Er så fullstendig utmattet og utslitt etter denne uka. bhg har vært stengt, har en som er 2 år og 8 mnd som krever veldig mye av oss til tider selv om han er en god og blid gutt, i tillegg er han i trassalder nå og har akkurat begynt delvis med dotrening. sambo har jobbet dag og må sove litt på ettermiddagen da han står opp så tidlig på morgenen.
så jeg har hatt gullet stort sett alene det meste av dagene.
Jeg har null energi og har så vondt overalt... i sted stod jeg og laget mat og holdt på å knekke sammen i gråt fordi jeg har så vondt overalt, bekkenet, ryggen, hodet osv. sambo lå på sofa og sov og gullet skulle ha oppmerksomheten min på alt, hjelp, lekes med osv mens jeg prøvde å ikke brenne hvitsausen jeg holdt på å lage...
herregud så glad jeg er for at sambo nå skal ha 3 uker ferie og når vi kommer hjem så er bhg i gang igjen...
sånne måtte bare syte litt og få ut litt hehe
så jeg har hatt gullet stort sett alene det meste av dagene.
Jeg har null energi og har så vondt overalt... i sted stod jeg og laget mat og holdt på å knekke sammen i gråt fordi jeg har så vondt overalt, bekkenet, ryggen, hodet osv. sambo lå på sofa og sov og gullet skulle ha oppmerksomheten min på alt, hjelp, lekes med osv mens jeg prøvde å ikke brenne hvitsausen jeg holdt på å lage...
herregud så glad jeg er for at sambo nå skal ha 3 uker ferie og når vi kommer hjem så er bhg i gang igjen...
sånne måtte bare syte litt og få ut litt hehe