Klaging fra meg idag...

neselo

Forumet er livet
Har prøvd å ringe legen i over en time, ingen som tar den! Har alle tatt ferie eller? Sykt irriterende, er ikke første gang man ikke kommer frem der heller [:'(] Skulle hatt time for å fått hjelp med det forb*** bekkenet [&o]

Skikkelig irriternede.. Hadde det slik for noen år siden da jeg hadde et annet legesenter. Måtte kjøre dit tilslutt!!

det sitter vell sikkert bare 1 i luken elr noe nå siden det er ferietider. Jeg ringte legen min for 2 min siden faktisk, ang bekkenet mitt også..må ha forlengelse av sykemeldingen min...%stillingen....ikke gøy :(

Nei det er no forbanna dritt! De har ikke akkurat verdens beste ringetider heller. Kan ringe mellom halv 9-11 og fra 12.45 til 14 [8|] Skal til jordmor om to uker, men hun får vel ikke hjulpet meg uansett...

ORIGINAL: *GullNr.2PåVei*

Skikkelig irriternede.. Hadde det slik for noen år siden da jeg hadde et annet legesenter. Måtte kjøre dit tilslutt!!

Nesten så jeg vurderer det...

Fem minutter før de stengte telefonen tok hun den, flaks! Fikk time allerede i morgen [:)]

ORIGINAL: turteldue

så bra søta... [:D]
no ble jeg veldig glad...

[:)]

ORIGINAL: neselo

Fem minutter før de stengte telefonen tok hun den, flaks! Fikk time allerede i morgen [:)]

Det var bra da.
God bedring [:)]

Back
Topp