En fersken spire og? - Mangojenta

Det er jo noe der, om enn svakt. Jeg har brukt minst 50 babyplantester og aldri fått strek, antydning til strek eller skygge.

Jeg tror ikke det er for sent med støtte så lenge egget har mulighet til å feste seg eller er festet (som det jo er i ditt tilfelle dersom den svake streken er babystrek).


Lykke til i morgen! :)
 
Spennende opplegg dette her :) :) har ennå troen på at det skal gå :)
Ja nå begynner det jo faktisk å bli litt spennende her:p litt usikker på om jeg tester i kveld. Muligens:) har så få tester igjen.. men i morgen tidlig blir det uansett før jeg jeg skal til gyn
 
13 (?) DPO:rolleyes: jeg begynner å lure på om disse DPO dagene er riktig? For hvis det stemmer skal tr komme i morgen (eller ikke:p) men ingen tegn til henne, og syntes testene øker ekstremt svakt..


Murring og sure oppstøt er tilstede + tunge pupper fulle av blodårer.


Nei, får hive meg rundt og spise litt før turen går til gynekologen halv 1:wideyed:

Her kommer dagens test, som vanlig når de enda er så svake er den lettere å se i virkeligheten:sorry: men må jo ha i tankene at dette ikke er tidligtest, det er RFSU sin vanlige!

61317CEC-ADEC-4CDC-BE14-9471ADBB6483.jpeg
 
Masse lykke til hos gynekologen i dag. Håper du får noen etterlengtede svar.
 
Lykke til ho gyn ja :) :) er spent hvordan timen gikk for deg??? :) :) :)
Håper på noen hyggelige nyheter :)
 
Hvordan gikk det hos gyn ? :love7:love7
Lykke til ho gyn ja :) :) er spent hvordan timen gikk for deg??? :) :) :)
Håper på noen hyggelige nyheter :)
Gyn timen gikk så som så..:) hun sa «enten er det tidlig svangerskap, eller så er det allerede på vei til å gå galt» altså hun så noe i livmoren men kunne ikke se om det var tidlig svangerskap eller tr som var på vei.. kipt men var jo forberedt!

Syntes det er rart de tester med 25 mlu når de vet jeg har tisset to ganger rett før jeg kom, men men.


Ellers skal hun se på blodprøvene jeg tok på sykehuset for å se om det ikke er noe i veien for å få hormonstøtte. Så hun skulle kontakte meg i løpet av noen dager angående det:)

føler jeg er litt der jeg starta, men forhåpentligvis er det enten baby allerede eller hormonstøtte neste pp:Heartpink
 
Gyn timen gikk så som så..:) hun sa «enten er det tidlig svangerskap, eller så er det allerede på vei til å gå galt» altså hun så noe i livmoren men kunne ikke se om det var tidlig svangerskap eller tr som var på vei.. kipt men var jo forberedt!

Syntes det er rart de tester med 25 mlu når de vet jeg har tisset to ganger rett før jeg kom, men men.


Ellers skal hun se på blodprøvene jeg tok på sykehuset for å se om det ikke er noe i veien for å få hormonstøtte. Så hun skulle kontakte meg i løpet av noen dager angående det:)

føler jeg er litt der jeg starta, men forhåpentligvis er det enten baby allerede eller hormonstøtte neste pp:Heartpink

Leit å ikke få noe særlig mer svar, men så bra at hun skal se på det med hormonstøtte! Også krysser vi fingrene for at det faktisk er en liten spire der som klamrer seg fast denne runden:Heartpink
 
Spennende :) bra timen gikk bra :) og blir det ikke spire nå, så får du jo forhåpentligvis litt hjelp i nestr PP :)
 
Hei igjen fine damer:)

Får venninne besøk i kveld, så ble en "tidlig kveldstest" i dag. Har dog holdt meg over 4 timer, siden ul timen og kun hatt et par slurker med brus så mener urinen skal være sterk nok. Jeg begynner å bli blind på de strekene denne runden, så dere får se hva dere tenker:p

Mister litt motet, men samtidig har det vært en ekstremt tullete så det kan jo godt være jeg har hatt veldig mye senere el enn normalt, og at egget har festet seg sent. Jeg vet ikke lenger. Men er nok ikke mange dagene før vi finner det ut:hilarious: Vet mange av dere begynner å bli spente også nå:) Enten kommer tr de nærmeste dagene ellers blir det sterkere tester! Ikke værre enn det:rolleyes:

RFSU vanlig test nå også :nailbiting:

