En fersken spire og? - Mangojenta

Oi! Sp grusomt at dubhsr måtte gå igjennom alt det her, nå må jo kvota være fult opp! Håper at ny spire snart sitter, og hele veien den gangen ❤
 
Oi! Sp grusomt at dubhsr måtte gå igjennom alt det her, nå må jo kvota være fult opp! Håper at ny spire snart sitter, og hele veien den gangen ❤
Ja var jo absolutt ikke slik vi så for oss at det skulle gå når vi dro til sykehuset den første gangen:rolleyes: men har som sakt vært litt godt å bli «tvunget» til å bare fokusere på andre ting og ikke ligge i en boble på sofaen og grave seg ned:)
 
Ja var jo absolutt ikke slik vi så for oss at det skulle gå når vi dro til sykehuset den første gangen:rolleyes: men har som sakt vært litt godt å bli «tvunget» til å bare fokusere på andre ting og ikke ligge i en boble på sofaen og grave seg ned:)

Du/dere er sterke!! ❤
 
For en mnd du har vært gjennom:wideyed: Sier som Luna; du er sterk! Håper spira sitter raskt for dere igjen:Heartred
 
CD 2

Hvis mensen bare kunne vært så lett som dette alltid! Kun murring, ingen smerter. Og medium mengde blod. Hvis det var som dette hadde man sluppet dobbel smerte ved ikm om ting ikke går veien. Jeg er helt sjokkert.

Kan det skje? At mensensmerter endrer seg etter at livmoren har vært igjennom et traume? Eller er jeg kanskje bare heldig med at kroppen er snill første runde:p
 
CD 1:Heartpink la dette bli syklusen der vi får vår regnbue spire

Ca en halvtime gikk det ja :hilarious: Er fortsatt litt usikker, men var i hvert fall en del mer blod enn spotting. Bare rart jeg ikke har smerter? Jeg er jo en av de som må ligge neddopet med varmeflaske de første 2-3 dagene vanligvis. Men, det kommer vel senere i kveld:p

Føles virkelig godt å vite ca hvor jeg er i syklus igjen. Så er det bare å krysse fingrene, handle inn grapefruktjuice og vente på EL :)

God helg til alle fine prøvere!
Huff så mye du har vært igjennom, men jeg tror du en dag kommer til å se tilbake på hvor mye dette styrket dere. Og tror gleden når det først går blir så enormt stor når man har hatt det så tøft på veien ❤️ Får du noe støttemedisin når du blir gravid på nytt?

Krysser fingrene for at spiren sitter kjapt ❤️
 
Hjelpes, så mye greier du har måttet gjennomgå:wideyed: Håper så utrolig at en ny spire straks sitter, og at den holder helt til mål! Liker tanken om at livmoren kan ha blitt påvirket etter traume som du skriver, la oss satse på at dette stemmer og da har gjort din klar for terminspira som vi satser på at kommer alldeles snart:joyful::Heartpink
 
CD 17:eek: Jeg er jo litt av en høne som ikke prioriterer å teste etter el denne syklusen for nå er det baaaare tull:hilarious:

Har murret i dagevis og har jo da gått i god tro og tenkt yesss den satt, men neida:bag: her ser det visst ut til at det er EL som nærmer seg:wideyed: SÅÅÅ SENT?! Det får tiden vise i morgen, om testen synker eller øker. Jaja, er jo ikke noe å gjøre, annet enn å hoppe litt mer i høyet:smug: (og hvis den allerede har vært nå i helgen så hadde vi samleie senest natt til lørdag så det bør jo holde)

Og stakkars mannen som var helt utslitt etter all høyhoppingen forrige uke:p:cool: wopso_O

Jaja nå er det dusjen og litt egenpleie for tur før en ny uke:) ønsker dere alle en nydelig uke!:Heartpink Og oppdaterer så klart nå som noe i hvert fall skjer!

