Klagetråd

My Angel

Glad i forumet
Og når vi har en jubeltråd må vi også ha en klagetråd.
Her kan vi få ut sinne, frustrasjon og andre negative ting.

Fjernet pga dårlig samvittighet[8D][:D]

Jeg forstår delvis situasjonen du e i. En er jo glad i svigers, men det kan bli litt mye å bo oppi de over så lang tid![:'(]

Har bodd to år på gårdstunet t svigers, sammen med min samboer. Vi hadde 2. etasjen i kårboligen for oss selv, men måtte dele toalett(på 1kvm) med min samboer's 80 år gamle bestefar. Han røyka i tillegg og hadde stadigvekk besøk av ei kjerring som i alle fall røyke ut alle klærne våre og holdt på å kvele oss. Åpen løsning mellom 1. og 2. etasje nemlig(toalett i 1. etasje..) [&:] Ikke nok med det; det her var på landet, gikk få busser t sentrum så derfor følte jeg meg litt innestengt samtidig. Samboeren trengte som regel bilen.

Svigers har egentlig aldri vært inpåslitne eller noe, men en må jeg møte de så å si vær dag da, du føler liksom ikke at du bor alene uansett..

Vi kjøpte oss leilighet i byen nå før jul, det er hæli å ha 2 egne toalett og hæli at jeg kan velge mellom to busser[:-]

Har et vennepar som bor hos foreldrene til han. De har en egen stue i kjeller+ soverom og toalett. De har  bodd sånn i snart 3 år, og det går visst kjempebra. Beundrer de virkelig. Men de gleder seg til å flytte i egen leilighet[;)]

min klage i dag er BADEVEKTA!!! har gått opp 2 kilo siden begynnelsen av desember... Ut med alt snop i dag.  Nå skal jeg ha godtestreik frem til vinterferien!

Åh jeg kjenner kvalmen komme snikende... Orker ingen ting!!Våknet av kvalme i dag, så da var det bare å ringe jobben og fortelle at jeg ikke var i form til å komme på jobb, så da ble det et snev av dårlig samvittighet for det også da... å være gravid er jo ikke en sykdom har jeg hørt - nei huff... Gleder meg bare til disse første 12 ukene er over, og kanskje engstelsen slipper litt tak også... *dagens klage*

Jeg er sæli kvalm når jeg ikke har spist noe faktisk. Men kjenner meg uggen hele dagen. Svimmel, lite energi, vondt i korsryggen og stikkinger. Vært på jobb selv om formen er sådær. Har et vikariat så vil ikke at de skal vite det før om ei stund:) For dumt å bli syk i et vikariat å.. :s

Kan jeg klage på at jeg ikke kjenner noenting denne gangen? Ikke kvalm, hormonell eller har stikkninger i livmora...

Hadde det ikke vært for "tissepinnen" så hadde jeg ikke skjønt at jeg er gravid.

Hadde en SA i oktober, og jeg vil heller ha kvalmen enn å ikke kjenne noe.

Å der kom bekkenløsninga[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]men ingen overaskelse da[&o]

Jeg har fått meg en kraftig øyebetennelse, ser bare helt jævlig ut, særlig på ett av øynene. Lurer på å droppe jobben og prøve å komme til hos den superopptatte legen i morgen i stedet. Jobber i barnehage, og øyebetennelse er jo sykt smittsomt, følte meg som en vandrende smittekilde i dag med rødsprengte øyne og nesten ingen stemme, for jeg er så innmari forkjølet attpåtil.

Dette har virkelig ikke vært dagen for meg. Er så irriterende å få sånt dritt i begynnelsen på graviditeten som gjør at jeg må være borte fra jobben, har på følelsen at jeg trenger å spare opp noen sykedager til senere (spare på samvittigheten altså, får alltid dårlig samvittighet når jeg er borte). For alt jeg vet kan det jo hende jeg ligger og spyr en måned i strekk.

*Behov for å syteogklage litt her* :P

hvorfor kan ikke alt bare være eneklt og greit, så man slipper og lure på ditten og datten hele tiden[:'(]

Hadde vært fint om det å være gravid automatisk og garantert hadde resultert i baby 9 måneder senere[:-]
så slipper man så mye bekymringer..

enig med deg der, hadde vært sykt digg og vite at ja du får en baby om 9 måneder og den er selvfølgelig frisk[:D] er livredd for å miste, er jo blitt knyttet til spiren..... men sant skal sies spiren gjør meg utslitt, men fantastisk å tenke på at spiren vokser og at det er grunnen til at jeg er utslitt[:)]

Hadde litt gulrosabrunt utflod tidligere i dag, håper ikke det er et dårlig tegn. Var bare bittelitt på truseinnlegget... Hadde vondt i hodet og magen, men gikk over etter å ha hvilt litt på sofan. Håååper ikke jeg holder på å abortere.

Kvalm og stuptrøtt i uke 4+5... klageklageklage

ORIGINAL: Diamanten

Hadde litt gulrosabrunt utflod tidligere i dag, håper ikke det er et dårlig tegn. Var bare bittelitt på truseinnlegget... Hadde vondt i hodet og magen, men gikk over etter å ha hvilt litt på sofan. Håååper ikke jeg holder på å abortere.

akkurat slik har jeg også hatt det nå i kveld. Så vi får se i morgen om det er bedre.

akkurat slik har jeg også hatt det nå i kveld. Så vi får se i morgen om det er bedre.

Vi får håpe på det beste, Sanna_mor! [;)]

ORIGINAL: Diamanten

Vi får håpe på det beste, Sanna_mor! [;)]

jo takk for det men det ble bare værre. begynte å blø men har soppet nå. Krysser fingrene for at dette går bra. Hvordan går d med deg i dag?

Back
Topp