Marianne1
Glad i forumet
Ringte inn mens til Ullevål i dag!!! [:D] Hadde en mislykket forsøk i høst/vinter som endte med ingen egg som var gode nok til innsetting.. Så nå "skulle vi prøve noe annet", som hun så fint sa. Jeg var klar for å sette igang med spray igjen, men denne gang skal jeg begynne rett på sprøyter, pga faren for overstimulering. Begynner allerede i morgen!! HJELP!!! hehe.. [:)]
Var mye tull fram og tilbake med doseringer pga det sist. Noen som da endte opp i ingenting. Så glad det skal gjøres andeledes. Men litt usikker også. Trodde nemlig jeg skulle ha full kontroll nå, siden jeg kjente gangen i det hele. Men, men.. De vet best! [:)] Noen her som har vært gjennom lignende? Altså begynt rett på sprøytene?
Var mye tull fram og tilbake med doseringer pga det sist. Noen som da endte opp i ingenting. Så glad det skal gjøres andeledes. Men litt usikker også. Trodde nemlig jeg skulle ha full kontroll nå, siden jeg kjente gangen i det hele. Men, men.. De vet best! [:)] Noen her som har vært gjennom lignende? Altså begynt rett på sprøytene?