klapper meg selv på skuldra

ønskebarnet

Glad i forumet
ja, nå mener jeg selv at jeg har all grunn til å skryte av meg selv :-p jeg sliter en del med angst, og har idag hatt mitt første Tupperwareparty som konsulent. Det er ganske godt gjort til å være meg! har virkelig måttet tvunget meg selv til dette. Tror jeg skal bli spist opp av folk eller noe sånt jeg vettu :-p men jaggu så lever jeg enda! Utrolig nok :-p Gjør virkelig godt å se at folk ikke er farlige ( høres sikkert helt på trynet ut, men sånn er det, så det å stå forann folk å snakke er vanskelig). Så idag har jeg virkelig beseiret noe i meg selv :-) og det kjennes så godt :-) angsten er min værste fiende, og gjør livet mitt til et liv jeg ikke ønsker å leve (type angstanfall på det værste). så idag tillater jeg meg selv å skryte av meg selv! :D vondt skal vondt fordrive sier dem. nå skal ikke angsten få styre over meg lengre! Det eneste som funker er å trosse det. Så gi meg en klapp på skuldra da, jenter :D idag synes jeg at jeg har fortjent det :-p hehe :-)

Så utrolig bra gjort:) du har all grunn til å være stolt av deg selv, og til å gi deg mange klapp på skuldra :D jeg gir deg maaange :)
Ett stort steg i riktig retning for deg :)
Håper du får sove godt i natt:)

Kjempe bra! :) mange klapp på skuldra herifra!

Så bra! du har vært kjempe flink og fortjener klapp på skuldra ja :-)

Super flink! Hadde litt samme som deg for ett par år siden,Mn tok samme veien som deg å begynte som konsulent. Så nå et jeg over d verste å ute titt og ofte!

Så utrolig bra gjort:) du har all grunn til å være stolt av deg selv, og til å gi deg mange klapp på skuldra :D jeg gir deg maaange :)
Ett stort steg i riktig retning for deg :)
Håper du får sove godt i natt:)
takk :D sovet som ein stein :-) gjorde utrolig godt for kropp å sjel (selv om jeg var et nervevrak under demonstrasjonen, :-p) herlig følelse å klare å trosse angsten :-) veldig ulikt meg å finne på å bli selger liksom, så skal jeg klare å fortsette slik så lover det godt :D absolutt et steg i riktig retning :D 0

Flinking! Angst er ikke lett å overvinne, så du har absolutt grunn til å være stolt! :)
takk :D det er bra sant! det er veldig vanskelig og det går utover livskvaliteten.. har sittet og rista som et aspeløv i mange dager nå :-p men ser jo nå at det ikke var noen grunn til å være så redd :-) og det gjør godt til hodet :-)

Jeg sliter ikke med angst, men vegrer meg gor slike ting! You go girl!

R E S P E K T !

Det skal du ha. Vet så alt for godt hvordan det der er. Har selv slitt noe så innmari. Hadde en periode jeg ikke turte gå i postkassa engang. Folk som kjørte forbi, og snekkerne som holdt på på nabohuset, kunne jo se at jeg var syk... Teit! , men for meg var det realitet.

Så ja, du burde absolutt være kjempestolt av deg selv

Super flink! Hadde litt samme som deg for ett par år siden,Mn tok samme veien som deg å begynte som konsulent. Så nå et jeg over d verste å ute titt og ofte!
så bra! glad på dine vegne :D godt å høre at det er flere som har gått dein veien med suksess :-) det gir meg pågangsmot :-) takk ^^,

Kjempeflott! Du er kommet langt når du tørr utfordre deg selv, ikke bare unngå.

Nicki: synd å høre at du og har kjent på angsten.. Men samtidig godt å vite at man ikke er alene, godt å vite at det er flere som vet hvordan det føles ut. For det e som du sier, det blir din realitet og det er det ikke like lett for alle å sette seg inn i, fordi det er jo i bunn å grunn teit :-) helt på trynet å omtrentlig få angstanfall for å gå ut med søpla liksom :-p jeg ser det jo, men det har vært min realitet. men nå er det stop! tusen takk for god støtte <3

Nicki: synd å høre at du og har kjent på angsten.. Men samtidig godt å vite at man ikke er alene, godt å vite at det er flere som vet hvordan det føles ut. For det e som du sier, det blir din realitet og det er det ikke like lett for alle å sette seg inn i, fordi det er jo i bunn å grunn teit :) helt på trynet å omtrentlig få angstanfall for å gå ut med søpla liksom :p jeg ser det jo, men det har vært min realitet. men nå er det stop! tusen takk for god støtte <3

Man må bare fortsette og jobbe med seg selv, så skal du se du når nye høyder før du aner det ;)

Back
Topp