Klar for stor seng?

FruEriksen

Betatt av forumet
Når bytter man til stor seng? Februarungen er rett og slett blitt for lang til sprinkelsenga...
 
Vi har byttet til rammemadrass på 120. Gikk overraskende bra :) Her er problemet at han ikke like sprinkelsengen..
 
Vi bruker 120 seng, mini liker den mye bedre enn sprinkelsenga :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
For lang?? :eek: her sover han så urolig, så tørr ikke ha han over i noe annet enda. Har heldigvis maaaaaaangeeee cm igjen før han er for lang :p
 
Her er sprinkelsenga ganske så lang så må nok blir 100cm eller mer for den kunne btukes til 3 til 4år. Tenker at når vi flytter skal hu få si egen seng :)
 
Når bytter man til stor seng? Februarungen er rett og slett blitt for lang til sprinkelsenga...
Eeeehhh... Eldste her lå i sprinkelsenga (tok vek ene langsida med sprinkler) til han var fem år!!!

Kommer til å bruke sprinkelsengen slik til yngste også, blir med ett så mye mindre plass på rommet med stor seng.
 
Bytta seng på de to eldste da de klatra utav sprinkelsenga sjøl, og da var de mellom 1,5 og 2 år.
Felix er ikke i nærheten av å klatre utav enda, så han blir i sprinkelsenga ei god stund til (ikke er han for lang heller)
 
Storesøster bytta når hun var ca 2 år:) lillesøster derimot er langt ifra klar til å bytte.Lenge til hun er vokst utav også:p
 
Storebror var 2.5 år og rundt 102. cm. Bytta ikke fordi den var for kort da, men han var klar for stor seng.
 
Hvor lang er hun/han? Syns min gutt på 90cm er lang men god plass i sprinkelsengen enda :)
 
Vanlig sprinklelseng er 120 cm lang, så jeg skjønner ikke hvordan han er blitt for lang?

Her beholder vi en good stund til. Hvertfall et år tenker jeg. Kan heller ta bort den ene siden.
 
Her ønsker jeg at hun bruker sprinkelsenga frem til det blir problematisk med klatring. Mannen ville ha henne over i vanlig seng nå i sommer men jeg klarte heldigvis å få han bort fra den ideen!!!
 
Vi byttet i oktober :)
 
Bytter i sommer før lillebror kommer :)
Da trenger vi senga hennes.
 
Back
Topp