vel..sambo har bestemt seg for å reise med jobben til tyskland fra fredagsnatt til mandag kveld.det er en årlig tur med samboere og.men jeg kan jo ikke bli med da.syns det var dårlig av han å si ja til å være med.jeg sa at mi måtte se det ann åssen lille gutt var.han har nattekolikk og jeg har brystbet.er ferdig med kuren imorra,men er ikke frisk.så jeg skal til legen imorra igjen.jeg sa til sambo at jeg ville ha han hjemme for jeg klarer ikke alt dette i 3netter.men nei da..han sa bare at dette er bare en gang i året...(men de har mange andre fester som mi kvinnfolka ikke kan være med på)blir så lei meg..mamma og de skal ha min nevø og de reiser på hytta.ikke det at jeg ville ha vært der for de røyker inne og det klarer ikke jeg og orker ikke min nevø når jeg er så klein.så nå snakker ikke sambo med meg siden jeg sa at jeg ikke ville han skulle gå,for vi trenger hen her hjemme.tårene bare renner..gruer meg noe sykt til helga.syns det er så dårlig gjort.han har jobbet til 9-10hver kveld siden mi kom hjem fra sykehuset på sin bil.jeg er sliten og trenger litt avlastning.og det sa jeg au at han har vært vekke så mye at han godt kunne holde seg hjemme nå,for jeg orker ikke å ta meg av han med feber og værking i hele kroppen.(har hatt brystbet 2ganger på 3uker..)er jeg for streng som ville ha han hjemme??hva hadde dere sagt eller gjort??har lyst t å pakke og gå..for det virker som om jobben og alkoholen kommer før oss...