Klar for jul?

LittleBiii

Forumet er livet
Føler du deg klar for jul? Er du kommet godt igang med forberedelsene? I år føler jeg at jeg henger veldig etter. På denne tiden pleier jeg vanligvis å være ferdig med både julegaver, rengjøring, og julebakst. Nå har jeg nesten ikke halvferdig en gang :nailbiting:

I år slippet vi masse siden vi skal bort på julaften, det er godt! Ikke baker vi og ikke vasker vi rundt. Pynte tre skal vi gjøre da :)

Nja, vi ligger foran med tanke på julegaver, og skal levere de første i morgen.

Men ellers er vi nok ikke kommet så langt.

Får besøk julaften da, for første gang på mange år, så litt ekstra rengjøring kontra andre år.

Men vi tar ikke husvask til jul vanligvis, så pleier aldri styre mye med vasking før jul. Ikke mer enn vanlig.

Nei :nailbiting: har såvidt begynt på julegavene, ikke har jeg pyntet, ikke har jeg bakt :dead:

Folk stresser all for mye. Vi verken tar julevask, har kjøpt ferdig gaver før desember, baker siden jeg og frøkna ikke spiser sukker men tar det i helgene så føler ikke det blir stress. Pynte tre og huset er bare kos :)

Folk stresser all for mye. Vi verken tar julevask, har kjøpt ferdig gaver før desember, baker siden jeg og frøkna ikke spiser sukker men tar det i helgene så føler ikke det blir stress. Pynte tre og huset er bare kos :)
Vi kan til tider ikke bare ta det i helgene, samboer jobber første og tredje helg i des, jeg jobber søndag 9. og lørdag 22.des. Jeg burde egentlig stresse litt mer for å få det klart, men jeg gjør det ikke :hilarious:

Vi kan til tider ikke bare ta det i helgene, samboer jobber første og tredje helg i des, jeg jobber søndag 9. og lørdag 22.des. Jeg burde egentlig stresse litt mer for å få det klart, men jeg gjør det ikke :hilarious:
Okda da blir det mer stress med turnus jobbing :p
Hahah, blir jul uansett, trøst deg med det ;)

I år slippet vi masse siden vi skal bort på julaften, det er godt! Ikke baker vi og ikke vasker vi rundt. Pynte tre skal vi gjøre da :)

Så herlig. Deilig å komme til andre hvor alt er ferdig egentlig :D Vi skal feire hjemme hos oss selv for første gang. Både gleder og gruer meg :p

Nja, vi ligger foran med tanke på julegaver, og skal levere de første i morgen.

Men ellers er vi nok ikke kommet så langt.

Får besøk julaften da, for første gang på mange år, så litt ekstra rengjøring kontra andre år.

Men vi tar ikke husvask til jul vanligvis, så pleier aldri styre mye med vasking før jul. Ikke mer enn vanlig.

Så deilig at det er nesten i boks. Like godt hver gang når man vet at man er ferdig med gavene :happy:

Høres herlig ut :happy: Men er i grunnen derfor jeg har pleid å "stresse" litt med det før desember, sånn at alt er ferdig og klart sånn at desember bare kan nytes :D

Back
Topp