*Klar* er blitt GRAVID !!!!!

Jeg synes nok at det er litt for tidlig.  Testen kan gi deg et feil svar siden det er for tidlig, og du må likevel gå rundt å lure i flere dager. MEN jeg skjønner at du gjerne vil ha et positivt svar.
 
Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for
 
Hei Hei alle sammen!
Ser dere lager dere sånne fine tråder der dere skriver litt om dere selv, og hvordan utviklingen går på prøve-fronten. Syntes dette var så koselig at fant ut at jeg også måtte lage meg en slik tråd!
 
Jeg er en jente på snart 20 år. (Navnet mitt vil jeg ikke røpe før jeg evt. blir gravid.. Ikke fordi jeg tror dere vet hvem jeg er, men fordi jeg trives litt som den "mystiske" og anonyme jenta).. Foreløbig iallefall! [:)]
 
Er fra Nord-Norge. Kan late som jeg er fra Tromsø, siden plassen jeg kommer fra ikke er noe kjent. [;)] Jeg er ferdig ved vgs. og har tre lange år med allmennfag i ryggen. Skal studere når tiden er inne for det, men akkurat nå jobber jeg som assistent i en barnehage. Trives rågodt, og elsker å jobbe med barna! [:D]
 
Jeg er samboer med verdens beste gutt. Han er 21 år og jobber som mekaniker! Vi har vært sammen i litt over 4 år nå, og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går.
 
Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske, og har alltid elsket å både sitte barnevakt og være sammen med barn! Men har tidliger også følt at jeg ikke var "klar" for barn selv om jeg ønsket meg baby mange ganger! Så når jeg var færdi med skolegang, og forholdet vårt (og økonomien vår) ble forbedret og stabil, startet jeg å ønske meg barn! Snakket en del om dette med min kjære, men han var ikke med på det med en gang. Han trengte litt lengre tid for å bestemme seg, og til å venne seg til tanken om at et lite nurk ville passe inn sammen med oss! [:)] 
 
Så i November 2006 sluttet jeg på p-pillen. Vi tok det "rolig" denne mnd, og tenkte slik at om vi blir gravide nå, så er det "ment to be". Vi hadde vel egentlig ikke sex rundt EL når jeg tenker meg om nå i ettertid. Så vet liksom ikke om det kan regnes som 1 PP..  [:)] 
Håper veldig at det klaffer denne gangen! Og at en liten vil komme å bo i magen min! 
 

 
 
Til slutt: DERE ER EN HÆRLIG GJENG!!!!
 





Temperatur/El-Tester:
 
Dag1: 1.feb  Ikke målt temp - TR 
Dag2: 2.feb  Ikke målt temp  -TR 
Dag3: 3.feb  Ikke målt temp  -TR 
Dag4: 4.feb  Ikke målt temp  -TR 
Dag5: 5.feb  Ikke målt temp  -TR endelig borte
Dag6: 6.feb  36,9
Dag7: 7.feb  36,9
Dag8: 8.feb  36,5 (Sovet litt urolig inatt!)
Dag9: 9.feb  36,9
Dag10: 10.feb 36,7(Starte EL-testing!?)
Dag11: 11.feb 38,3!! (Har nok feber! Har vondt i halsen og hodet! Blæh!)
Svak strek på EL-testen!
Dag12: 12.feb  36,8  Litt sterkere strek på EL-testen!
Dag13: 13.feb  36,5 (Sovet urolig timene før jeg våknet) Svak strek på EL-testen!
Dag14: 14.feb 36,5 Svaaak strek på EL-testen!
Dag15: 15.feb 36,7 Ganske klar strek på EL-testen!(Men ikke like sterk som kontrollstreken!) El-slim!? Iallefall mye utflod!
Dag16: 16.feb 36,4 (Tempet en time før jeg bruker!POSITIV EL-TEST!!!?! [:D][:D] 
Så her skal det  

Dag17: 17.feb Ikke målt temp! (Klarte ikke stå opp å måle kl7 imorges! Målte kl 9 da,og da va tempen på 36,9!) Positiv EL-test idag også,tror jeg!

 *tihi* Det ble pinade to runder iløpet av dagen!
Dag18: 18.feb 36,58 kl 7, og 37,06 kl 10!
Dag19: 19.feb 36,76 kl 7

Dag20: 20.feb 36,63 kl 7.. (Neeei.. Ikke gå ned da![:(])(Men har sovet veldig urolig før kl 7..)
Dag21: 21.feb 36,53 kl 6.. (Ned igjen. Men målte en time før jeg bruker.. Åååh, er nok ikke gravid nei.. [:(] Svarten altså!
Dag22: 22.feb 36,72 kl 7.. (Opp igjenn! Tempene mine er jo helt tullete![8|] Men at den gikk opp er jo bra da!?)
Dag23: 23.feb 36,73 kl 7.30 (Så å si lik temperatur som igår)
Dag24: 24.feb Ikke målt temperatur![:-] 
Dag25: 25.feb 36,76 kl 7.. (Oy,opp igjenn!)[:)]
Dag26: 26.feb
Dag27: 27.feb
Dag28: 28.feb
Dag29: 1.mars
Dag30: 2.mars  (Foreløbig IKM. TR hold deg laaangt vekk!!! Vi vil ha en liten baby i magen nå!!!)
 
