Klar for julebord...

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
Sitter i finstasen å venter på skyssen! Med mozell i veska som jeg skal smugler over i vinglass! Haha! Skulle ha alkoholfri vin eller druejuice men greier søren meg ikke å svelge det!! :/ Men, de andre på jobb har vorsa en stund så de merker ikke at jeg gjør dette sikkert! Har sagt jeg har eksamen så
skal ta det rolig ;)

Jeg var på julebord i går. På restaurant, så uten mulighet til å mikse varer ;-) Tok bilen, og klarte meg faktisk uten kommentarer. Men de tenkte kanskje sitt ;-) Det får de bare gjøre.... Kos deg på julebord!

Vi hadde gubbens julebord i går, jer 8 uker og det er umulig å ikke se at det er ting på gang... så vi sa det like gjerne!

Jeg skal på julebor neste helg, så skal prøve meg på alkoholfri vin, hvis det ikke går ned så må jeg teste ut noe annet! Hehe..håper det gikk greit i går ;)

Hva med å få bartenderen til å lage en fancy drink, å så visker du bare stille , Alkoholfri takk :) Da vil det se ut som om du drikker vanlig, og skulle noen ville smake på så har de sikkert nok innabords til å ikke kjenne forskjell på alkoholfri eller med :P

Så bra :)

Så fint at det gikk bra igår! :-)
Hadde du det koselig?
Og gikk det bra med Mozellen? :-)

Det må jo være veldig deilig å våkne dagen etter et julebord, og være i helt fin form!? Hi hi! :-)

Heldigvis så pleier ejg ikke drikke noe særlig til vanlig, så jeg kan fint dra på julebord eller fest uten å bli spurt om hvorfor jeg ikke drikker ;)

Back
Topp