klappe sammen emmaljungabag

TinaCelineeey

Forumet er livet
har emmaljunga nitro (2014) og funnet ut at det går ann å klappe sammen baggen, men den blir jo ikke flatere? :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Skal den bli helt flat? når jeg drar i stanga så ser jeg at det skjer noe inni der, men synes ikke den blir noe flatere, må jeg ta i litt å presse den ned?

har emmaljunga nitro (2014) og funnet ut at det går ann å klappe sammen baggen, men den blir jo ikke flatere? :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Skal den bli helt flat? når jeg drar i stanga så ser jeg at det skjer noe inni der, men synes ikke den blir noe flatere, må jeg ta i litt å presse den ned?
Tatt på begge sider?

Håper du forstår disse bildene [emoji4]

231a4f9129998a64ec673374db6c8558.jpg
9f5ed021c2b0979ada27916366977fd4.jpg
d9a4f9c29bdd4ccc02fc14baf043fdce.jpg
79a2d51ecfa4f9c32e576cb11a16e693.jpg

Spørs hvem bag du har, har du citybag som vist over så skal det gå, men tror ikke man kam slå sammen edgebag på samme måte...

Er sånn på edge også. Er bare å presse ned når du har gjort som på bildene. Er putene i endene som holder den litt oppe.

ÅÅÅÅH, har den en stang i fotenden også !?

ahahah, må gå å prøve igjen :D
aner ikke om det er city eller edge bag, tror kanskje det er citybaggen

ÅÅÅÅH, har den en stang i fotenden også !?

ahahah, må gå å prøve igjen :D
aner ikke om det er city eller edge bag, tror kanskje det er citybaggen
De er utrolig like. Jeg ser ikke forskjell på de bildene der. Men på min edge så står det edge ett sted på kalesjen og mener det står på baggen. Men som sagt så er de utrolig like.

De er utrolig like. Jeg ser ikke forskjell på de bildene der. Men på min edge så står det edge ett sted på kalesjen og mener det står på baggen. Men som sagt så er de utrolig like.

Edge er en del større, både i lengde og høyde, den har også en annen kalesje, så lett å se forskjell[emoji5]

Back
Topp