot:

Testene øker sakte men sikkert:p Skulle gjerne hatt større økning men det kommer vel:) ahhh blir alltid så irritert på meg selv når jeg blir så stressa som dette så tidlig, men som de fleste her vet så er ønsket så stort:shy:

Ellers har jeg spydd 3 kvelder på rad:hungover: kvalmen kommer alltid på kvelden de første ukene hos meg så er ingen sjokk.. men ellers er formen fin, skulle gjerne hatt enda litt mer murring:rolleyes:

Tenk at i morgen kan jeg offestielt kalle meg 4+0:excited001
C61D347F-3778-4D4E-842F-98824FE1CC28.jpeg
 
Back
Topp