Klar for karneval (m/bilder)

MariusMamma

Gift med forumet
[8|]

Nate er også på karneval i bhg nå[:)] skal se om jeg får lagt inn bilder senere...kan ikke gjøre det på denne pc'en....

Han er sort katt, han da....sort body med hale, sort strømpis, sorte sklisokker og sort sminke......var tenkt å lage lue m/ører av en sort bacalava men fant ikke sort (er ikke så masse sort bebistøy fant jeg ut....lette meg i hjel etter sort strømpis og måtte kjøpe i 80, mindre fant jeg ikke) og fant egentlig ut at det blir for varmt uansett, så det er en pus med menneskeører[:D][:D][:D]veldig søt, da!!!!!

skikkelig søt klovn, den lille røver'n!!!!!!

SÅÅÅÅ søt!!

Millers hadde karneval for 2 uker siden.. Fikk ikke tatt bilde med heeeele kostymet på pga at det var så varmt for lille tøtta,
men her er hun i bjørnedrakta si [:)] (avdelingen heter Bjørnehiet- derfor bjørneunge da) Med hetta/lua og "vottene" på så var hun bare supersøt- men på "karnevals-disco" ble det alt for varmt for lillejenta!

Så fin!!![:D]

Her skal det være karneval den 27. men da er vi bortreist[:-]

Det er den skjønneste klovnen jeg noengang har sett!! [:D]

BA skulle vært på karneval i dag (hadde kjøpt dinosaurusdrakt), men han er så ille plaget av eksemen, at han og pappa'n måtte en tur til legen i stedet [&:] Men skal se om ikke jeg får tatt noen bilder av han og vise dere..[:)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

ORIGINAL: Tinkamor

åååååååå så søøøøøøøøøøøt![:D]

Back
Topp