Wiiiii.... Tempen gikk enda mer opp!!! [:)][:)]
Huff... Å så har jeg så mange andre symptomer nå.. Men er så redd for at det bare er jeg som innbiller meg det.[:(] Vil at det skal være en liten babis i magen min nå!
 
Skal teste på mandag tror jeg! [:-]
 
håper tempen din fortsettter å stige.
håper du får en pos test til uka,, og alle vi andre i ikm 9følger etter denne uka.  lykke til
 
ORIGINAL: Rosamunde

Jeg synes nok at det er litt for tidlig.  Testen kan gi deg et feil svar siden det er for tidlig, og du må likevel gå rundt å lure i flere dager. MEN jeg skjønner at du gjerne vil ha et positivt svar.
 
Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for

 
Hehe.. ja, blir sikkert å teste tirsdag... i morgen starter jeg så tidlig på jobb.. Så skal klare å holde meg til tirsdag...[:)]
 
Hei Hei alle sammen!
Ser dere lager dere sånne fine tråder der dere skriver litt om dere selv, og hvordan utviklingen går på prøve-fronten. Syntes dette var så koselig at fant ut at jeg også måtte lage meg en slik tråd!
 
Jeg er en jente på snart 20 år. (Navnet mitt vil jeg ikke røpe før jeg evt. blir gravid.. Ikke fordi jeg tror dere vet hvem jeg er, men fordi jeg trives litt som den "mystiske" og anonyme jenta).. Foreløbig iallefall! [:)]
 
Er fra Nord-Norge. Kan late som jeg er fra Tromsø, siden plassen jeg kommer fra ikke er noe kjent. [;)] Jeg er ferdig ved vgs. og har tre lange år med allmennfag i ryggen. Skal studere når tiden er inne for det, men akkurat nå jobber jeg som assistent i en barnehage. Trives rågodt, og elsker å jobbe med barna! [:D]
 
Jeg er samboer med verdens beste gutt. Han er 21 år og jobber som mekaniker! Vi har vært sammen i litt over 4 år nå, og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går.
 
Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske, og har alltid elsket å både sitte barnevakt og være sammen med barn! Men har tidliger også følt at jeg ikke var "klar" for barn selv om jeg ønsket meg baby mange ganger! Så når jeg var færdi med skolegang, og forholdet vårt (og økonomien vår) ble forbedret og stabil, startet jeg å ønske meg barn! Snakket en del om dette med min kjære, men han var ikke med på det med en gang. Han trengte litt lengre tid for å bestemme seg, og til å venne seg til tanken om at et lite nurk ville passe inn sammen med oss! [:)] 
 
Så i November 2006 sluttet jeg på p-pillen. Vi tok det "rolig" denne mnd, og tenkte slik at om vi blir gravide nå, så er det "ment to be". Vi hadde vel egentlig ikke sex rundt EL når jeg tenker meg om nå i ettertid. Så vet liksom ikke om det kan regnes som 1 PP..  [:)] 
Håper veldig at det klaffer denne gangen! Og at en liten vil komme å bo i magen min! 
 

 
 
Til slutt: DERE ER EN HÆRLIG GJENG!!!!
 





Temperatur/El-Tester:
 
Dag1: 1.feb  Ikke målt temp - TR 
Dag2: 2.feb  Ikke målt temp  -TR 
Dag3: 3.feb  Ikke målt temp  -TR 
Dag4: 4.feb  Ikke målt temp  -TR 
Dag5: 5.feb  Ikke målt temp  -TR endelig borte
Dag6: 6.feb  36,9
Dag7: 7.feb  36,9
Dag8: 8.feb  36,5 (Sovet litt urolig inatt!)
Dag9: 9.feb  36,9
Dag10: 10.feb 36,7(Starte EL-testing!?)
Dag11: 11.feb 38,3!! (Har nok feber! Har vondt i halsen og hodet! Blæh!)
Svak strek på EL-testen!
Dag12: 12.feb  36,8  Litt sterkere strek på EL-testen!
Dag13: 13.feb  36,5 (Sovet urolig timene før jeg våknet) Svak strek på EL-testen!
Dag14: 14.feb 36,5 Svaaak strek på EL-testen!
Dag15: 15.feb 36,7 Ganske klar strek på EL-testen!(Men ikke like sterk som kontrollstreken!) El-slim!? Iallefall mye utflod!
Dag16: 16.feb 36,4 (Tempet en time før jeg bruker!POSITIV EL-TEST!!!?! [:D][:D] 
Så her skal det  

Dag17: 17.feb Ikke målt temp! (Klarte ikke stå opp å måle kl7 imorges! Målte kl 9 da,og da va tempen på 36,9!) Positiv EL-test idag også,tror jeg!

