En fersken spire og? - Mangojenta

Spennende det her ;) jeg fikk EL en uke forsinket forrige måned, så da kom TR også en uke forsinket. Har fortsått det sånn at lutealfasen er ca alltid lik.
Håper ikke TR dukker opp, fortsett å oppdater oss da :D lykke til:Heartred
 
Krysser alt for at tanta holder seg unna!
Og så bra at han fikk jobben!! :)
 
12 dpo

God morgen! :) Testen er desverre ikke noe sterkere i dag.. Helt lik som i går kveld. Er tom for babyplan strips allerede.. føler de nettop kom:hilarious: Men har 3 sånne staver fra babyplan, og så har jeg jo en liten håndfull rfsu igjen. Det burde vel holde for å finne ut om det går veien denne pp'en.

Vet at det er helt normalt at de ikke stiger jevnt hver gang man tester, men blir så klart stressa etter tidligere pp'er. Formen er god ellers i dag faktisk! Ikke like kvalm og uggen som i går, men det pleier å komme utover kvelden :p Puppene derimot er som vannmeloner:rolleyes: Og murringen er fortsatt til stede. Håper virkelig det går nå:Heartpink

Har ikm på tirsdag hvis det stemmer at jeg er 12 dpo i dag, så blir spennende. Og gleder meg veldig til timen på privatsykehuset i morgen, det blir i hvert fall spennende! Har tenkt litt på en ting.

Har jo ikke satt meg så inn i hormonstøtte, men kanskje noen av dere vet? Hvis jeg fortsatt er gravid den uken som kommer, er det noe hensikt i å få hormonstøtte allerede nå? Eller må jeg kanskje vente til neste syklus?

I hvert fall veldig spent på hva hun finner / hva vi bestemmer oss for å gjøre fremover! Føler det er et nytt håp:Heartpink
Du er jo over IKM dagen så da er det nok stor sjans på sterk strek neste test. Tirsdag var jo i går. ;):happy:
 
I dag kom endelig streken min:wideyed::shy::Heartpink:Heartpink:Heartpink
Klarer faktisk ikke å tro helt på det enda. Var helt sikker på at håpet var over for denne gang:eek:


Som vanlig ekstremt dårlig kvalitet her inne:banghead: ser jo ut som en skygge når jeg så etter jeg posta bildet.. er egentlig en veldig rosa strek.

Står på MakeSure pakken at man skal lese av testen mellom 2 og Max 5 min. Så her er før 5 min:Heartpink

95613590-7EB0-4225-BEA0-C2A4DFF87774.jpeg


Og så måtte jeg forsikre meg om at det faktisk var sant, så tok et etter den hadde tørket. Og det er faktisk en veldig svak og klar stek:rolleyes:
3D991386-45CB-4D26-AD88-298748B46A1F.jpeg
 
Last edited:
I dag kom endelig streken min:wideyed::shy::Heartpink:Heartpink:Heartpink
Klarer faktisk ikke å tro helt på det enda. Var helt sikker på at håpet var over for denne gang:eek:


Som vanlig ekstremt dårlig kvalitet her inne:banghead: ser jo ut som en skygge når jeg så etter jeg posta bildet.. er egentlig en faktisk strek
Står på MakeSure pakken at man skal lese av testen mellom 2 og Max 5 min. Så her er før 5 min:Heartpink

Vis vedlegget 336425

Og så måtte jeg forsikre meg om at det faktisk var sant, så tok et etter den hadde tørket. Og det er faktisk en veldig svak og klar stek:rolleyes:
Vis vedlegget 336426
Men har hørt at man ofte kan få skygge strek (falsk positiv) på det merket. Og da ser dem litt slik ut. Som du la ut :(Det er jo ikke rosa strek der. Ikke for å virke negativ, ønsker virkelig at spiren setter seg!!! :dummy: Men vil bare ikke du skal bli skuffet som det andre ble. Kun ut ifra erfaringen derers. :Heartbigred Gleder meg til flere oppdateringer håper du tar flere tester etterhvert! Krysser fingrene mine for deg og lille :Heartred:Heartred:Heartred
 
