MalinDalin
Forumet er livet
Har naa ryddet ALLE skaper i huset her. Fy sören saa mye dritt man sparer paa! sekker med klaer som ikke blir brukt, men ser ok ut og töy som vi aldri har brukt og maa ha kjöpt i svake öyeblikk har blitt kjört til fattighuset. jeg har kastet poser emd barneklaer som er ödelagte eller har mystiske dette-kan-ikke-all-verdens-flekkfjernere-ta-bort flekker paa. jeg har sortert ut det som er for lite for nadde. lagt det som kan gis bort i poser med str paa og klaer jeg vil spare er ogsaa lagt bort.
Saa kom turen til dragens hule (les; svigemors rom) og fy sören jeg har kastet. hun er en sikkelig skrotnisse altsaa. jeg har kastet sengetöy med store hull i, missfargete klesplagg og andre ting hun antaglig har spart paa siden krigen!
var slitsomt mens det sto paa, men nuh er jeg ferdig! stolt skal jeg sette meg ned med en kopp grönn te og surfe BV litt![;)]
Saa kom turen til dragens hule (les; svigemors rom) og fy sören jeg har kastet. hun er en sikkelig skrotnisse altsaa. jeg har kastet sengetöy med store hull i, missfargete klesplagg og andre ting hun antaglig har spart paa siden krigen!
var slitsomt mens det sto paa, men nuh er jeg ferdig! stolt skal jeg sette meg ned med en kopp grönn te og surfe BV litt![;)]