FECFF412-D9EA-4530-BBD4-C7817D564564.jpeg
 
Hei igjen fine damer:)

Får venninne besøk i kveld, så ble en "tidlig kveldstest" i dag. Har dog holdt meg over 4 timer, siden ul timen og kun hatt et par slurker med brus så mener urinen skal være sterk nok. Jeg begynner å bli blind på de strekene denne runden, så dere får se hva dere tenker:p

Mister litt motet, men samtidig har det vært en ekstremt tullete så det kan jo godt være jeg har hatt veldig mye senere el enn normalt, og at egget har festet seg sent. Jeg vet ikke lenger. Men er nok ikke mange dagene før vi finner det ut:hilarious: Vet mange av dere begynner å bli spente også nå:) Enten kommer tr de nærmeste dagene ellers blir det sterkere tester! Ikke værre enn det:rolleyes:

RFSU vanlig test nå også :nailbiting:

Vis vedlegget 336129
Synes jeg ser en svak strek :) :) :) :) Kos deg med besøk da :)
 
Jeg ser ikke noe her, men jeg har alltid mye dårligere streksyn enn resten her inne :hilarious:

Håper likevel spiren sitter denne runden, og hvis ikke så gjør den det nok neste runde med hormonstøtte! :)
 
God morgen! Ny dag, ny test:) Prøvde en ny vri i dag, og vente helt til testen er mer eller mindre "tørr". Ikke knusk tørr, men ca 15 min etter jeg tok den. Vet man egentlig ikke skal lese resultater etter tiden, men tenkte kanskje det kunne bli litt lettere å få et bilde. Er fortsatt en veldig svak strek der, den er klarere og tydeligere men mye tynnere nå etter så lang tid.

Ellers murrer det skikkelig i dag, litt sure oppstøt og fortsatt store og harde pupper. Begynner virkelig å bli spennende nå! :p Regner jo egentlig med at det er tr som kommer siden testene er såpass svake, men det kan jo godt være at kroppen bare må få tid på å skyte fart på hcg produksjon. Det får vi vel forhåpentligvis snart svaret på:hilarious:

Forresten så er nok alle bildene jeg legger ut lettere å se på telefon, så vet dere det:)

Edit: ser jo nå etter jeg postet innlegget at det bildet ble HELT annerledes kvalitet.. :wtf::nailbiting: jaja streken er der i hvert fall!

CFAE0B16-BE87-4E5A-B5F8-E13A2294A5D1.jpeg
 
Bestilte nettopp en 30 pakk med babyplan tester:p:nailbiting: enten til denne pp’en:smiley-angelic001 eller neste:Heartpink
 
God morgen damer! :) I dag er det jammen meg ikm tror jeg, men ingen tr i sikte. Ikke utflod, smerter eller en eneste dråpe blod. Skjønner virkelig ingenting:hilarious: Kan tr bli forsinket hvis man har hatt sen el? Testen er mer eller mindre lik som de andre dagene, og nå er jeg tom. Så får vente til babyplan testene kommer i postkassa eller tr banker på.


Ellers er mannen på vei til jobbintervju akkurat nå! Spennende:nailbiting: Jeg fortalte jo at han ble arbeidsledig etter sommeren, og han har sagt selv at så fort han får jobb er det mye lettere å være mer investert i prøvingen også:Heartpink For da er liksom alle brikkene der de skal før bebis kommer. Så krysser alle fingre for denne jobben. Vet det er noe han ville trives med også!

EDIT: han ringte nettopp og fortalte at han fikk jobben:) veldig stolt :Heartpink lettere å fokusere på baby prøving når jobb og økonomi er på stell igjen!


Men det er en hake, og det er at det er 50 min unna med bil:eek: Og med en felles bil kjenner jeg det hadde vært litt kipern å bli litt mer fastlåst. Men samtidig er vi ikke så veldig interessert i de ekstra kostnadene som følger med 2 biler. Vi får se. Kanskje vi kan finne en løsning der han har bilen 3 dager i uken og buss de 2 andre? Jeg har jo nettstudie, så er ikke nødvendig for meg å komme avgårde på dagtid, men er jo deilig å kunne ha muligheten til å farte når det trengs til lege, butikken, ol.



Jaja får mate hundene og komme i gang med lesing! Ha en fin dag alle:Heartpink
 
Last edited:
Jeg krysser fingrene ennå for at ikke tante kommer da :) 50 min er litt langt ja, men er vel og viktig å få en jobb :)
Får håpe han finner noe nærmere etterhvert omså :)
 
Back
Topp