En fersken spire og? - Mangojenta

Hei igjen fra sengekanten :shy: hvis du lurte, ja jeg har blitt helt gal:D neida, men røyk en test til her i 12 tiden, så tenkte jeg kunne likegodt legge den ut. Syntes jeg kan tyde at den er nooooe sterkere enn den jeg tok tidligere i dag:p

vHDW2g.jpg

qS1gyA.jpg
Synes definitivt at den ser sterkere ut enn den forrige :)
Når man først har starta å teste så er det vanskelig å slutte hehe. Men det er så gøy å se at streken blir sterkere også:smiley-bounce012
 
Hei igjen fra sengekanten :shy: hvis du lurte, ja jeg har blitt helt gal:D neida, men røyk en test til her i 12 tiden, så tenkte jeg kunne likegodt legge den ut. Syntes jeg kan tyde at den er nooooe sterkere enn den jeg tok tidligere i dag:p

vHDW2g.jpg

qS1gyA.jpg

Synes også denne er enklere å se enn den forrige, så ser ut som en liten stigning der :D
 
12 DPO - Ny dag, nytt humør og nytt håp:p Huff, jeg blir faktisk helt sliten av meg selv. Men sånn er det i denne prøve verdenen, helt altoppslukende.

I dag har jeg veldig svake kramper og strekninger i lysken/ligamentene/livmoren. Klarer ikke å bestemme meg for om det er TR som lusker i dørene eller om det bare er livmoren som strekker seg. Jeg skal innrømme at håpet steg et par hakk når den siste testen i går var sterkere enn de forrige.

Siden jeg tok den siste testen så sent, har jeg bestemt meg for å vente til ettermiddagen i dag før jeg skal teste. IKM er på søndag, så kjenner nervene titter innom i hvert fall! SPENT!:rolleyes:

Vi skal på middag til svigers på lørdag, så ber til øvre makter om at jeg ikke kjenner tegn på TR før det uansett. Men har også hørt og lest om at det ofte er vanlig med mens murringer både før, under og etter IKM selv om man er gravid. Murringene er hjertelig velkommen, men tanta kan godt holde seg unna:D

På tide med en oppdatert symptom liste mens jeg venter på å ta en test i kveld!

GRAVID SYMPTOMER

- Veldig tydelige blodårer på puppene

- Halsbrann og sure oppstøt om morgenen før jeg står opp

- Varm (mest på ettermiddagen/kvelden)

- Kramper i ligamentene/livmor

- Store humørsvingninger i løpet av en dag (hormoner?:rolleyes:)

- Svake ilinger i korsryggen og lysken/lårene som kommer og går
 
Glemte å legge til at jeg klør en del på puppene! :)
 
Hei!

Bare innom for å si at jeg krysser fingrene for at spiren holder seg og at TR holder seg unna :)
Testet 8 og 9 DPO, helt blendahvite tester. Har ikke testet i dag (10 DPO), men mulig jeg gjør det i morgen. Håper jeg får babystrek som deg :Heartpink
 
Hei!

Bare innom for å si at jeg krysser fingrene for at spiren holder seg og at TR holder seg unna :)
Testet 8 og 9 DPO, helt blendahvite tester. Har ikke testet i dag (10 DPO), men mulig jeg gjør det i morgen. Håper jeg får babystrek som deg :Heartpink
Takk for oppmuntring:Heartpink Følger med litt hos deg og! Spennende å se. Har du prøvd å teste på ettermiddags/kvelds urin? For mange er det høyere konsentrasjon av hcg i urinen da :)
 
Wæææ:excited001 nytt hopp! Tok en test nå nettopp og den er faktisk en hel del sterkere enn den jeg tok i natt:Heartpink

Vær så snill lille Knøtte frøet mitt, lim deg fast nedi der!:rolleyes: Trodde faktisk hele denne pp’en var over i går når jeg kjente tydelige mens murringer, men nå er håpet på vei opp igjen.

Vi aner ikke hva som kan ha skjedd. Fikk jo tydelig rosa strek for et par dager siden, så svakere tester og nå litt sterkere igjen. Eneste vi kan komme på er at det har vært tvillinger og at kun den ene klarte seg. Men, må komme meg over IKM før jeg tørr å få håpet ordentlig opp på topp!

ræva kvalitet, men her er testen:shy:
nWcLr9.jpg
 
Wæææ:excited001 nytt hopp! Tok en test nå nettopp og den er faktisk en hel del sterkere enn den jeg tok i natt:Heartpink

Vær så snill lille Knøtte frøet mitt, lim deg fast nedi der!:rolleyes: Trodde faktisk hele denne pp’en var over i går når jeg kjente tydelige mens murringer, men nå er håpet på vei opp igjen.

