En fersken spire og? - Mangojenta

IKM :wideyed:

Ekstremt spent jente på andre siden av skjermen her i dag! Som jeg svarte i kommentaren over her, så har Fertility Friend flyttet ikm fra søndag 7. til i dag. Aner ikke hvorfor, men siden jeg plotter inn alt av detalj info, så regner jeg med den har rett? eller? :p

INGEN mensen til nå i hvert fall! Så feirer for hver time som går:rolleyes: Men tørr fortsatt ikke håpe for mye før jeg er over i neste uke. Har kjøpt en redbull jeg skal kose meg med hvis jeg får mensen. Savner koffein så sinnsykt. Blir bare en kopp kaffe om dagen akkurat nå:wtf:


Over til kroppen holdt jeg på å si:p Puppene er harde, litt uggen i formen (har sovet lite), skal innrømme at det murrer som bare det, men går liksom ikke helt over til mensen smerter og jeg pleier alltid å ha det ca et halvt døgn før mensen kommer... EKSTREMT mye luft. Kunne ikke følge med på serien i går for det boblet og styrte på i magen med luft - og resultatet kommer i dag.. MYE luft:shy::D

Så jeg går litt fra å tenke at NÅ kommer mensen, til nei jeg skal ha BEBBIS!!:hilarious: Og venter fortsatt på testene:mad: KAN DE IKKE BARE KOMME SÅ JEG FÅR TESTA?!

Jaja, nå skal jeg nyte kaffen og sette nybakte horn i ovnen, for pappa er på vei på kaffebesøk:Heartpink Ha en nydelig fredag! Oppdaterer så fort det skjer noe mer:)
Herregud, det er spennende :hilarious: jeg kjenner følelsen, holdt på å bli sprø forrige PP! :rolleyes:Krysser fingre for deg! :happy:
 
Fy fader:p Dette tilspisser seg jo veldig! Nå fikk jeg melding om at testene var i postkassen akkurat i det jeg publiserte forrige innlegg. Så jeg hentet de, og fant frem en test og tisset. Jeg har jo tisset to ganger allerede i dag:wtf:

MEN hvis jeg er gravid så kommer det strek uansett tenkte jeg i det jeg tisset i koppen:rolleyes: Så sier jeg til meg selv om og om igjen at dette er helt utvannet urin, så ikke bli lei deg om testen er svak. Så lenge det er noe der, så er det noe der!

OG DET ER NOE DER:excited001 VELDIG SVAKT MEN DET ER NOE DER!! Gleder meg som en unge til å teste på sterkere urin i kveld. Skal se om jeg får streken på bilde når det har tørket. Oppdaterer i kveld når jeg har tatt en ny:Heartpink:Heartpink


Sier ikke noe til mannen enda. Han har forberedt seg på mensen, så vil ikke ødelegge det i tilfelle. Men TENK OM!!!:Heartpink
 
Fy fader:p Dette tilspisser seg jo veldig! Nå fikk jeg melding om at testene var i postkassen akkurat i det jeg publiserte forrige innlegg. Så jeg hentet de, og fant frem en test og tisset. Jeg har jo tisset to ganger allerede i dag:wtf:

MEN hvis jeg er gravid så kommer det strek uansett tenkte jeg i det jeg tisset i koppen:rolleyes: Så sier jeg til meg selv om og om igjen at dette er helt utvannet urin, så ikke bli lei deg om testen er svak. Så lenge det er noe der, så er det noe der!

