Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I know the feeiling…prøver å være takknemlig men sykt vanskelig.6+5 i dag og er så sykt kvalm hele døgnet, vil bare gråte![]()
Ja, takknemlighet er dessverre ikke det jeg føler mest på for tidenI know the feeiling…prøver å være takknemlig men sykt vanskelig.

Sånn hadde jeg det for to dager siden. Føltes som skikelig omgangssyke (men var ikke det da). Helt plutselig ble magen bra, både i går og foreløpig i dag så krysser fingrene for at det holder seg. Vil nok heller kaste opp en å akutt måtte løpe på do i tid og utideJeg er så dårlig i magen om dagen. Det er ikke noe nytt for meg for jeg kan ikke kaste opp så det finner veien ut på andre måter, hehMen komboen kvalm, magepine og alt som går inn kommer rett ut er ikke liksom helt toppers. Man blir jo sår i stumpen av sånt og så blod i doskåla hjelper jo ikke på bekymringene. Må dobbeltsjekke hver gang, så kommer vel til å bli sår i fiffi og av all denne tørkingen
![]()

kjeks? sitrus eventuelt?6+5 i dag og er så sykt kvalm hele døgnet, vil bare gråte![]()

Ja, blir jo så sliten av å renne på do hele tiden ogsåSånn hadde jeg det for to dager siden. Føltes som skikelig omgangssyke (men var ikke det da). Helt plutselig ble magen bra, både i går og foreløpig i dag så krysser fingrene for at det holder seg. Vil nok heller kaste opp en å akutt måtte løpe på do i tid og utide![]()
Har vært bedre her nå ut over dagen, håper det holdt seg bra hos deg også 
Krise!