Vi aner ikke hva som kan ha skjedd. Fikk jo tydelig rosa strek for et par dager siden, så svakere tester og nå litt sterkere igjen. Eneste vi kan komme på er at det har vært tvillinger og at kun den ene klarte seg. Men, må komme meg over IKM før jeg tørr å få håpet ordentlig opp på topp!

ræva kvalitet, men her er testen:shy:
nWcLr9.jpg
Oi dette er veldig spesielt ja!
Kjempe spennende! Lykke til!:Heartred
 
Ååå så spennende! Ser den bedre nå ja ! :D:D:D
Måtte spiren klamre seg fast! :Heartred
 
Takk for oppmuntring:Heartpink Følger med litt hos deg og! Spennende å se. Har du prøvd å teste på ettermiddags/kvelds urin? For mange er det høyere konsentrasjon av hcg i urinen da :)

Nei, det har jeg faktisk ikke... Tester i morgen tidlig, og kan evt teste på ettermiddag / kveldsurin da.. Har tisset litt i ettermiddag + akkurat hatt kosestund med mannen, så tror ikke jeg skal teste med det som kommer nå :D:rolleyes: Tusen takk for tipset forresten :) Men kan det være sånn at en test fra samme merke kan være positiv på ettermiddagen, men negativ igjen dagen etter på morgenen?
 
Nei, det har jeg faktisk ikke... Tester i morgen tidlig, og kan evt teste på ettermiddag / kveldsurin da.. Har tisset litt i ettermiddag + akkurat hatt kosestund med mannen, så tror ikke jeg skal teste med det som kommer nå :D:rolleyes: Tusen takk for tipset forresten :) Men kan det være sånn at en test fra samme merke kan være positiv på ettermiddagen, men negativ igjen dagen etter på morgenen?
Det er jeg faktisk litt usikker på. HCG skal jo ikke synke, men tror det er mer at mer av selve det hormonet skilles ut. For noen er det morgen og noen kveld:) tenkte bare det kan være lettere for deg hvis du har høyest konsentrasjon om kvelden. Men etterhvert skal det jo være så mye at den blir positiv morgen og kveld.
 
13 DPO, 2 dager til IKM

Våknet med skikkelig murring i magen i dag.. kan ikke si at det ga håpet et hopp, men gir ikke opp heeelt enda:p Fikk jo sterkere strek i går! Tenker å teste i ettermiddag i dag også. Håper virkelig disse milde smertene bare er livmoren som strekker seg. Kjennes akkurat ut som en vond EL.

Krysser fingrene! I går ble jeg akutt trøtt i 7 tiden igjen. Fortsatt blodårer på puppene, og veldig kvalm i natt. Så får bare se. Noe har jo vært inni der i hvert fall, og gitt meg alle de strekene jeg har fått, men om lille frøet vårt klarte å feste seg ordentlig denne måneden, vil tiden vise :rolleyes:
 
For ca to timer siden kom det litt blod:wideyed: Nok til at det kommer på papiret selv om jeg tørker meg et par ganger, men ikke i trusa. (Sorry for detaljer)

Så gikk jeg på do igjen nå for å ta en ny test, og den er mye sterkere enn i går!!! Men blør litt fortsatt. Har kramper og litt vondt, men ikke i nærheten av hva jeg hadde sist jeg mistet. Og heller ikke som ved mensen. Litt kvalm.

IKM er egentlig på søndag:rolleyes:

kps4nZ.jpg
 
For ca to timer siden kom det litt blod:wideyed: Nok til at det kommer på papiret selv om jeg tørker meg et par ganger, men ikke i trusa. (Sorry for detaljer)

Så gikk jeg på do igjen nå for å ta en ny test, og den er mye sterkere enn i går!!! Men blør litt fortsatt. Har kramper og litt vondt, men ikke i nærheten av hva jeg hadde sist jeg mistet. Og heller ikke som ved mensen. Litt kvalm.

IKM er egentlig på søndag:rolleyes:

kps4nZ.jpg
Kan det være festesmerter og festeblødning...? Rart at testen er sterkere om det er noe annet liksom..
 
Kan det være festesmerter og festeblødning...? Rart at testen er sterkere om det er noe annet liksom..
Jaa men har jo hatt svakt positive tester i flere dager? Rart hvis festeblødningen skulle komme først nåo_O:p
 
Back
Topp