En fersken spire og? - Mangojenta

5 dpo :)

Murrer godt om kveldene og litt om dagen + var ekstra murring etter sex i dag:wideyed: har ikke helt troa, men samtidig en liten god følelse i bakhodet:rolleyes:

Skal prøve så godt jeg kan å holde meg til lørdag, da er jeg 8 dpo, men vi får se om jeg klarer det:bag:
 
10 dpo!

Tror jammen meg det er en super svak strek på make sure i dag:wideyed: rakk ikke å ta bilde før jeg dro hjemmefra men tar selvfølgelig ny i kveld eller i morgen tidlig!
 
Hold deg fast lille spire:smiley-angelic001:Heartpink og la streken bli sterkere for hver dag som går!

I dag tidlig kunne jeg så vidt skimte noe, men tok en ny nå og nå ser jeg streken lett i virkeligheten :eek:
F559B5F2-5D99-4029-984F-3710D1BC0601.jpeg
 
Ååå så spennende!! Nå MÅ den klamre seg fast! Krysser alt som krysses kan for deg og kaster 50 kg babystøv din vei!! ❤
 
Ser tydelig strek! Krysser fingrene her også! Håper inderlig at spiren klamrer seg fast hele veien til mål :smiley-angelic001 :Heartred
 
En liten økning fra i går, men ikke mye:nailbiting: litt stressa, men prøver å ha is i magen og se. I dag er den i hvert fall tydelig rosa, så jeg kan roe ned med at det ikke er noe skygge strek:)
DEE78EC6-FA39-4394-9A6C-99DD171375CC.jpeg
115D30A4-6EB2-45B8-9A38-A6CE3F25D216.jpeg
 
Den er kjempefin! Ikke noe skygge nei. Ikke stress over økning, det er jo ikke alltid testene er så sensitive, urinen er også ulik fra gang til gang ❤️
 
Nå har jeg lest meg gjennom hele dagboken din, og for en reise dere har hatt… Opp og nedturer har gitt meg håp og sorg på deres vegne gjennom dagboken din….

Jeg håper så inderlig at denne spiren klamrer seg fast helt frem til målstreken :Heartblue:Heartpink
 
Nå har jeg lest meg gjennom hele dagboken din, og for en reise dere har hatt… Opp og nedturer har gitt meg håp og sorg på deres vegne gjennom dagboken din….

Jeg håper så inderlig at denne spiren klamrer seg fast helt frem til målstreken :Heartblue:Heartpink
For en koselig melding:Heartpink ja det har vært mange opp og nedturer, og da viser det jo hvor sterkt ønsket er når man likevel kaster seg på igjen gang etter gang:shy:

Håper det blir en spire på både deg og meg:) har du prøvd lenge?
 
For en koselig melding:Heartpink ja det har vært mange opp og nedturer, og da viser det jo hvor sterkt ønsket er når man likevel kaster seg på igjen gang etter gang:shy:

Håper det blir en spire på både deg og meg:) har du prøvd lenge?
Er i pp 3 nå. Men er så heldig å ha 3 barn fra før. Jeg er derimot 39 år nå, så det kan hende alderen ikke er helt på vår side… Men vi tar det som det kommer :whacky011
 
Er i pp 3 nå. Men er så heldig å ha 3 barn fra før. Jeg er derimot 39 år nå, så det kan hende alderen ikke er helt på vår side… Men vi tar det som det kommer :whacky011
Krysser fingrene for at dere får en liten til da:Heartpink
 
Hadde glemt hvor gal man blir av dette teste kjøret:hilarious: Vil så gjerne få en lysende rosa strek:p men føler den er litt sterkere? Er bare så redd den er for svak for 11 dpo. Og klarer ikke helt å tro at det faktisk er en strek der:Heartpink
83BC7270-91C2-4329-99F3-22AE3FFCA4B2.jpeg
1A4B56FD-6563-426C-813F-9BDC5BF56F4A.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp