Klar for shopping!

IngiManathingi

Gift med forumet
Er sååå klar for å kjøpe inn ting til babyen vår!
Har for lengst satt opp en liste over klær og utstyr vi trenger, antall og pris.

Bare denne planlegginga er utrolig koselig. Men er jo så lenge igjen, så er jo bare latterlig å ha begynt så tidlig. Har faktisk kjøpt en dunpose jeg fikk til halv pris!

Flere?

jeg tørr ikke enda,pga mi historie. Meeen om et par uker vil jeg starte planleggingen !

Jeg gikk forbi en nydelig lyserosa body på cubus i dag som hadde skriftetn:

Give me one minute and i will steal your heart.

Hvor mye er du kommet opp i da? pris?

ticker

(som svar på IngiManathingi)
Rapport | Innlegg nr.: 2

Side: [1]

Skjønner det er skummelt, man gjør seg på en måte enda mer sårbar når man begynner planlegginga!
For meg tror jeg at det handla litt om at vi har prøvd lenge, og da har det vært så gøy å endelig få kommet ordentlig igang, liksom.
Men har og kjent på usikkerheten om hvordan ting går siden det er første gangen jeg er gravid. Men nå er vi begge over 10 uker, så da nærmer det seg fort den magiske grensen=)

Lista er rundt 20.000 - det inkluderer alt: håndklær, sengetøy, møbler, vogn og alt utstyr osv...
Ikke alt er nødvendig da, endel ting er jo sånn "lyst-på"-ting som vi får se om vi får råd til... =)

Nei, venter noen uker, ik¨ke planlagt så mye ennå. Kjøper nok ikke noe før etter ordinær UL

Så flott at det endelig klaffet for dere da ! Forstår godt at du planlegger når du er kommet til 10 uker ! Hadde jeg også gjort om jeg ikke hadde mistet mange ganger. Det setter en støkk. Meen har aldri kommet til 10+3,så jeg er optimistisk denne gangen.

20000 ja, det blir nok rundt der når man skal ha alt nytt. Sikkert ikke alt man virkelig trenger nei..men har man lyst,har man lov[:D] Listen min vil nok også bli slik !

For en spennende vi er i nå! Håper det blir en fantastisk reise for oss begge[:)]

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Så flott at det endelig klaffet for dere da ! Forstår godt at du planlegger når du er kommet til 10 uker ! Hadde jeg også gjort om jeg ikke hadde mistet mange ganger. Det setter en støkk. Meen har aldri kommet til 10+3,så jeg er optimistisk denne gangen.

20000 ja, det blir nok rundt der når man skal ha alt nytt. Sikkert ikke alt man virkelig trenger nei..men har man lyst,har man lov[:D] Listen min vil nok også bli slik !

For en spennende vi er i nå! Håper det blir en fantastisk reise for oss begge[:)]

Det håper jeg virkelig og!
Krysser fingrene for deg denne gangen! Er som du sier, positivt at du har kommet noen gang før!!

Back
Topp