Klagetråd

da er vi i samme båt...

ORIGINAL: sjulie

klager litt over at jeg ble satt hele 2 UKER tilbake i tid i dag!!! suuurt... skulle ønske det var motsatt vei.

Vi er/var omtrent like lang vi da. Jeg også hadde siste mens 21/22 november. Håper ikke jeg blir satt tbake:s

ORIGINAL: Sweetheart85

ORIGINAL: sjulie

klager litt over at jeg ble satt hele 2 UKER tilbake i tid i dag!!! suuurt... skulle ønske det var motsatt vei.

Vi er/var omtrent like lang vi da. Jeg også hadde siste mens 21/22 november. Håper ikke jeg blir satt tbake:s

hadde termin den 31 august.. helt til i dag.. 14 sept... det er leeeenge i mellom det! :p

må bare klage litt over formen min i dag. Har lavt blodtrykk, svimmel, kvalm og skikkelig forkjøla [:'(]
Har også lillemann hjemme fra bgh fordi han spydde i natt.

Gleder meg til senga i kveld.

Utflod er noe herk! [:@] Har slitt med siden jeg ble gravid. Tror mensen kommer hele veien..

Nå røsker det skikkelig i livmoren og stikker i musa. Men det er vel bare et bra tegn det?

Utflod ja!! Herregud!! Mulig jeg er litt vel detaljert og ekkel her nå, men de siste gangene jeg har spydd hr jeg tatt i så ille at det kjennes ut som jeg har tisset på meg. Så er det utflod... Fy f**n så ekkelt!!! Æsj, nå ble jeg faktisk kvalm igjen, så da skal jeg passe på å legge meg. Sove er en fin ting å gjøre for å få dagene til å gå...

jeg er lei av følelser som kommer å går,.. lei av ALT..... vil bare at det skal funke nå, at jeg sitter her om 9 mnd med en baby...

men det varierer fra do besøk til do besøk om hvordan humøret mitt har vært.

ER LEI

Æsj!
I dag kom første oppkastet! Har vært kvalm, ille det også, men i ettermiddag kom det brekninger og oppkast[:'(]
Kvalm og trøtt, pyton, bare gleder meg til å komme over dette (for det skal gå over!), så går alt så meget bedre!

Stå på alle septemberdamer!

Kvahhaaaalm..

ORIGINAL: *Arkana*

Kvahhaaaalm..

du er ikke alene [:'(]

Har så vondt i bekkenet og ryggen[:'(]hvor skal dette ende[&o]d er jo så tidlig enda[:-]
ARG[:@]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Har så vondt i bekkenet og ryggen[:'(]hvor skal dette ende[&o]d er jo så tidlig enda[:-]

kom deg til en kiropraktor eller fysioterapeut så det ikke blir værre [:)]

ORIGINAL: sanna_mor

kommer til å spørre etter henvisning fra fastlegen neste gang jeg har time ja[&o][:)]

ORIGINAL: sanna_mor

kommer til å spørre etter henvisning fra fastlegen neste gang jeg har time ja[&o][:)]

det er bra[:D], gikk for lenge selv sist gang med bekkenløsning og det var helt forfedelig. Så denne gang skal jeg passe på at jeg får behandling fort.

ORIGINAL: elink

Utflod ja!! Herregud!! Mulig jeg er litt vel detaljert og ekkel her nå, men de siste gangene jeg har spydd hr jeg tatt i så ille at det kjennes ut som jeg har tisset på meg. Så er det utflod... Fy f**n så ekkelt!!! Æsj, nå ble jeg faktisk kvalm igjen, så da skal jeg passe på å legge meg. Sove er en fin ting å gjøre for å få dagene til å gå...

Jeg har hatt problemer med mye utflod helt siden jeg kom i puberteten, men nå har jeg faktisk mindre enn jeg pleier. Nesten ingenting trur jeg... merkelig...

Jeg er forbanna og sliten... Er så trøtt og utslitt, småkvalm og uggen hele tiden og det svir som faen i halsen uansett hva jeg putter i kjeften... Jeg vil ha litt fri, men isteden så har jeg 6nattevakter som venter på meg... Det er alt for lenge :( Jeg er så redd for at jeg sliter meg for mye ut og kanskje mister den lille spira :(

Jeg har er så LEI av å være så forbanna forkjølet nu!! Har vært konstant tett i nesen de siste to ukene, og ingenting hjelper jo i mer enn maks 5 minutt! Har lest at noen gravide er tette i nesen under hele graviditeten! Håper for guds skyld at det løsner litt snart...

Er 5+4 uka på vei. Har heldigvis ikke så mye plager den her gangen, bank i bordet. Er ekstra trøtt og sliten og vondt i brystene. Sist gang så va æ kvalm konstant i 4 mnd, spydde dagen lang, så æ vente egentlig bare på at den ska kom. Men æ krysse fingran for at ikke kvalmen kommer den her gangen, det er forskjell og være student som æ va sist og nå da æ har full jobb, hus og barn. Jobbe forresten som ped.leder i barnehage på småbase, ser d e flere som jobbe i barnehage her, tanken slo mæ i dag, om det e skadelig for fosteret med så mye tunge løft i løpet av en dag.

GAAAAAAAD... Sikkelig sinnasmurf i dag.... Hadd ei lita ei som verkelig ikke skulle i barnehagen, og vi var da allerede litt forsinka... Hadd en flott dag på jobb da... [:D] Så kommer man hjem m ei lita ei som har bestemt seg for å være sur, og ei sikkelig rørepøre høne.... Huset så ikke ut, to hunder som var rape gal utenfor, og mega super duper overtrøtt.... Ska være glad når morgen dagen kommer jah....

ah d var godt å blåse ut litt steam her gitt......[:D]

Jeg føler meg så FEIT & OPPBLÅST[&:] bare 7 uker på vei å ser ut som jeg er 3 mnd vutt passer ingen ola bukser jeg har lenger,det gjør vondt å¨gå med eneste som er godt å gå med er jogge bukse med knyting[:'(]å det går ikke ann å gå med på jobb akkurat....[:(] trodde ikke jeg skulle føle meg så fæl så tidlig...

Det var dagens utblåsning det...

er det fler som har det sånn?

Back
Topp