klaging

[trultemor]

Elsker forumet
Det er ikke jeg som klager, det er lillegutt. Eller.. nå klager jo jeg fordi han klager da. Han er så utrolig klagete og masete om dagen! Syter, klager og maser, sover og spiser. Det er det han gjør. Jeg få jo ikke gjort noe annet enn å underholde han når han er våken, bære han rundt, tulle med leker og sånn når han ligger på teppe. Kan ha han på fanget men da må jeg forandre stilling hele tiden. Har båret han litt rundt i babybjørn, men det blir jo tungt. Han får bare pupp. Men nå begynner jeg seriøst å vurdere å begynne å gi han grøt. Er det fordi han trenger mer mat at han er så masete, eller ønsker han rett og slett bare mer action? Får pupp ca annenhver time, eller 2-3 timer pleier det vel å gå. Om kvelden ofte 1,5 timer.

Noen andre som har masete unger?

Huff, skjønner det er slitsomt! Slik var Emil også, fikk den mest aktive ungen først, jeg...like greit[;)] Ihvertfall, han var VELDIG rastløs, ble helt stressa av bare å se på ham! Han var blid og fornøyd altså, men lå og rista av nyskjerrighet. Her roet det seg ikke føre han begynte å gå, og kunne leke litt mere og vise oss hva han mente... En venninne av meg har fått det motsatt - en rolig en først, og nå en utålmodig baby... Vet ikke hvilke råd jeg kan gi, dessverre. Men jeg tror nok jeg hadde prøvd med grøt, ja! Du kan jo prøve deg fram å se hvordan det går. Lykke til ihvertfall! [:)]

MARIUS KAN VÆRE LITT MASETE/KLAGETE NÅR HAN LIGGER UNDER
BABYGYMMEN....SÅ KLAGER HAN - SÅ PRATER HAN - LITT GRIN...PÅ`N IGJEN...[8|]
SÅ DA BYTTER JEG TIL MAGEN...NÅR HAN BLIR LEI DER - PRØVER JEG TILBAKE
PÅ RYGGEN....FUNKER NOEN GANGER IKKE ALLITID.
HAN TRIVES GODT I VIPPESTOLEN MED KOSEBAMSEN...FORAN TV. DER KAN
HAN LIGGE Å PRATE/LE SAMMEN MED DEM PÅ TV - DA KAN HAN LIGGE EN GOD
STUND.
MEN NOEN TYPISKE FORSLAG TIL DEG ......HAR JEG IKKE[8|][8|]

mye sutring på sander også..men en ting han elsker er når han får ligge uten bleie..da storkoser han seg[;)]

ORIGINAL: Frøydis26

Det er ikke jeg som klager, det er lillegutt. Eller.. nå klager jo jeg fordi han klager da. Han er så utrolig klagete og masete om dagen! Syter, klager og maser, sover og spiser. Det er det han gjør. Jeg få jo ikke gjort noe annet enn å underholde han når han er våken, bære han rundt, tulle med leker og sånn når han ligger på teppe. Kan ha han på fanget men da må jeg forandre stilling hele tiden. Har båret han litt rundt i babybjørn, men det blir jo tungt. Han får bare pupp. Men nå begynner jeg seriøst å vurdere å begynne å gi han grøt. Er det fordi han trenger mer mat at han er så masete, eller ønsker han rett og slett bare mer action? Får pupp ca annenhver time, eller 2-3 timer pleier det vel å gå. Om kvelden ofte 1,5 timer.

Noen andre som har masete unger?

Det er som jeg skulle ha sagt det selv...

Nå viser det seg at Olav har blitt forkjøla. Han holder faktisk på å miste stemmen akkurat nå (ganske søtt med en baby på 3,5 mnd som har en stemme som om han har vært på fylla en uke...) I tillegg tror jeg en hjørnetann er på vei opp.

Det kan være denne klaginga skyldes dette i mitt tilfelle, men jeg vurderer også å begynne med grøt snart hvis dette fortsetter mye lenger.

ORIGINAL: Peggy85

mye sutring på sander også..men en ting han elsker er når han får ligge uten bleie..da storkoser han seg[;)]

Back
Topp