 *tihi* Det ble pinade to runder iløpet av dagen!
Dag18: 18.feb 36,58 kl 7, og 37,06 kl 10!
Dag19: 19.feb 36,76 kl 7

Dag20: 20.feb 36,63 kl 7.. (Neeei.. Ikke gå ned da![:(])(Men har sovet veldig urolig før kl 7..)
Dag21: 21.feb 36,53 kl 6.. (Ned igjen. Men målte en time før jeg bruker.. Åååh, er nok ikke gravid nei.. [:(] Svarten altså!
Dag22: 22.feb 36,72 kl 7.. (Opp igjenn! Tempene mine er jo helt tullete![8|] Men at den gikk opp er jo bra da!?)
Dag23: 23.feb 36,73 kl 7.30 (Så å si lik temperatur som igår)
Dag24: 24.feb Ikke målt temperatur![:-] 
Dag25: 25.feb 36,76 kl 7.. (Oy,opp igjenn!)[:)]
Dag26: 26.feb 36,52 kl 6.. (Hmm..Ser sammenhengen i at når jeg måler kl 6 så ligger tempen min helt nede på 36,50-ettellerannet. DVS idag målte jeg EN time før jeg bruker!)
Dag27: 27.feb
Dag28: 28.feb
Dag29: 1.mars
Dag30: 2.mars  (Foreløbig IKM. TR hold deg laaangt vekk!!! Vi vil ha en liten baby i magen nå!!!)
 
Jaaaaaa,vet det er slik.. Men når jag har tidligvakter så står jeg opp kl 6, og når jeg har mellomvakter står jeg opp kl 7.. Og når jeg har senvakter står jeg opp kl 7, måler, og legger meg igjenn.. Så det er egentlig av ren "latskap"... Men det er så kjedelig å måtte stå opp en time før jeg trenger på mellomvakten, når jeg kan sove helt til 7...
 
 
Hehehehe....
 
Ja, men får sikkert mensen strax, har ikke tro på at jeg er gravid.. Sååå, skal ikke tempe neste mnd.. skal heller ikke teste.. Kanskje spiren sitter da!?
 
Enn du da Monica.. Skal du teste deg om ikke så lenge eller!? Kjenner du deg gravid!?
 
aha.. Ja, jeg prøver også å ikke tenke såååå mye på det.. Men det er skrekkelig vanskelig!!! [:@] Å idag har jeg hatt så vondt i bekkenet og ryggen.. Å da tenker man jo såklart sine tanker.. og hååååper at det er et tegn.. Herregud, jeg er jo helt skrullete.. Men blir sikkert maange PP på oss.. Så har bare forberedt meg på at mensen kommer på fredag jeg.. [:(]
 
Hei hei. [:)]
Masse lykke til med testingen. Like før nå. Krysser alt jeg kan for en positiv test.
 
Åååh, det er så nervepirrende...
 
Er skrekkelig negativ nå.. kjennes litt ut som mensen er på tur egentlig.. (Ikke at jeg noen sinne har kunnet kjent det, før dagen før mensen kommer, og dette er ikke de samme følelsene som det!)
 
Huff... Har jo en hel haug med tester, så det er jo bare å ta en test egentlig...
 
Wææææ, dette er grusomt![8|]
 
Imponerende at du klarer å stagge nysgjerrigheten din altså [:D] Jeg klarer det til et visst punkt, men så er det brått slutt!
 
Lykke til!
 
ORIGINAL: Rosamunde

Imponerende at du klarer å stagge nysgjerrigheten din altså [:D] Jeg klarer det til et visst punkt, men så er det brått slutt!
 
Lykke til!

 
hehe.. Ja, og det rare er at jeg er verdens minst tolmodige menneske.. Å siden jeg aldri har tatt en graviditetstest i hele mitt liv, så vet jeg jo ikke HVOR skuffende det er med en negativ test liksom.. Sååå, egentlig er jeg bare feig.. Feig som ikke testa imorges..
 
Men har inngått en avtale med Pusita.. Vi skal teste kl 19.30 idag! [:-][:-]
 
Oi, er det din første test??
Du kommer jo til å bli helt hekta, det kan jeg garantere deg... Det er så spennende og gøy.
Det eneste som ikke er gøy er de negative testene [&:]
 
Men da har du oss å prate med da... OG, det er jo fremdeles før IKM da.
 
Jepp, er nok graviditetstestejomfru jeg! [:D]
 
Forrige pp så kom TR på dagen hun var forventet, og da hadde jeg ikke blitt bitt av testebassillen.. [:)] Men har jo testa med EL-tester og funnet EL- min!
 
Ja, å jeg må bare si til meg selv at så lenge ikke TR er kommet, så er det enda håp.. Og så må jeg også tenke at det kan ta laaaang tid å bli gravid.. Om jeg ikke er gravid nå, så skal vi ta det heeeelt med ro neste mnd.. Ingen testing og temping..
 
 
 

Åh, pusita! Nå må jeg tisseeeeee!!!!!!!Å må holde meg i over en halvtime til!?
 
 
 
 
Ja, du MÅ holde deg!!!
Jeg har måttet tisse i 2 timer nå jeg[:-]
Kniper som bare det.....
 
Åååååååååååååååååååååååååååååååååå.... Jeg håper du får positiv test assa!
 
LYKKE TIL!!!!
 
Back
Topp