Klar for ny bebis?

Grete71

Forumet er livet
Hvordan er det med dere, jenter? Har dere begynt å tenke på å få en til????!!! Noen dager etter fødselen tenkte jeg ALDRI MER, ikke en fødsel til!!!! Og de første månedene gikk og jeg var sliten (som jo er helt vanlig), og kunne vel egentlig ikke tenke meg en til... Men nå som Vetle begynner å bli så stor, og stort sett er blid og fornøyd, begynner det nesten å krible igjen...!!! Min "halvsøster" går nå med stor mage, og det rørte et eller annet inne i meg. Savner nesten magen litt....!!!???? Huff hva går det av meg..
Ikke kommer jeg til å være så ung heller lenger da.... Blir 35 i desember, 4 dager før Vetle blir 1 år.. [:D] 
 
Har egentlig lyst på 1 til, slik at Vetle ikke blir et bortskjemt enebarn!!!! [8D] men bortskjemt blir han nok likevel, det er første barnebarnet til bestemor og bestefar, og tante, så de er godt i gang allerede!!!! [:)]
 
Jeg hadde et utrolig lett svangerskap, ingen plager i det hele, og fødselen gikk fint, selv om den var intens... Kom inn med 1 ussel cm åpning, og vannet hadde gått. Plutselig var riene i gang, uten stopp til han var ute... Så den ble hard, men likevel... [:D] 7 timer som gikk fort!!
 
er også ganske klar... men tror nok vi drøyer en stund...kanskje noen år...
 
Har vært klar lenge, selv om jeg sliter med fødseldep. Men fødselen endte med keisersnitt og vi ble anbefalt og vente minst ett år til vi ble graivd neste gang pga arr på livmora.
 
Men jeg slutter vel på pillen på bursdagen til Benjamin!![:D]
 
Vil ha to tette, men to er nok tror jeg!![:D]
 
Jeg har vært så heldig og fått to så utrolig velskapte, pene og perfekte barn.. (kanskje litt vrange da. [;)])
Så jeg vil ikke prøve meg en gang til!!
 
Kankje en attpåklatt om noen år.. Fem år til eller noe?? Nei, holder med de to jeg har!
 
Neeei, må ha mer enn 1 vel???? [:D][:D]
 
Jeg er så klar som plummen i egget.. Misunner alle som har fått nå. Har så lyst å oppleve en ny fødsel, det var så utrolig herlig..Kjempe opplevelse, er en helt ubeskrivelig følelse.. åhhh, kan ikke få sagt det mange nok ganger.. Såklart det var vondt, men DEFINITIVT flere ganger.. 3 barn inn i dette hus ja
 
Vil ha 3 vi![:)] men har lyst til å kose oss skikkelig m Emily Elena noen år (kanskje 2-3 år) så få to tette....hehe[:D]
 
Back
Topp