Klar for ny veke?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Eller er du som meg, og skulle ønske at helga varte berre liiiiiiitt lenger? :-)

Helgen skulle vært myyye lenger!:D å være syk selv og alene med mini er slitsomt..

Ny uke, nye muligheter :D Har mange planer denne uken, så håper den flyr avgårde! Gleder meg til påskeferie med mann og barn :D

Både ja og nei. Helgen er jo veldig kjekk, og mannen har fri. Liker dog også mandag veldig godt. Ny uke, og nye muligheter. Få oversikt over uken, og glede seg til ting og ta fatt på en ny uke er kjekt.
Og spesielt denne uken, wæwæ:D

Haha klart å sulle vekk helgen og dagene uten å gjøre noen ting:/

Klar som et egg:D
Bare synd vi starter med syk lillegutt...:(

Jeg er klar for ny uke, jeg har hatt jobbehelg så har jobba hele helgen. Ny uke, nye muligheter og så håper jeg uken bringer noe kjekt :)

Første uke i permisjon hvor snuppa og jeg er hjemme alene. Spent på hvordan dagene våre blir fremover :)

Har tenkt oss en tur på helsestasjonen idag da :)

For meg varer heldigvis helgen helt frem til juli, men mandager er bra, for da her mannen fri :D

Klar og klar.. Sitter her med bachelor, men bruker altfor mye tid på andre ting enn å skrive på den :P Savner også lillegutt som er i bhg, men vet at han storkoser seg der. Det beste er når vi alle er samlet hjemme :)

Merker egentlig ikke mye forskjell på helg og hverdag her i huset.
Her i huset jobber både jeg og Gubben på kjøpesenter og han jobber som dørvakt.
Så det er liksom jobbing uansett :P

Bare klar fordi jeg vet at da nærmer påskeferien seg :P

Er i 60% permisjon, så jeg har hatt fri siden onsdag, jobber i dag og har fri igjen til fredag. Det var faktisk litt greit å komme seg ut av huset i dag. ;)

Veldig klar for ny uke, vi får nemlig inn fotografen i leiligheten på onsdag og satser på at leiligheten blir lagt ut på finn på fredag :D

Tydeligvis ikke for jeg leste Nemmelig klar for ny veske ;p

Tja jobba i helga, så var egentlig helt greit med ny uke :-) dessuten kom eldste gutten hjem etter mange dager hos bf, så det var helt herlig :-)

Gleder meg bare til denne uka er over. Jobbhelg i vente.

Uff nei, ikke klar i det hele tatt. Trøtt og lei :) haha :) men heldigvis langhelg til helga - fri fredag :)

Redigert: skrivefeil :)

Back
Topp