OG DET ER NOE DER:excited001 VELDIG SVAKT MEN DET ER NOE DER!! Gleder meg som en unge til å teste på sterkere urin i kveld. Skal se om jeg får streken på bilde når det har tørket. Oppdaterer i kveld når jeg har tatt en ny:Heartpink:Heartpink


Sier ikke noe til mannen enda. Han har forberedt seg på mensen, så vil ikke ødelegge det i tilfelle. Men TENK OM!!!:Heartpink

Men æææ hallo BILDE!! Spennende:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Fy fader:p Dette tilspisser seg jo veldig! Nå fikk jeg melding om at testene var i postkassen akkurat i det jeg publiserte forrige innlegg. Så jeg hentet de, og fant frem en test og tisset. Jeg har jo tisset to ganger allerede i dag:wtf:

MEN hvis jeg er gravid så kommer det strek uansett tenkte jeg i det jeg tisset i koppen:rolleyes: Så sier jeg til meg selv om og om igjen at dette er helt utvannet urin, så ikke bli lei deg om testen er svak. Så lenge det er noe der, så er det noe der!

OG DET ER NOE DER:excited001 VELDIG SVAKT MEN DET ER NOE DER!! Gleder meg som en unge til å teste på sterkere urin i kveld. Skal se om jeg får streken på bilde når det har tørket. Oppdaterer i kveld når jeg har tatt en ny:Heartpink:Heartpink


Sier ikke noe til mannen enda. Han har forberedt seg på mensen, så vil ikke ødelegge det i tilfelle. Men TENK OM!!!:Heartpink

Du må legge ut bilde da!! Både fra den nå og den i kveld :D
 
Men æææ hallo BILDE!! Spennende:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Du må legge ut bilde da!! Både fra den nå og den i kveld :D
Ser dårlig ut:( Tok en ny test på litt sterkere urin (ca 2,5 timer), og den er ikke så mye sterkere som jeg hadde håpet.. den første klarer jeg ikke å få på bilde en gang.. venter til nr to er tørket litt mer før jeg prøver å få bilde. Men rart at TR ikke gir tegn til at hun er på vei?:wideyed: Kanskje det ennå er håp? Skulle jo egentlig ikke ha TR før søndag.. er jo litt tid til at den blir sterkere

Mannen ser streken og er optimistisk. Så prøver igjen i kveld på super sterkt urin:p
 
Last edited:
Åjj!! Dette er spennende :wideyed:
 
Klarer ikke få et ordentlig bilde av streken uten at den er så svak at det blir for flaut å legge den ut :wtf:

Men har jo fader meg aldri vært så oppblåst i hele mitt liv. Mannen sa det så ut som jeg er 5 mnd på vei når jeg dro opp genseren da han kom hjem:wideyed::rolleyes::p huff.. murrer og en del, men ikke mens murring. Er liksom støl, og vondt i korsryggen. Hvis dette er en kjemisk så klikker det for meg, for nå har jeg begynt å få opp håpet:hilarious:
 
Det var sikkert for utvannet :) er det tidlig tester du tar eller vanlig?
Krysser fingrene for at de blir sterkere! :)
 
Om det ikke er tidlig tester så skal det jo enda mer til for å få strek før ikm så forhåpentligvis er det bare derfor :)
Oi da må jeg ha vært ekstremt heldig med tidlig strek på vanlig sist:p håper bare streken er litt treig og at den popper frem om få dager:Heartpink
 
God morgen! :) Og god lørdaaaag:Heartpink Deilig med helg. Kjenner jeg har kommet helt ut av DPO dagene, men til dere som ikke har hengt med så flyttet ff IKM fra søndag til fredag, og nå tilbake til søndag:hilarious:

I dag skal vi reise fra Kristiansand til Holmestrand til min aller beste venninne (& svigersøster) og mannen hennes:Heartpink:Heartpink Gleder meg sååå mye til en koselig kveld hos de! Kjenner det er litt kipt å ikke kunne ta seg et par glass i godt lag når det er så usikkert enda, men håper jeg gjør det for en god sak:p


Formen er bra, litt små uggen. Var faktisk kvalm når jeg våknet i dag! Og puppene er så harde at det er vondt hvis jeg kommer hardt borti, men ikke så ille at de er ømme enda. OPPBLÅST SOM EN HVAL fortsatt:wtf: Litt små hissig og irritert også:shy:
Tok en ny test i dag og kan garantert se en strek, men utrolig vanskelig å få på bilde. Skal prøve! Men er det noen som vet om en lettere måte å laste opp bilder her enn igjennom imageshak? Så tungvindt:rolleyes:


Ingen tegn til TR i hvert fall:D:woot: Men vi får se om hun kommer brasende inn sånn plutselig eller om jeg slepper henne på en god stund! Hadde vært deilig.
 
