Klar for jobb

Zuzee

Flørter med forumet
Da er dagen endelig her, (eller natta). Klokka 22:15 i kveld får jeg rapport på avdelingen min for første gang på evigheter! Gleder meg som en unge, kjenner det skal bli godt å flytte fokuset litt fra Daniel.

Ikke at jeg ikke nyter å være hjemme, men kjenner det er på tide med litt nye impulser nå. Så hele juli skal jeg jobbe 50% på natt, så har jeg tre uker med permisjon i august mens mannen har ferie, og når ferien min starter er det han som skal ha resten av permisjonen.

Jeg gleder meg til å jobbe, han gleder seg til å være hjemmepappa i 6 måneder [:D]

så gøy at han vil være hjemmepappa[:D] skal si mannen din tar ansvar med å være hjemme så lenge[:)]
lykke til å kos deg med jobb, blir deilig tenker jeg[:)]
selv får jeg melkespreng bare av å være bort fra snuppa mens jeg er en liten tur på butikken[8D] så her blir det full mammapermisjon[:)]

Nå ble det jo til at jeg ikke ammer, men denne planen ble lagt med amming i tankene faktisk. Ser i ettertid at det hadde vært en smule mer slitsomt da ja, så er egentlig fornøyd med å ha en flaskegutt nå.[;)]

Skjønner at det er deilig å ha en vakt nå - og det kunne lissom jeg egentlig ha tenkt meg også. Savner det spesielt når jeg har vært en tur på jobb på besøk eller kjørt forbi...
Meeen hadde nok ikke klart å dratt fra lillemann allerede, og ammingen hadde jo gjort det nærmest umulig.

Back
Topp