Klar for å prøve igjen :)

Alveola

Blir kjent med forumet
Da er det bestemt: Fra mai av blir vi prøvere igjen! Vi håper på at spiren sitter, slik at vi blir foreldre igjen i løpet av 2014. Brukte 9-12 pp. på både storebror og lillesøster, så er forberdet på at det kan ta litt tid, men venter med prøvingen frem til mai, da vi helst vil ha et skoleår mellom dem.
Gleder meg!

Flere som er klar for å prøve igjen?
 
Hehe, er ganske klar og 8 uker på vei! ;)
Blir koslig med to tette :)
 
Gratulerer! Har sett det er flere som er gravide igjen her inne, og det har lenge kriblet i eggstokkene, men prøver å holde igjen noen uker til ;) Klaffer alt med en gang, blir det 3 relativt tette - 4 år mellom eldste og yngste :)
 
Så gøy! Er selv 15 uker på vei. Regner med det blir hektisk med to så små, men er veldig glad for å få to tette :)
 
Jeg er ikke klar :O har lyst på flere barn, men vil gjerne ha tid til å bli kjent med pøbelen først, alene (er ikke så god til å fordele oppgaver og dagen min) og jeg vil ha litt tid til meg selv og kjæresten innimellom også :)

jeg synes det er fantastisk å se på søskenforhold når de er tette, men jeg er bare ikke bygget for det, og det er ikke samboeren min heller (var liksom ikke noe negativt mot tette barn)
 
Vi er også klare for nestemann, termin i desember:) Tror det blir hektisk, men kjekt for små (og store)! Synes det er litt rart at lille skal bli storesøster, dog..
Lykke til med prøving og familieforøkelse!
 
Er ikke helt klar for nestemann enda. Men jeg tenker som så at man skal jo trossalt være gravid i ni måneder og snuppa utvikler seg mye på ni måneder og blir mer selvstendig osv. Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg å begynne å prøve snart om alt hadde ligget til rette for det, men det gjør det dessverre ikke :( blir prøving tidligst i november, muligens venter vi til neste sommer. Sambo synes det er for tidlig å begynne å prøve da også, men tror det er medt fordi han er så sliten nå, han har det veldig travelt på jobb for tiden og han har måtte ta mye ansvar for snuppa siden jeg går skole. Når neste barn kommer går jeg jo ikke skole lenger og skal være hjemme i permisjon i minimum ett år, så da blir det jo mye mindre slit for han :)
 
Vi er også klare for nestemann, termin i desember:) Tror det blir hektisk, men kjekt for små (og store)! Synes det er litt rart at lille skal bli storesøster, dog..
Lykke til med prøving og familieforøkelse!

Gratulerer, Prikk! :)
Vi venter nestemann i oktober ;) Kjemperart å tenke på at den lille jenten vår skal bli storesøster :p
 
Gratulerer, Prikk! :)
Vi venter nestemann i oktober ;) Kjemperart å tenke på at den lille jenten vår skal bli storesøster :p
Gratulerer så masse til deg og!:) Da er det vel ikke lenge til du skal på ul heller! Vi får satse på at de små får det gøy sammen!
 
Gratulerer så masse til deg og!:) Da er det vel ikke lenge til du skal på ul heller! Vi får satse på at de små får det gøy sammen!

Blir ul 13. mai. Veldig spent :)
Tenker de små kommer til å ha mye glede av hverandre om noen år. Det er samme avstand mellom samboeren og broren som det blir mellom våre to, og de to har hatt mye glede av hverandre gjennom oppveksten ;)
 
Då blir det ein liten til her og :) Termin i desember, så kanskje me treffes igjen då Prikk :) Gratulera til alle sammen!
 
Då blir det ein liten til her og :) Termin i desember, så kanskje me treffes igjen då Prikk :) Gratulera til alle sammen!
Har ikke sett denne før nå. Gratulerer så mye! :) Snart UL på deg da?
Og ikke glem meg da, hvis dere planlegger treff i byn :p

Vi får forresten en gutt denne gangen ;)
 
Har ikke sett denne før nå. Gratulerer så mye! :) Snart UL på deg da?
Og ikke glem meg da, hvis dere planlegger treff i byn :p

Vi får forresten en gutt denne gangen ;)

Takk :) Me skal på UL 15 juli, kjempespent på å få litt meir nøyaktig termin sidan den er veldig usikker denne gangen...

Gratulera med ein liten gutt :)

Me skulle jo kanskje fått til eit lite treff no i sommar? Eller på høsten ein gang? Kva passer best?
 
Takk :) Me skal på UL 15 juli, kjempespent på å få litt meir nøyaktig termin sidan den er veldig usikker denne gangen...

Gratulera med ein liten gutt :)

Me skulle jo kanskje fått til eit lite treff no i sommar? Eller på høsten ein gang? Kva passer best?

Blir ekstra spennende med UL da, ja.

Vi skal bort en uke mot slutten av juli, men er ellers hjemme så både sommer og høst passer for oss. Er barnehagestart 1. august da ;)
 
Her er det ikkje barnehagestart før 26 aug :) Veke 30? Eller er det då de skal vekk?
Litt avsporing av orginal tråd dette her då, men...
 
Vi er med på treff! Begynner også i bhg 01.august. Skal ha ferie en uke i midten av juli. Gratulerer med gutt, KatBra!:D Er spent på hva som skjuler seg i magen, skal på OUL 10.juli :)
 
Her er det ikkje barnehagestart før 26 aug :) Veke 30? Eller er det då de skal vekk?
Litt avsporing av orginal tråd dette her då, men...
Er uke 30 vi skal bort, ja. Så er det tilvenning i bhg den 31, 01. og 02. i uken etter vi har kommet hjem.
For vår del går det fint med lørdager og søndager etter ferien også, hvis det blir vanskelig å finne en dag i ferien som passer for alle ;)
 
Vi er med på treff! Begynner også i bhg 01.august. Skal ha ferie en uke i midten av juli. Gratulerer med gutt, KatBra!:D Er spent på hva som skjuler seg i magen, skal på OUL 10.juli :)
Ikke lenge igjen da. Har du noen følelse på hva det blir? :)
 
år og dag siden jeg var her inne sist,men lillefrøkna(!?) skal bli storesøster i februar om alt går fint:) Gleder oss som bare det:) Gratulerer alle,og lykke til med prøving de som har kastet seg på den:)
 
Back
Topp