Klar for runde 2

Marianne1

Glad i forumet
Ringte inn mens til Ullevål i dag!!! [:D] Hadde en mislykket forsøk i høst/vinter som endte med ingen egg som var gode nok til innsetting.. Så nå "skulle vi prøve noe annet", som hun så fint sa. Jeg var klar for å sette igang med spray igjen, men denne gang skal jeg begynne rett på sprøyter, pga faren for overstimulering. Begynner allerede i morgen!! HJELP!!! hehe.. [:)] 

Var mye tull fram og tilbake med doseringer pga det sist. Noen som da endte opp i ingenting. Så glad det skal gjøres andeledes. Men litt usikker også. Trodde nemlig jeg skulle ha full kontroll nå, siden jeg kjente gangen i det hele. Men, men.. De vet best! [:)] Noen her som har vært gjennom lignende? Altså begynt rett på sprøytene?

så kjekt at du er igang igjen [:)] og allerede imorgen![:)]
Lykke til [:D]

ORIGINAL: Hope

ja allerede i morgen... dette gåt plutselig unna! etter å ha ventet en evighet! har jo sykluser på 50-60 dager... [:'(]

Nei jeg visste ikke at det var en mulighet selv... Aldri hørt eller lest om det, så jeg ble litt overrasket. [:)]

ORIGINAL: Vugge

Oj! Gratulerer med oppstart! Aldri hørt om noen som har begynt rett på sprøytene, men så bra at de tar forhåndsregler da!! Ønsker deg masse lykke til! [:)]

Signerer, kjekt å se deg igjen[:)]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med nytt forsøk! Ikke hørt om andre enn Bulla som har gjennomgått en slik stimulering uten nedregulering først (mener hun hadde denne varianten). Men det er nok sikkert ikke så dumt det, i og med at første forsøk ikke gikk så bra.

Håper og tror det omsider lykkes for dere! [:)]

Finner ikke noen med det nicket jeg.. [8|] Hadde jo vært greit å høre med noen som har vært gjennom det.

Å så heldig du er da som begynner på kort protokoll, jeg hater virkelig den nesesprayen.

Nå er jeg missunnelig nå!

Men lykke til, dette fortjener du Marianne. Denne gangen krysser jeg fingrene for deg at det går den riktige veien. Det var sikkert derfor at det ikke gikk sist, for jeg var ikke her den gangen (beklager nå ble jeg sannelig innbilsk, he he....)

Back
Topp