En fersken spire og? - Mangojenta

De har tester her på Østlandet også… :rolleyes::rolleyes::rolleyes::hilarious:
Jaaaa nå har jeg akkurat vært på butikken og klart å holde meg:hilarious: og kjenner jeg virkelig ikke orker teste kjøret denne gangen, testet jo i en mnd i strekk sist:eek: så nå håper jeg på tydelig strek i morgen så jeg kan senke skuldrene:Heartpink
 
Oppdatering :rolleyes:

Har vært rolig på denne fronten i dag. Kjente litt murring i går mens vi kjørte til Østlandet, men ellers rolig. Var utrooooolig tørst i går kveld og har nedsatt matlyst i dag, men likevel sulten hele tiden:hilarious:

Plutselig for 2 timer siden begynte det å murre som bare f, så da tenkte jeg fader nå kom tanta. Men neida ingen tegn til henne, så nå krysser jeg virkelig alt her!:Heartpink:Heartpink Håper så at det er egget som graver seg godt til rette, og har kommet for å bli denne gangen!

Sikkert mange som syntes jeg er gal som allerede er klar for ny graviditet etter det vi har vært igjennom det siste halve året, men jeg kunne virkelig ikke ønsket meg noe annet enn at dette er en spire som skal sitte fast. La alle symptomer komme, jeg er så klar! Og det hadde passet perfekt med å være 3 mnd innen jul og nyttår så vi kan dele nyheten til familie da og så ville bebis kommet i juni neste år når jeg er helt ferdig med studiene mine:Heartpink:Heartblue
 
Last edited:
Ååå, nå har jeg lest igjennom dagboken din fra det siste halve året, og fy søren du er sterk:Heartred Ser streken på den siste testen din, og krysser alt jeg kan for at det blir en sterk babystrek med en terminspire som klamrer seg fast:love7
 
Ååå, nå har jeg lest igjennom dagboken din fra det siste halve året, og fy søren du er sterk:Heartred Ser streken på den siste testen din, og krysser alt jeg kan for at det blir en sterk babystrek med en terminspire som klamrer seg fast:love7
Åh tusen takk fine du:Heartpink:Heartpink
 
Det kom litt blod på papiret når jeg tørket meg nå..:( er jo lov å håpe at det er festeblødning, men tror nok det er en kjemisk:sorry: oppdaterer når jeg vet mer i morgen.
 
GOD tirsdag damer! Og forhåpentligvis EL:hug007hehe..

Trengte litt fri fra prøving og forumet siden TR kom. Hadde skikkelig troa, men slik ble det ikke. Så nå har jeg samlet meg, fokusert på andre gode ting i livet, og er super klar for en ny runde og forhåpentligvis gull spira vår :Heartpink

Har jo som dere vet, blitt helt elendig på å teste etter EL, men tok en test nå og den er veldig negativ + jeg har SINNSYKT mye EL slim nå:hilarious: Så forhåpentligvis er syklus normal denne mnd og EL kommer i løpet av dagen eller i morgen, eventuelt har vært i natt. Kommer nok til å teste videre de neste dagene bare for å være sikker.

Vi hadde sex på søndag, har også gitt mannen beskjed om å ta det rolig på fotballtreningen i dag og spare litt energi til meg i kveld:p

Hvordan går det med dere fine prøvere da? Føler jeg har falt helt ut av forumet, så hadde vært koselig om noen ville legge igjen en liten oppdatering fra sitt eget prøve liv:)

Her går det i å finne små gleder i hverdagen nå som høsten er mørk og kald, og ikke minst siste året på studiet mitt. Tenk så perfekt om jeg kunne fått meg en liten bebis når jeg er ferdig med studier, så jeg slipper å starte i ny jobb for å så gå ut i permisjon igjen:wtf:
4C03DBF3-30A5-4BE3-A891-35C514C79F31.jpeg
 
Krysser fingre og tær for deg. Håper virkelig at du blir gravid med en terminspire denne pp!

Vi skal igang med pp2 denne mnd, vi droppet forrige mnd fordi jeg var så sliten av lite søvn om nettene med litja, så jeg hadde ikke energi til prøving. Men nå sover hun litt bedre og dermed bli vi å komme ordentlig igang denne mnd.

Håper el-testen din blir positiv snart så du havner i dpo land! :)
 
Krysser fingre og tær for deg. Håper virkelig at du blir gravid med en terminspire denne pp!

Vi skal igang med pp2 denne mnd, vi droppet forrige mnd fordi jeg var så sliten av lite søvn om nettene med litja, så jeg hadde ikke energi til prøving. Men nå sover hun litt bedre og dermed bli vi å komme ordentlig igang denne mnd.

