En fersken spire og? - Mangojenta

Da ser det ikke ut som det var vår tur denne gangen heller...:sorry: Våknet 08 av smerter og skjønte fort tegningen..

Hadde virkelig troen faktisk, utrolig nok på tross av så svake tester. Følte meg gravid.

Fikk mail på fredag, om at legen fra privat sykehuset skal ringe meg på mandag ettermiddag for å legge en videre plan. Håper virkelig det er hormonstøtte som står for tur. Eller en annen løsning. Begynner å bli sliten av falskt håp, men likevell er jo ønsket så stort.

Hvis jeg blir gravid den kommende pp'en er det faktisk mye som passer veldig perfekt! Da rekker jeg muligens å bli ferdig med eksamen før sommeren hvis jeg er heldig, før fødsel. OG jeg slipper å gå forbi termindatoen til MA'en, i desember + 12 uker ligger så tett opp mot jul at vi kan kanskje klare å holde det hemmelig for noe av familie og fortelle det på selveste julaften:rolleyes:

Huff kjenner det er vanskelig å tenke positivt når jeg er så lei meg.. nå har vi prøvd i 8 mnd. vet mange prøver lengre og, men er sårt likevell. Føles ut som det aldri skal gå akkurat nå. Men krysser fingrene for at legen har en god plan å komme med i morgen:)
 
Huff så utrolig leit :( når tr var så forsinket håpet jeg virkelig på at det skulle gå veien for deg denne gangen.
Men nå håper jeg virkelig at legen får ut fingeren og gir deg hormonstøtte!! Noen form for hjelp må du bare få nå! Krysser fingrene for at de tar seg sammen❤
 
Huff så utrolig leit :( når tr var så forsinket håpet jeg virkelig på at det skulle gå veien for deg denne gangen.
Men nå håper jeg virkelig at legen får ut fingeren og gir deg hormonstøtte!! Noen form for hjelp må du bare få nå! Krysser fingrene for at de tar seg sammen❤
Ja har fått svakt positive tester i helgen også, men hadde ikke lyst å legge ut flere bilder før de ble sterkere.. så da håpte jeg jo bare det var hcg produksjonen som var treg.. Nå for å se fremover håper jeg jo det var hormonene som ikke spilte på lag, og at det er alt som skal til for å få vår etterlengtede terminspire :Heartpink Håper jeg kommer etter om ikke alt for lenge, så får du nyte gravidtiden for oss begge i mellomtiden :p
 
Ja har fått svakt positive tester i helgen også, men hadde ikke lyst å legge ut flere bilder før de ble sterkere.. så da håpte jeg jo bare det var hcg produksjonen som var treg.. Nå for å se fremover håper jeg jo det var hormonene som ikke spilte på lag, og at det er alt som skal til for å få vår etterlengtede terminspire :Heartpink Håper jeg kommer etter om ikke alt for lenge, så får du nyte gravidtiden for oss begge i mellomtiden :p
Kanskje det er progesteronstøtte du trenger? Jeg vet ikke jeg, men noe må gjøres tydeligvis. Håper legen og gynekologen din kan bli enige.
Håper de har fått igang noe for deg til neste pp! ❤
 
Kanskje det er progesteronstøtte du trenger? Jeg vet ikke jeg, men noe må gjøres tydeligvis. Håper legen og gynekologen din kan bli enige.
Håper de har fått igang noe for deg til neste pp! ❤
Ja har jo begynt å gå til en gynekolog på privat sykehus, så nå er det hun som skal styre skuta, og så får legen bare følge etter. Hun er spesialist i kvinnesykdommer og fødselshjelp, så hvis noen skal finne ut av det, er det nok henne :Heartpink
 
God tirsdag :)

Gjett hvem som fikk telefon fra gynekologen sent i går kveld, med en nydelig beskjed :Heartpink I morgen kan jeg hente ut lutinus og blodfortynnende så det er klart til EL!!!:excited001 Endelig! Og hun har allerede lagt en plan B, C og D. Så endelig føles det ikke ut som vi skal prøve i blinde lenger:p Så utrolig deilig.

Så det vil si at når jeg får EL i slutten av neste uke, blir det endelig hormonstøtte. Har faktisk litt troen på dette her, med tanke på at alle svangerskapene har endt i kjemisk, SA eller MA. Kanskje dette er det lille ekstra pushet kroppen trenger for å holde på terminspiren:)

Ha en fin dag! Det skal i hvert fall jeg:p Nyte litt venninne besøk mens mannen er på jobb, og så skal jeg nyte den neste uken som "ikke gravid" skikkelig, bare i tilfelle:wideyed: Med en bulmers på lørdag, og masse spekeskinke!:hilarious:
 
Åh så godt å høre at de har satt igang en ordentlig plan for deg!!! :)
 
God tirsdag :)

Gjett hvem som fikk telefon fra gynekologen sent i går kveld, med en nydelig beskjed :Heartpink I morgen kan jeg hente ut lutinus og blodfortynnende så det er klart til EL!!!:excited001 Endelig! Og hun har allerede lagt en plan B, C og D. Så endelig føles det ikke ut som vi skal prøve i blinde lenger:p Så utrolig deilig.

