Klar for IVF!

Huntress

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Snøkrystallene2021❄️
Hei jenter,

Da kommer jeg inn her med dere. I dag var jeg og min kjære på Hausken fertilitetssenter på Lysaker hos noen fantastiske damer! Det var så avslappende og luksus å komme dit!
Det ble tatt ultralyd av meg, jeg har el i dag og det så vi godt. Ett stort og flott egg og fine slimhinner. Samboer måtte levere en ny sædprøve, tross sex tre timer før så var den fin:rolleyes::D Jeg har gått på hormoner i seks måneder, og er nå i pp16. Tross ingen feil på noen av oss så vil det ikke klaffe.

Derfor besluttet vi nå å starte IVF prosessen. Jeg starter på hormoner neste syklus (om 2 uker) med kort protokoll. Er så spent på denne karusellen! Merker jeg bygger opp en del håp:) Jeg er 28 år og normalvektig så de mener oddsene er gode for klaff! Håper virkelig!

Del gjerne deres erfaringer i denne prosessen og om det er andre som hører til samme klinikk :-)

Masse lykke til! :D jeg begynner med medisiner i oktober, første forsøk og kort protokoll, fyller straks 25. Veldig spent selv, skulle helst vært igang igår, men har valgt å ta de offentlige forsøkene først, i tilfelle vi trenger fler utover dette med tanke på økonomi :) håper på klaff på første forsøk hos dere :D

Masse lykke til[emoji173]️

Masse lykke til!
Jeg hører ikke til på samme klinikk, men har hatt kontroller der, siden jeg får behandling i Danmark.
Flott klinikk med herlige damer, ja :)

Masse lykke til! :D jeg begynner med medisiner i oktober, første forsøk og kort protokoll, fyller straks 25. Veldig spent selv, skulle helst vært igang igår, men har valgt å ta de offentlige forsøkene først, i tilfelle vi trenger fler utover dette med tanke på økonomi :) håper på klaff på første forsøk hos dere :D
Takk for det! Håper jo vi er så heldige at den sitter på første, men man vet jo aldri hvor lang tid dette kan ta! Får hvert fall håpe jeg kan få noen på frys første runden, så blir det ikke sååå dyrt ;)
Ikke så lenge til oktober heller! Det blir utrolig spennende da :-) Man blir litt utålmodig oppi dette! Og i hvert fall nå som jeg føler at det endelig skjer noe. Jeg er 1 dpo i dag og ønsker for første gang i min prøvetid at mensen kommer snart! :rolleyes: Haha, blir litt tullete av dette.

Masse lykke til!
Jeg hører ikke til på samme klinikk, men har hatt kontroller der, siden jeg får behandling i Danmark.
Flott klinikk med herlige damer, ja :)
Jeg fikk skikkelig godfølelsen der! Samme gjorde min samboer! Han har vært og levert sædprøve på sykehuset tidligere, og det fikk han nesten traumer av. Så dette var skikkelig oppgradering! Godt å vite at man blir tatt godt hånd om synes jeg :-)
Spennende med behandling i Danmark da! Hvor langt er du i prosessen? :-)

Lykke til! Deilig følelse å være i gang[emoji177]
Tusen takk :Heartred Ja, det føles helt fantastisk å ha tatt dette steget! For første gang ønsker jeg meg bare at mensen kan komme så jeg kan starte på sprøytene :rolleyes: Hvor er du i prosessen?

Masse lykke til :)
Har selv hatt ett forsøk hos Hausken, dyktige leger!

Jeg fikk skikkelig godfølelsen der! Samme gjorde min samboer! Han har vært og levert sædprøve på sykehuset tidligere, og det fikk han nesten traumer av. Så dette var skikkelig oppgradering! Godt å vite at man blir tatt godt hånd om synes jeg :)
Spennende med behandling i Danmark da! Hvor langt er du i prosessen? :)
Jeg holder på med søskenforsøk. Hadde et forsøk nå i august, som dessverre ble gjort om til inseminasjon. Regner med nytt forsøk i oktober :)

Jeg holder på med søskenforsøk. Hadde et forsøk nå i august, som dessverre ble gjort om til inseminasjon. Regner med nytt forsøk i oktober :)
Så spennende det blir da! Ser du var heldig med IVF sist, satser på at det går like bra denne gang :-) Hvor får du behandling?

Så spennende det blir da! Ser du var heldig med IVF sist, satser på at det går like bra denne gang :) Hvor får du behandling?
Takk. Ja var heldig første gang :) Satser på fat oktober blir lykkemåneden denne gang :) Jeg hører til Stork klinikk.

Lykke til med forsøk! Det kan fort gå godt p0 første forsøk! Vi var en av de heldige,som fikk det til på første :angelic:

Takk. Ja var heldig første gang :) Satser på fat oktober blir lykkemåneden denne gang :) Jeg hører til Stork klinikk.
Lykke til!! Satser på at det blir full klaff i oktober :-)

Lykke til med forsøk! Det kan fort gå godt p0 første forsøk! Vi var en av de heldige,som fikk det til på første :angelic:
Tusen takk :Heartred Er jeg så heldig så blir jeg overlykkelig!!! :-)

Back
Topp