Men har hørt at man ofte kan få skygge strek (falsk positiv) på det merket. Og da ser dem litt slik ut. Som du la ut :(Det er jo ikke rosa strek der. Ikke for å virke negativ, ønsker virkelig at spiren setter seg!!! :dummy: Men vil bare ikke du skal bli skuffet som det andre ble. Kun ut ifra erfaringen derers. :Heartbigred Gleder meg til flere oppdateringer håper du tar flere tester etterhvert! Krysser fingrene mine for deg og lille :Heartred:Heartred:Heartred
Okeii:wideyed: Tok jo en i går og den var ikke sånn? Den var så vidt jeg kunne skimte noe. Og som skrevet er det en tydelig rosa strek på testen, men vanskelig å få frem. Hvis den var falsk ville den jo ikke økt fra i går? Og er fortsatt tydelig rosa strek nå etter en time
 
Last edited:
Okeii:wideyed: Tok jo en i går og den var ikke sånn? Den var så vidt jeg kunne skimte noe. Og som skrevet er det en tydelig rosa strek på testen, men vanskelig å få frem. Håper virkelig ikke det er falsk. Da ville den jo ikke økt fra i går?
Var det samme merke ? Ser ikke at du skrev at det var rosa strek der. Så gikk ut ifra at den ikke var blitt rosa :) Men hvis den er rosa ja da er den helt sikkert positiv. :wav
Ville bare fortelle at andre jeg har snakket med har fått falsk med det merket. Var ikke ute etter å gi kritikk! Håper ikke du misforstår meg....? :oops:

Gratulerer så mye med positiv graviditets test! :Heartbigred
 
Var det samme merke ? Ser ikke at du skrev at det var rosa strek der. Så gikk ut ifra at den ikke var blitt rosa :) Men hvis den er rosa ja da er den helt sikkert positiv. :wav
Ville bare fortelle at andre jeg har snakket med har fått falsk med det merket. Var ikke ute etter å gi kritikk! Håper ikke du misforstår meg....? :oops:

Gratulerer så mye med positiv graviditets test! :Heartbigred
Neinei:Heartpink men du vet jo hvordan det er, og nå har jeg gått såpass lenge uten en ordentlig strek, så begynner jo å lure på om man finner den på selv:p Men mannen har bekreftet at streken er rosa og at den fortsatt er der. Tok en i går kveld, og den la jeg ikke ut for var så trøtt, men den var ikke i nærheten av strek som dette, så ble mildt sakt overasket i dag:rolleyes: men fortsetter jo å teste, så får vi se om den blir sterkere. Er jo i hvert fall over ikm uten blødning og det har aldri skjedd før! :Heartpink
 
Var det samme merke ? Ser ikke at du skrev at det var rosa strek der. Så gikk ut ifra at den ikke var blitt rosa :) Men hvis den er rosa ja da er den helt sikkert positiv. :wav
Ville bare fortelle at andre jeg har snakket med har fått falsk med det merket. Var ikke ute etter å gi kritikk! Håper ikke du misforstår meg....? :oops:

Gratulerer så mye med positiv graviditets test! :Heartbigred
Brukt make sure sine tester nesten hele prøve perioden min på et år. Bare lest postivt om make sure sine tester. Og kun engang opplevd en falsk strek og da hadde den lagt langt over tiden og det var en smal svak strek når jeg kom tilbake. Så på nesten et år skjedde det en gang og aldri innen tidsfristen. Er det et merke jeg personlig mener man kan stole på er det make sure. Mange får også kjemiske graviditeter og tror at da var streken falsk, når den ikke var det. Men spiren forsvant like fort som den kom. Når det er sagt sliter jeg litt med å se strek her, men håper for deg!:love7
 
Brukt make sure sine tester nesten hele prøve perioden min på et år. Bare lest postivt om make sure sine tester. Og kun engang opplevd en falsk strek og da hadde den lagt langt over tiden og det var en smal svak strek når jeg kom tilbake. Så på nesten et år skjedde det en gang og aldri innen tidsfristen. Er det et merke jeg personlig mener man kan stole på er det make sure. Mange får også kjemiske graviditeter og tror at da var streken falsk, når den ikke var det. Men spiren forsvant like fort som den kom. Når det er sagt sliter jeg litt med å se strek her, men håper for deg!:love7
Hiver med et bilde av testen nå etter den har tørket, da er det litt lettere å få et klarere bilde. Blir nok ikke god kvalitet uansett men tror det skal være lettere å se den her:)

