Klam på beina...

Tweak

Forumet er livet
Julia er så klam på beina! Men jeg klarer ikke forstå hvorfor...

Vi har ullsokker innerst under strømpebuksen, siden sokkene er i ull og det er ikke strømpebuksa.

Vi har prøvd både tynne ullsokker, tykke ullsokker under strømpisen, kun med bukse og sokker... Er hun for varm? Jeg vil ikke at hun skal fryse, men det er kanskje litt mye på beina?

Tok av henne sokkene og lot henne sitte uten noe på beina i noen minutter og da kunne vi se svetteperlene komme... [8|] Huff, vanskelig!

her er det likedan!! mn ble bedre med tynne bomullssokker under ullsokker feks[:)] å da holder hun seg varm og god på føttene i tilegg, noe hun ikke gjorde før.. verdt å prøve kansje? [:D] 

Må huske på at kalde hender og føtter ikke er tegn på at de er kalde...
Når vi er inne har jeg bare body og strømpebukse på mine sine. Evt hjemmestrikkete raggsokker hvis det er litt småkjølig. Når jeg har de ute ligger de med body og strømpebukse (evt ullbody og ullongs hvis det er 3 varmegrader eller kaldere) fleecejakke, skjerf og lue svøpt i et tovet ullpledd (rørospledd) og ikke noe mer. Varme og gode er de likevel så de trenger ikke mer klær.

Her er det likedann, ull hjleper heller ikke alltid, sjekker bare litt oftere bena :)

Back
Topp