Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt er annerledes med eget barn. Da jeg var gravid med storesøster hadde jeg niesen min på 2 år på overnatting. Jeg fikk helt hetta av at det var så deilig å levere henne tilbake til foreldrene hennes, for jeg ble så sliten av å passe henne. Hva slags mamma kom jeg til å bli? Men så fort det er eget barn er alt så veldig annerledes. HeldigvisJeg tenker på det oftere og oftere om dagen. Er en slags skrekkblandet fryd. Gleder meg masse, samtidig som tanken på at ingenting noen gang vil bli som før skremmer vettet av meg. Er en så altomfattende endring i livet. Ingen andre forandringer i livet har vært så altomfattende og ureversible. Det er skremmende. Og spennende. Blir jeg en god mamma? Aner ikke.. Har jobbet som lærer i 10 år, og alle sier at dette kommer til å gå så bra. Men i mine øyne er dette noe helt annet. I lærer jobben kan jeg slutte eller gå hjem.. Man slutter ikke som mamma. Dessuten er de så små.. totalt hjelpeløse. Men jeg gleder meg også. Ellers hadde jeg ikke vært her jeg er nå. For han er så veldig, veldig ønsket. Og så veldig Velkommen. Det er bare umulig å se for seg livet etter. Og det er vel det som bekymrer oss førstegangfødende. At vi ikke har helt kontroll. Men bare vent..

Haha, samme her! Storesøster blir 7 i juni, og jeg begynner helt på nytt... Noen ganger er jeg usikker på hvor lur jeg egentlig erNå er jeg ikke førstegangs, men tankene om man er klar for en til er jo alltid der. Nå er det stor aldersforskjell mellom nummer en og to her, men man lurer jo på om man klarer å følge opp begge to like bra, og vise begge to like mye kjærlighet og varme.
Og mer enn én gang har vi lurt på hva f... vi har gjort.. med å starte på nytt når junior endelig er stor nok til å klare veldig mye selv. Rykk tilbake til start, liksom![]()
Akkurat den tanken hadde vi også sist før nr 3 komNå er jeg ikke førstegangs, men tankene om man er klar for en til er jo alltid der. Nå er det stor aldersforskjell mellom nummer en og to her, men man lurer jo på om man klarer å følge opp begge to like bra, og vise begge to like mye kjærlighet og varme.
Og mer enn én gang har vi lurt på hva f... vi har gjort.. med å starte på nytt når junior endelig er stor nok til å klare veldig mye selv. Rykk tilbake til start, liksom![]()