Utover kvelden i dag har jeg hatt ekstremt oppblåst mage og begynt å få ganske vondt i venstre eggstokk. Er det noen som har opplevd dette før:wideyed: ikke så vondt at jeg tror det er farlig, men såpass at det plager meg og jeg ikke klarer å legge det bort.

har hørt at svangerskap utenfor livmor ikke gjør vondt før rundt uke 9 så regner ikke med det er noe av det:p
 
Utover kvelden i dag har jeg hatt ekstremt oppblåst mage og begynt å få ganske vondt i venstre eggstokk. Er det noen som har opplevd dette før:wideyed: ikke så vondt at jeg tror det er farlig, men såpass at det plager meg og jeg ikke klarer å legge det bort.

har hørt at svangerskap utenfor livmor ikke gjør vondt før rundt uke 9 så regner ikke med det er noe av det:p

Ganske vanlig å være oppblåst tidlig i svangerskapet :)
 
Ganske vanlig å være oppblåst tidlig i svangerskapet :)
Ja det vet jeg:p men visste ikke at det var vanlig å ha vondt i kun en eggstokk samtidig. Men leste på nett at det kan være den siden som er vond, at det befruktede egget kom fra, og at det da er den siden som skal produsere hormonet som holder på svangerskapet:) mulig det bare er det
 
Endelig hjemme og opprinnelig IKM er her uten TR i sikte:rolleyes: :Heartpink Kjenner jeg begynner å få opp håpet litt nå!

hatt mye luft smerter i magen i dag, og spiste dobbelt så mye som de andre til frokost:hilarious: huff.. håper magen skal bli stor uansett snart.


Selvfølgelig holdt jeg på å tisse på meg en time unna på vei hjem.. og klarte ikke vente. Men tok en test på super utvannet urin og vi kan begge skimte en strek hvis vi ser nøye!:wideyed: Gleder meg sååå mye til å teste i morgen tidlig!
 
Huff må si dette ser mørkt ut:p skulle ikke testene vært mye sterkere innen nå?? Blir helt oppgitt:hilarious:

jaja her er dagens på morgen urin i hvert fall:)


begynner å bli veldig redd for at stikkingen på lørdag var EL :wideyed: tenk om jeg gikk glipp av det... huff nei jeg vet ikke lenger.. vil enten få sterkere test eller TR så jeg kan komme i en ordentlig syklus:rolleyes:
183DBF09-D03E-4C64-8B23-68D3BD4C0BF3.jpg
 
Huff må si dette ser mørkt ut:p skulle ikke testene vært mye sterkere innen nå?? Blir helt oppgitt:hilarious:

jaja her er dagens på morgen urin i hvert fall:) (bildet ble selvfølgelig super dårlig.. men er en strek i hver fall)


begynner å bli veldig redd for at stikkingen på lørdag var EL :wideyed: tenk om jeg gikk glipp av det... huff nei jeg vet ikke lenger.. vil enten få sterkere test eller TR så jeg kan komme i en ordentlig syklus:rolleyes:
183DBF09-D03E-4C64-8B23-68D3BD4C0BF3.jpg

bildet ble jo super dårlig kvalitet :hilarious: jaja er en strek i virkelighetens skal se om jeg får bedre bilde når den tørker
 
Huff :( håper bare... testene er..dårlige eller noe.
Får ikke til å se noe bilde forresten.
Det kan jo ikke ha vært hcg rester etter sist etter så lang tid? Så det må jo være noe som foregår...
 
Back
Topp