Klar for jul nå?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Nå er det snart jul, og jeg tror faktisk jeg er i rute! Alle julegavene er kjøpt, pakket inn og avlevert til sine respektive eiere. Julematen er handlet inn, heimen er sånn passelig ryddig og ren. Det eneste som gjenstår i dag er litt klesvask, skifte sengklær, vaske gulvet på badet og i yttergangen, ta frem julepynten, lage eggesalat og legge pinnekjøttet i vann utpå kvelden.

Jeg gleder meg til en stille og fredelig jul. Vi skal være hjemme og har faktisk ingen planer annet enn å se barne-tv, spise masse god mat og kose oss. Som vanlig når det er jul, så blir eldstejenta syk, men i år er det så langt bare øyekatarr og litt småfeber/hodeverk. Det er nesten litt sprøtt, men jeg tror hun har vært syk hver eneste jul siden hun ble født! Ja, ja, det går seg til.

Jeg ble forresten ikke mindre spent på ultralyden i januar etter å ha drømt i natt at jeg ventet trillinger! Det hadde egentlig vært fire der, men den ene hadde ikke greid seg. Det er kanskje lov å si at jeg håper jeg ikke er sanndrømt? Greit med en, ikke så verst med to heller, men tre??? :eek:

Jeg ville bare ønske alle sammen en riktig god jul før datamaskinen får seg en liten juleferie! Håper dere får en hyggelig høytid, og kanskje er det mange som skal dele gledelige nyheter med familien? :)

Her har vi i grunn vært klar noen dager alt... Skal farte i besøker i hele julen så er så vidt innom i morgen natt så er det videre i besøker fram til 3.dag så her blir ikke huset noe særlig prioritert... Ungene skal en liten tur til pappen sin i kveld og være der til i morgen formiddag så da skal jeg handle litt tenkte eg og pakke litt til all fartingen...

Så håper jeg alle får en fin og god jul :) tenk til neste jul har vi nurkene her med oss :)

Ikkje egentlig.... Har pyntet og tatt julevasken,men har ikje fått hentet juletre:/ Verken eg,mannen eller ungene er i form.. Så vi er mest mulig i ro og holder oss inne så vi blir friske til julaften. Så får vi se om treet kommer... I år bryr eg meg ikkje så mye om det heller....

Klare for å dele ned familien i morgen og overmorgen. God jul alle :-)

Back
Topp