Klar for barseltreff!

MamsTW

Gift med forumet
En som bare ville se på lampa i speilet [;)] Ellers så har jeg faktisk stelt meg skikkelig for første gang siden begynnelsen av desember ;-) hehe...

åh :) så nydelig dere er! jeg steller meg også mye mer nå, enn hva jeg gjorde i november og desember... hihi, da må jeg ha sett ut som en uteligger i en liten periode [8D]

kos dere!

Hehe, uteligger er bare fornavnet! Den følelsen man får om seg selv når man ikke har dusjet på mange dager, er ikke spesielt god. Den er derimot veldig heftig erfart de siste månedene...

Nå kan jeg endelig legge gullet fra meg lenge nok til å nyte en dusj på kanskje 4-5 minutter. Ikke verst bare det [:)]

hadde det supert på barseltreff :-) og etterpå møtte jeg mamman min på kafeen til Bleieboden :-)
http://www.bergtunvalle.no/

nåååw så fine dere er begge to[:D]

Dere er vel snille. jeg er ikke av de som har så veldig høy selvtillit! og har aldri fått høre at jeg er pen. (første gang var da jeg traff sambo) men når en får høre det av dere og så tror en jo nesten på det![:)]
mannfolk kan bygge oss opp, men de kan jaggu dra oss ned og! (noe "alle" de jeg var sammen med før sambo klarte veeeldig bra[:'(] )

Rull inn a,hehe..
Du er jo pen jente.....Ta det til deg,for slenger ikke ut sånt,om jeg ikke mener det [:D]

I'm pretty! wohoooo! Sambo kommer hjem til lørdag, så da får jeg høre det daglig igjen :-) det blir herlig!

Back
Topp