Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sjulie
klager litt over at jeg ble satt hele 2 UKER tilbake i tid i dag!!! suuurt... skulle ønske det var motsatt vei.
ORIGINAL: Sweetheart85
ORIGINAL: sjulie
klager litt over at jeg ble satt hele 2 UKER tilbake i tid i dag!!! suuurt... skulle ønske det var motsatt vei.
Vi er/var omtrent like lang vi da. Jeg også hadde siste mens 21/22 november. Håper ikke jeg blir satt tbake:s
ORIGINAL: sanna_mor
ORIGINAL: ~~Laila~~
Har så vondt i bekkenet og ryggen[:'(]hvor skal dette ende[&o]d er jo så tidlig enda[:-]
ARG[:@]
kom deg til en kiropraktor eller fysioterapeut så det ikke blir værre [:)]
ORIGINAL: sanna_mor
Har så vondt i bekkenet og ryggen[:'(]hvor skal dette ende[&o]d er jo så tidlig enda[:-]
ARG[:@]
kom deg til en kiropraktor eller fysioterapeut så det ikke blir værre [:)]
kommer til å spørre etter henvisning fra fastlegen neste gang jeg har time ja[&o][:)]
ORIGINAL: elink
Utflod ja!! Herregud!! Mulig jeg er litt vel detaljert og ekkel her nå, men de siste gangene jeg har spydd hr jeg tatt i så ille at det kjennes ut som jeg har tisset på meg. Så er det utflod... Fy f**n så ekkelt!!! Æsj, nå ble jeg faktisk kvalm igjen, så da skal jeg passe på å legge meg. Sove er en fin ting å gjøre for å få dagene til å gå...