Håper el-testen din blir positiv snart så du havner i dpo land! :)
Whaaaat er dere i gang med prøving på nr to!?!:Heartpink:Heartpink:Heartpink Åh nå ble jeg skikkelig glad i hjertet, tenk som tiden har flydd:eek: tenk om vi skulle være så heldige å havne i samme termingruppe nå daa:woot: nå må jeg rett inn og lese i dagboken din:hilarious:
 
Håper så at det klaffer for dere snart. Virker som vi ligger ganske likt i syklusen. Fikk nesten positiv test fra Make Sure sine tester i dag. Er på CD32 nå, så virkelig på tide med en eggløsning snart. Dette er vår tredje prøveperiode på et søsken til datteren vår på 13 måneder ❤️☺️
 
Whaaaat er dere i gang med prøving på nr to!?!:Heartpink:Heartpink:Heartpink Åh nå ble jeg skikkelig glad i hjertet, tenk som tiden har flydd:eek: tenk om vi skulle være så heldige å havne i samme termingruppe nå daa:woot: nå må jeg rett inn og lese i dagboken din:hilarious:
Det hadde jo vært kjempekoselig om vi hadde havnet i samme termingruppe denne gangen!
Ja tiden har virkelig flydd!!
 
Cd 12

Fikk denne testen nå. Dyppa den litt langt ned så stoler ikke 100% på resultatet, men har fortsatt mye el slim:wideyed: så kanskje EL er like rundt hjørnet? Får jo vanligvis «plutselig» topp på el testene

Mannen har hatt noen krevende dager på jobb og ikke hatt noe overskudd til aksjer, men nå har det løsnet, så passer egentlig perfekt med el i morgen:hilarious: tar en til i kveld! Allerede kjøpt inn g tester og:bag: er så klar denne måneden for en liten spire:Heartpink
7FD4EAA7-5C52-4ACE-AE4B-D19DACF53427.jpeg
 
Skjønner ingen ting :wideyed: el må vel ha vært?

Edit: fikk litt midle el smerter nå så kan muligens hende at jeg ville fått positiv test hvis jeg husket å teste i går kveld:hilarious: men er ikke 100 % sikker
206F4522-3CE1-4F7B-9321-2D2C61D8108D.jpeg
 
Last edited:
CD 13:excited001 ENDELIG nærmer det seg noe og jeg slipper å gå igjennom enda en pp uten å føle at jeg har noe som helst kontroll! For nå øker testene!!!!:D

Vi fikk lagt inn et kjapt lite aksje i går, og tenker muligens ett i kveld / i morgen da EL sikkert kommer i natt eller i morgen. Åhhh føles så deilig å ha kontroll igjen. Klarte faktisk å søle hele begeret med tiss utover meg og gulvet, men var verdt det når jeg så at den nærmer seg positiv:hilarious: man blir virkelig gal som prøver:p

Ellers har jeg og mannen vært på en koselig lunsj sammen i dag i nydelig sol. Deilig etter en uke med mye opp og ned i humør på både meg og han, at ting løsner igjen:Heartpink Føles mye koseligere å prøve på en liten bebis når vi er 100% på samme lag og at han også er mer investert.

Tar nok en test i kveld før jeg legger meg:) pleier å ha EL ganske kjapt etter helt positiv test, så hvis den er positiv kan det godt hende det kommer i løpet av natten eller i morgen formiddag.

BC68E541-2D60-426B-B0EE-A4697B01C3B4.jpeg
 
CD 14:)

God fredag! Endelig snart helg. Tok en ny test i dag tidlig og den er positiv enda, så tenker jeg skal kjenne litt godt etter i dag på om jeg får el smerter, for da kan jeg offisielt gå inn i dpo land i morgen:smiley-bounce012


Kjenner jeg er ekstra motivert denne pp’en, men det merker sikkert dere også:shy: En venninne av meg fødte for 1 uke siden og jeg kjenner det ga en ekstra motivasjon. Jeg vil og føde!!:hilarious:

59589556-D756-4E1B-8D36-3C60E86177BA.jpeg
 
CD 14:)

God fredag! Endelig snart helg. Tok en ny test i dag tidlig og den er positiv enda, så tenker jeg skal kjenne litt godt etter i dag på om jeg får el smerter, for da kan jeg offisielt gå inn i dpo land i morgen:smiley-bounce012


Kjenner jeg er ekstra motivert denne pp’en, men det merker sikkert dere også:shy: En venninne av meg fødte for 1 uke siden og jeg kjenner det ga en ekstra motivasjon. Jeg vil og føde!!:hilarious:

Vis vedlegget 369328

Hvordan går det? Fått negativ test nå? :D

Dette blir så spennende!
 
Back
Topp