B68599A9-3F86-40DE-A7BF-5B3C1EDC9CC4.jpeg
 
Har du testet mer idag?:D
Jaa testet, men på alt for utvannet uting så testen ble veldig svak. Så kan jo være både det eller at el hadde vært:hilarious: men la inn et ekstra aksje i går bare så vi var sikre:p skal i hvert fall ikke stå på innsatsen:bag::hilarious:
 
Kjære fine gode du :Heartred Jeg har hatt en pause fra forumet, så tittet først innom dagboka di igjen nå for å se hvordan det går med deg. Jeg må bare si at jeg har grått litt med deg, fy søren så trist og urettferdig :( Ord blir tomme, og selv om dette kommer veldig sent, så vil jeg bare sende deg en stor, god og varm klem - og masse kjærlighet :Heartred

Jeg heier på deg i tiden fremover, krysser fingre, tær og alt jeg har for at du snart har en spire som sitter hele veien :Heartred
 
Kjære fine gode du :Heartred Jeg har hatt en pause fra forumet, så tittet først innom dagboka di igjen nå for å se hvordan det går med deg. Jeg må bare si at jeg har grått litt med deg, fy søren så trist og urettferdig :( Ord blir tomme, og selv om dette kommer veldig sent, så vil jeg bare sende deg en stor, god og varm klem - og masse kjærlighet :Heartred

Jeg heier på deg i tiden fremover, krysser fingre, tær og alt jeg har for at du snart har en spire som sitter hele veien :Heartred
Utrolig sent svar fra meg, men tusen takk :Heartred:Heartred:Heartred
 
IKM??? :wideyed:

Jaja, da var det muligens på tide med en oppdatering igjen :p Opprinnelig skulle jeg hatt TR fra idag, men null blødning her.

Er 100% sikker på at jeg hadde sen EL da jeg ikke fikk positiv de dagene jeg skulle, men fikk aldri testet etter det så vet ikke helt hvor jeg er, men har regnet meg frem til at jeg kan være alt fra 9-12 dpo, og da får jeg jo selvfølgelig opp håpet når jeg har en skikkelig kraftig murring i dag mårres:eek: Kan det være festesmerter mon tro:rolleyes: Fy flate som jeg har drømt om baby i det siste. Nå vil jeg bli GRAVID! :banghead:

Vi skal på en liten helgetur i dag, så da regner jeg med jeg har fått enten tr eller får positiv strek på søndag om det skulle vært noe:Heartpink krysser alle fingre!


Edit: Nå ser jeg jo litt lenger opp at jeg hadde en test som nærmet seg positiv 26. så da kan det faktisk stemme at jeg er 9 dpo:nailbiting: Ser også tilbake til da jeg ble gravid i juni at jeg hadde negativ test både 8 og 9 dpo! Wææ nå ble jeg spent!:bag::Heartpink
 
Last edited:
Wææ, altså nå kan det hende jeg ser syner.. men jeg klarte jo ikke å la vær å ta en test til mens jeg venter på at mannen skal bli ferdig med kvelds skift:bag:

Og jeg lurer på om det ikke er en liten ultra svak strek der?! Hvis egget gravde seg ned i dag så er det jo ikke rart at det så vidt er noe. Det er jo i mot alle odds å håpe at det kan være noe eller at det skal gå fint, men er det lov å si at jeg fikk et bittelite håp:Heartpink
47CED5C4-4AC3-48DB-9886-9BEBC2692CB5.jpeg
1ADC85D6-53DD-4F32-9039-B0BBC710A7D7.jpeg
 
Jeg så den svake streken før jeg rakk å lese resten av innlegget! :D Fingra i kryss for at det var et egg som gravde seg så godt fast at det holder hele løpet!
 
Jeg så den svake streken før jeg rakk å lese resten av innlegget! :D Fingra i kryss for at det var et egg som gravde seg så godt fast at det holder hele løpet!
Ååå takk:Heartpink ja det hadde jo vært helt utrolig 2. syklusen etter ma
 
Back
Topp