Klar for hektisk dag i morgo :-D

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Phju som 100% sykemeldt syns eg det e godt å komme seg ut av huset litt..men at alt skulle havne på samme dag var jo ikke helt planen da :-P og bekkenet blir nok ikke så happy heller
Kl 10.00 -11 skal eg til fysioterapi
Så skal eg ta blodprøver..aner ikke kølengda der men håper det ikke er lenge :-P
Kl 12.15 jordmor
Middag halv 3 før det bærer av gårde til barseltreff kl 15 :-)
2 timer der og eg ligget vel død på soffan :-P hehe

Hva er deres plan for dagene da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenkte rydde litt mer heime i morgen og fylle bilen med boss å få levert det :) så blir d å rydde enda litt til :P mamma kommer på fredag og ska være i helgen så d må være litt sånn ca strøkent her ;) og d e jammen ikkje lett å få til med ei på 10 mndr som krype etter meg og rote igjen ;)

babyjente 27 Juli ♡

Får en kjempe hektisk dag i morgen jeg også.
Opp kl 7.
Få barna i barnehagen helst før kl 8. 8:15
Jobb 9-12
Slappe av litt
Jobb 14-21
Hjemme i 21:30 tiden.
Tror jeg kommer til å være rimelig gåen etter jobbingen i morgen.
Minne meg på at jeg må høre om svigerfar kan hente ungene i morgen i barnehagen..

Ja det blir maraton dag.
Jeg skal på jobb. Må dra litt før for å hente guttungen i bhgn, så rett på svømming, som begynner 17.00. Siste gang før sommerferien, det skal bli skikkelig digg! Guttungen gleder deg til å få diplom som han skal sette i diplom boka si:)

Lang, men kjekk dag i morgen! Skal ha fri fra jobb siden jeg skal ha forestillinger på dagen, 3 stk. Driver med dans så skal danse store deler av dagen i morgen :) veeeldig gøy - men ser for meg at jeg er greit sliten etterpå :p er sånn 10 danser keg er med på hver forestilling. så skal jeg ut å spise middag med jobb på kvelden :) det blir koselig! :)

Jente 2010 & 2012 <3

Last edited:
Hos meg er det dødt, mannen er borte til fredag og det er kun husarbeid på agendaen :(

Høres ut som mange har hektiske dager her :-D
Kunne heller tenkt meg litt ting flere dager enn alt på en..men må passe med mannens turnus så da er det mye tid en uke og ingen ledige dager den neste :-P

Hos meg er det dødt, mannen er borte til fredag og det er kun husarbeid på agendaen :(
Men e ikke lenge til fredag da :-D bare i morgo som hel dag ;-)
Husarbeid kan være kjekt, sett på musikk på full rulle ;-) selv om husarbeid ikke e så kjekt e det god følelse etterpå vettu :-) og så slapper du av etterpå :-)

Her blir det også travelt:p vi henger ute i hagen med bassenget stort sett hele dagen.. Og når lillemann hviler i 2timer er det herlig og rolig, men resten av dagen, full fres rundt omkring ;) jeg pleier å nyte hele dagen og kvelden ute når vi er her i Spania, men denne gang kryper jeg til korset, og etter middagen er fortært i 7tiden, kryper jeg oppi sofaen foran tv'en , har lagt meg før eldste flere kvelder på rad..! Å springe etter en 1åring i stekende sol gravid er sliiiiiitsomt :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Men e ikke lenge til fredag da :-D bare i morgo som hel dag ;-)
Husarbeid kan være kjekt, sett på musikk på full rulle ;-) selv om husarbeid ikke e så kjekt e det god følelse etterpå vettu :-) og så slapper du av etterpå :-)

Har bare mannen og kattene her vi bor, kjenner ingen andre. Bare det som er så trist med å være alene hjemme - og søvnløse netter, hehe :)

Har bare mannen og kattene her vi bor, kjenner ingen andre. Bare det som er så trist med å være alene hjemme - og søvnløse netter, hehe :)
Åh :-/ da skjønner eg :-/ dt er ikke kjekt når en føler seg så alene! Swlv om kattene ikke er mennesker e de gode å ha og gir mer liv i huset når en e alene :-) min e min beste venn..hatt masse netter alene sammen da mannen jobba skift og natt :-) beste å ha ;-)
Er han ofte vekk? At han har en jobb langt borte?

Åh :-/ da skjønner eg :-/ dt er ikke kjekt når en føler seg så alene! Swlv om kattene ikke er mennesker e de gode å ha og gir mer liv i huset når en e alene :-) min e min beste venn..hatt masse netter alene sammen da mannen jobba skift og natt :-) beste å ha ;-)
Er han ofte vekk? At han har en jobb langt borte?

Nei, han er ikke ofte borte, men er blitt veldig avhengig i og med at han jobber lange dager. Vi kjøpte kattene slik at jeg ikke skulle være helt alene på dagtid, gleder meg veldig til lille kommer - blir litt mer meningsfylte dager. Ååh, det er ikke så lenge til en liten trenger oss :)

Skulle ønske jeg kunne sove med mine, men den ene får anfall iløpet av natten og løper hele rommet. Hun holder meg våken og jeg er søvnløs nok når gubbeluren ikke er her :p

Nei, han er ikke ofte borte, men er blitt veldig avhengig i og med at han jobber lange dager. Vi kjøpte kattene slik at jeg ikke skulle være helt alene på dagtid, gleder meg veldig til lille kommer - blir litt mer meningsfylte dager. Ååh, det er ikke så lenge til en liten trenger oss :)

Skulle ønske jeg kunne sove med mine, men den ene får anfall iløpet av natten og løper hele rommet. Hun holder meg våken og jeg er søvnløs nok når gubbeluren ikke er her :p
Ja det blir bare kos med en liten i hus ;-) så bare å glede seg! me storkoser oss med ei, snart to ;-)

Back
Topp