Så det vil si at når jeg får EL i slutten av neste uke, blir det endelig hormonstøtte. Har faktisk litt troen på dette her, med tanke på at alle svangerskapene har endt i kjemisk, SA eller MA. Kanskje dette er det lille ekstra pushet kroppen trenger for å holde på terminspiren:)

Ha en fin dag! Det skal i hvert fall jeg:p Nyte litt venninne besøk mens mannen er på jobb, og så skal jeg nyte den neste uken som "ikke gravid" skikkelig, bare i tilfelle:wideyed: Med en bulmers på lørdag, og masse spekeskinke!:hilarious:

For en lettelse det er å få slik hjelp! Å føle at det endelig skjer noe:joyful: Slapp av, og nyt! Det fortjener du:D
 
CD 10

Who blir like forskrekket over hvordan tiden flyr mellom TR og EL:eek: Har som vanlig hatt en liten forum pause. Merker det er godt når vi begynner å nærme oss 9 fulle måneder med prøving, og da er det like gøy å være «forum besatt» mellom EL og IKM etter noen dagers pause.

Kjenner jo også (ikke overaskende) at jeg er ekstra spent og nervøs for denne runden! Håper Lutinus og jeg skal bli bestevenner de neste ukene og at den nye bestevenninna mi da skal gi meg en liten mirakel spire som sitter til termin:Heartpink

I følge ff er EL på fredag! Så det hoppes i høyet så mye vi orker her om dagene. Eller det vil egentlig si at vi har sex hver dag fra i går til og med torsdag (da mannen jobber MYE) for å ikke bomme på el. Ellers drikker jeg grapefrukt juice og venter i spenning på å prøve lutinus. Gjerne kom med erfaringer om noen her har prøvd!:anyone:p

Har virkelig kost meg og ikke tenkt så mye på baby siden tanta kom, og det har vært deilig. Vi satser jo på at lutinus og blodfortynnende skal gjøre susen (med forbehold om at det ikke funker for alle). Så har kost meg med et par glass vin i helgen, drukket masse kaffe, sortert og rensket hele kjøkkenet og badet, slik at alt skal være klart til å kun fokusere på ruging og studier utover høsten forhåpentligvis:rolleyes:

Legger med de EL testene jeg har fått til nå! :) Eggløsningstestene mine pleier å øke langsomt før de pluttselig skyter fart og blir positiv i løpet av timer, så tester morgen og kveld nå.

Mandag formiddag
C26BA873-290B-4CDE-B100-35C46A119A2B.jpeg


Tirsdag formiddag
CE564697-BFA3-4D21-975F-3E3247C2C812.jpeg


Tirsdag kveld
149FA965-094E-4465-9EA4-D2B728B26A72.jpeg
 
Åh det blir spennende denne pp. Håper lutinus er det som trengs for at spiren setter seg fast helt fram til termin denne gangen! Kaster masse babystøv din vei! :)
 
Håper Lutinus og blodfortynnende gjør susen for dere :happy: Mitt tips til bruk av Lutinus er å droppe den applikatoren. Sett heller inn med fingeren og kjøp truseinnlegg. Det er ganske grisete. Mye renner ut igjen :wacky: Også må du være 100% sikker på at du har hatt EL før du tar Lutinus da. Hvis ikke kan den hindre eggløsningen (som med p-piller) :happy:

Lykke til!
 
CD 12

God torsdag:) må bare si tusen takk for så koselige lykke ønskninger! Blir veldig spennende dette:p

Nå begynner el slimet å komme for fult og testene er enige om at el nærmer seg med stormskritt! Har vært litt småstressa for hva som skjer da el testene har sunket og økt om hverandre. Men nå ser det ut til at streken fikk fart på seg, så kjenner jeg kroppen rett kommer el i løpet av natta.

Når det gjelder tips til lutinus så høres det helt supert ut! Akkurat det samme jeg har tenkt selv etter å ha lest meg opp på nett. Gynekologen sa faktisk at jeg skulle ta første tablett så fort jeg fikk positiv test, men dette visste jeg jo heldigvis selv at ikke stemmer!

Planen er at jeg forhåpentlig får helt positiv el test før jeg legger meg i kveld, og siste aksjer legges.

Jeg vet mange ofte får el 24 timer etter positiv test, men for meg skjer det ofte veldig fort, altså innen 12 timer - skal selvfølgelig følge med etter tegn på at det har skjedd. Så håper jeg at testen er negativ igjen i morgen tidlig slik at jeg da kan begynne på lutinus enten i morgen tidlig eller i morgen kveld.

Har aldri på mine 8 mnd med prøving opplevd å ha forsinket el, og jeg kjenner el smertene veldig godt. Så da satser jeg på at el faktisk skjer og at det er trygt å ta lutinus. Klaffer det ikke denne mnd skal jeg tempe neste, bare helt glemt det bort denne pp’en:p

onsdag morgen
7AB07820-C5FC-4119-84D5-3B39B93E1F6D.jpeg


Onsdag kveld
A59B51DD-0330-4B71-8747-E37ACF0E612E.jpeg


Torsdag ettermiddag
41DB3546-44FC-494F-BE48-D07A69638FC5.jpeg
 
Ønsker deg masse lykke til! Er selv i PP9 nå og syns det er tungt. Håper dette blir din siste PP!! :)
 
Ønsker deg masse lykke til! Er selv i PP9 nå og syns det er tungt. Håper dette blir din siste PP!! :)
Tusen takk! Det håper jeg og:Heartpink Dette skal jo være en magisk tid, og det er noe jeg må minne meg selv på av og til. At det ikke bare er tester og kroppen som skal styre livet, selv om det fort blir altoppslukende.

sender masse babystøv til deg! :)
 
Back
Topp