Klar for nytt forsøk!!! ??

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Etter mye grubling og nøling har jeg nå kontaktet Fertilitetsklinikken og planlagt oppstart på nytt forsøk i januar. Har vært veldig usikker på om jeg orker ett forsøk til. Har blitt frarådet det av legen på Ullevål pga min omfattende endometriose, og blir veldig sliten psykisk av nedtur etter nedtur. Men føler jeg skylder sønnen min å forsøke en siste gang. Mistet pappaen min tidligere i år,og i slike situasjoner kommer verdien av å ha søsken enda tydeligere frem. Hvordan jeg har funnet motivasjon til å gå inn i prøverørsboblen igjen? Jo, - jeg har jo vært sykemeldt tidligere forsøk, og sportsidiot som jeg er, har jeg nå timet det inn til OL. ... Så min premie til meg selv,- OL på sofaen full av hormoner, he he :) TVI TVI.

Så bra at du har funnet den løsningen som passer deg og din kropp best nå, Hestehoven! Det kan være smart, slik du har gjort, å bruke tid på beslutningen slik at tanken modnes og man igjen finner tilbake motivasjonen. Du har vært igjennom altfor mye på veien, så jeg forstår at det har tatt tid å komme frem til "svaret". I tillegg har kroppen din fått en god og lang pause fra alt hormonstyret som er knyttet til forsøkene. Det er ikke av det verste ;).

Fryktelig trist at du mistet pappa´n din tidligere i år :(. Sender deg en stor klem og håper inderlig dere omsider får fullklaff denne gangen. Ta godt vare på deg selv og nyt julen!

Takk for det, Knerten :) Ha en hyggelig førjulstid og en god jul du også :)

Masse, masse lykke til! Håpar du lykkast med å bli gravid denne gongen då! Det fortjener du etter all motgangen! Trist å høyre om pappaen din:( Eg er eit eksempel på at berre ein runde til kan lønne seg:) Blei gravid med mine siste fryseegg i mai i år og ventar ein gut om litt over 5 veker her:)

hahhaha.. jeg døør!! *ler*av motivasjonen din!! hihi.. Lykke til ivertfall, og velkommen "tilbake"!! :) :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fantastisk motivasjon det da :) he he :) satser på gull til Norge ,og ett gullegg til oss :)

Lykke til! ! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha! Fantastisk! Ønsker deg masse lykke til - denne gangen må det da bli full klaff :-)

Masse lykke til :)

Back
Topp