Klagetråden!

Lilutta

Forumet er livet
Oktoberlykke2020❤
☀️Påskeliljene 2026☀️
Vi har både en jubeltråd og en bekymringstråd, men vi trenger en klagetråd også - for det er lov til å klage :angelic: Her kan vi tømme ut sinne og frustrasjon :flower

Formen er skikkelig dritt i dag. 5+4 og jeg er så kvalm og utmatta, og har allerede begynt å få blodtrykksfall :grumpy: Så spent på hvordan det utvikler seg de neste dagene/ukene..

Da følger jeg etter og klager også på min kvalme i dag. Fint at den er der men liker ikke når den blir så sterk så jeg ikke orker fokusere på noe annet. Hvordan gjør dere som ikke er så kvalme for en sykmeldingen men er så kvalme at det går ut over prestasjonen på jobb?

Er så kvalm! Kaster ikke opp, men magen velter seg :sorry: Får litt «klaustrofobi» i min egen kropp, ligger i senga hele dagen etter jobb, føler jeg ikke ser ungene :sorry:

Kvalmen kommer i bølger.. helt jævlig! Og jeg er i to tanker på om jeg skal få tilrettelegging på jobb.. men føler det sitter langt inne, da jeg nettopp har begynt i ny jobb..

Akkurat nå så føles det ut som en hel evighet til ultralyd om 3 uker og 1 dag :arghh::arghh::arghh:

Skulle egentlig vært på jobb i dag men valgte å bli hjemme på hjemmekontor, igjen! Tanken på å dra på kontoret med masse kvalme hele tiden + en mage som slått seg totalt vrang og trenger do nære, så føltes det ikke som en god idé og reise inn. Men synes det er skikkelig kjipt å bare være hjemme også…

Jeg er så dårlig i magen om dagen. Det er ikke noe nytt for meg for jeg kan ikke kaste opp så det finner veien ut på andre måter, heh :jokercolor Men komboen kvalm, magepine og alt som går inn kommer rett ut er ikke liksom helt toppers. Man blir jo sår i stumpen av sånt og så blod i doskåla hjelper jo ikke på bekymringene. Må dobbeltsjekke hver gang, så kommer vel til å bli sår i fiffi og av all denne tørkingen :hilarious:

Jeg er så dårlig i magen om dagen. Det er ikke noe nytt for meg for jeg kan ikke kaste opp så det finner veien ut på andre måter, heh :jokercolor Men komboen kvalm, magepine og alt som går inn kommer rett ut er ikke liksom helt toppers. Man blir jo sår i stumpen av sånt og så blod i doskåla hjelper jo ikke på bekymringene. Må dobbeltsjekke hver gang, så kommer vel til å bli sår i fiffi og av all denne tørkingen :hilarious:
Sånn hadde jeg det for to dager siden. Føltes som skikelig omgangssyke (men var ikke det da). Helt plutselig ble magen bra, både i går og foreløpig i dag så krysser fingrene for at det holder seg. Vil nok heller kaste opp en å akutt måtte løpe på do i tid og utide :sour:

Sånn hadde jeg det for to dager siden. Føltes som skikelig omgangssyke (men var ikke det da). Helt plutselig ble magen bra, både i går og foreløpig i dag så krysser fingrene for at det holder seg. Vil nok heller kaste opp en å akutt måtte løpe på do i tid og utide :sour:
Ja, blir jo så sliten av å renne på do hele tiden også :hilarious: Har vært bedre her nå ut over dagen, håper det holdt seg bra hos deg også :Heartred

Begynner å bli vanskelig å skrive masse her inne for jeg blir bare mer kvalm av å sitte på mobilen :yuck: Krise!

Back
Topp