FBFD6B76-42B2-4126-AF91-94F7F3F42BB0.jpeg
 
Brukt make sure sine tester nesten hele prøve perioden min på et år. Bare lest postivt om make sure sine tester. Og kun engang opplevd en falsk strek og da hadde den lagt langt over tiden og det var en smal svak strek når jeg kom tilbake. Så på nesten et år skjedde det en gang og aldri innen tidsfristen. Er det et merke jeg personlig mener man kan stole på er det make sure. Mange får også kjemiske graviditeter og tror at da var streken falsk, når den ikke var det. Men spiren forsvant like fort som den kom. Når det er sagt sliter jeg litt med å se strek her, men håper for deg!:love7
Ja du har rett i det! :Heartred Jeg har selv ingen erfaring med det merke, men sett andre få den type bilder av testen. Så sa bare i fra. Hadde det vært meg ville jeg vært glad for andres erfaringer med forskjellige tester. Når jeg selv er usikker :Heartred Men men.. håper selvfølgelig jeg også. :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Men virker som det blir dumt å fortelle om andres erfaringer som muligens er i samme situasjon. :confused:
 
Ja du har rett i det! :Heartred Jeg har selv ingen erfaring med det merke, men sett andre få den type bilder av testen. Så sa bare i fra. Hadde det vært meg ville jeg vært glad for andres erfaringer med forskjellige tester. Når jeg selv er usikker :Heartred Men men.. håper selvfølgelig jeg også. :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Men virker som det blir dumt å fortelle om andres erfaringer som muligens er i samme situasjon. :confused:
Ikke dumt i det hele tatt:Heartpink følte meg bare litt tatt på senga når det var første kommentaren etter at testen endelig ble sterkere. Har jo hatt symptomer lenge og mistet mensen, så var bare sterkere strek som manglet:p
 
Hiver med et bilde av testen nå etter den har tørket, da er det litt lettere å få et klarere bilde. Blir nok ikke god kvalitet uansett men tror det skal være lettere å se den her:)

Vis vedlegget 336427
Dette ligner på min strek med samme test 9 dpo og nå er jeg 23+0 med tvillinger!! :excited001 nå må spiren ha kommet for å bli!! Anbefaler å få målt progesteron i tilfelle det er det som gjør at de ikke har ville sittet gang på gang. Så du kan få progesteronstøtte om det trengs. Nå må det være din tur helt frem til mål! :happy093
 
Dette ligner på min strek med samme test 9 dpo og nå er jeg 23+0 med tvillinger!! :excited001 nå må spiren ha kommet for å bli!! Anbefaler å få målt progesteron i tilfelle det er det som gjør at de ikke har ville sittet gang på gang. Så du kan få progesteronstøtte om det trengs. Nå må det være din tur helt frem til mål! :happy093
Hæææ tuller du:Heartpink:wideyed: så jeg burde ta blodprøver fortest mulig for å sjekke progesteron?:)
 
Hæææ tuller du:Heartpink:wideyed: så jeg burde ta blodprøver fortest mulig for å sjekke progesteron?:)
Ville anbefalt det ja:happy: håper ikke det er for sent nå, men isåfall vil det gi deg en pekepinn på hva som har skjedd de andre gangene. Håper virkelig denne sitter!!:D krysser fingrene!!!
Her er mine tester, syns første ligner på denne:D
20200924_112805.jpg
 
Jeg ser streken :) :) :) SÅ gøy :) :) Tester du igjen i kveld?
Ja skal prøve! får besøk, men må vel kunne snike meg noen min på toalettet for å teste:p Må bare se om jeg klarer å holde meg. Merker det begynner å bli vanskeligere, så fort jeg må tisse så må jeg tisse NÅ! :hilarious:
 
Liten oppdatering og livstegn:hilarious:

Dagens test var helt lik som i går både morgen og ettermiddag.. ingen tegn til tr enda. Prøver å ikke tenke så mye på det i dag, og bare ha litt pause fra tankekjør og baby kverning:p

Den ene puppen har faktisk begynt å bli litt øm!! Det har ikke skjedd siden MA’en! De har vært harde og store med masse blodårer men ikke øm før i dag! Og har masse murringer så sjekker hele tiden om tanta har kommet men ikke farget utflod en gang. Helt hvitt/blankt.

Men ellers er alt bra! Kom nettopp hjem fra en deilig middag på restaurant:Heartpink måtte jo feire at mannen har fått fast jobb med 100% stilling:) Kjenner at ting begynner å falle på plass, så en baby hadde passet utrolig bra inn i livet vårt nå!:shy:

Babyplan testene kom nå i kveld forresten så er endelig tilbake til de fra i morgen, så får de andre være reserve om det trengs! Håper av hele mitt hjerte at det er en sterkere strek i morgen.
 
Last edited:
Back
Topp