Klar beskjed fra jordmor

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Får ikke lov til å støvsuge, vaske gulv eller løfte noe særlig pga bekkenet. Kun gjøre ting i støvtørke høyde. Så da ble gubben blid gitt. Hehe... Også må jeg leve i slow motion, ta det veldig med ro :p

Ellers var alt bra hos jm i dag. :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Gubben som er ansvarlig for de tinga her hjemme også :) Problemet er bare at han ikke syns det trengs å støvsuges så ofte! Men bra at alt stod bra til da :)

Sånn har jeg og det. Men klarer jeg å la være?? Neida! Det er jo jeg sjøl som får svi. Har og en samboer som ikke ser alt som må gjøres ;) og siden jeg er sykemeldt og kjeder meg om dagen når jeg er hjemme, så gjør jeg ting jeg ikke burde.....sukk.....

Sent from my iPhone using BV Forum

Er litt sånn at hva skal jeg finne på da liksom?? Men fikk også beskjed om å ta varme lange bad i badekaret ;-) jordmors ordre ;-)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Krype opp i sofaen og ha filmmaraton? Eller seriemaraton :) Jeg har fått klarsignal av jordmor til å male nye rommet til kommende storebror! Da ble jeg glad, for jeg kan få mark av å ha lite å gjøre..!

Kjenner meg igjen, her er det også total forbud mot det meste nå, skikkelig betennelse i bekkenet og full bekkenløsning :( Utrolig kjedelig, men prøver gjøre det beste ut av det!

Back
Topp