*klagetråd*

mommy_to_be

Gift med forumet
Tenkte vi kunne ha en utblåsningstråd! [:D] Her kan vi skrive om hvor fælt alt er, og hvor vondt man har osv[;)]

Og jeg vil begynne med å si at jeg har en mann som mangler forståelse for dårlig matlyst!! [:@] Sikkert kjempegodt for ham å sitte å tygge på den pizzaen, som jeg ikke kan spise fordi det ikke smaker godt lenger! JEG ER SULTEN!! Greit det, kan godt sulte jeg[:@][;)]

Uff, ja, den matlysten er ikke noe særlig. Skikkelig sulten, men ingenting frister. :S
Og mye smerter...

Er også slik at barnefar ikke vil ha barnet og forstår ikke at jeg ikke vil ta abort. Han mener at å ta angrepille og abort er det samme (jeg tok angrepille, men antakelig for seint). Og viser svært lite interesse og forståelse. :/

Har en helvetes hodepine som nekter og dra og begynner og bli skikkelig syk igjen,etter èn dag hvor jeg følte meg "frisk"[:'(]

Før kunne jeg trene opptil 2 timer om dagen, nå klarer jeg såvidt en halv time før jeg blir trøtt og sliten. Mangler energi!!

ORIGINAL: lillesola

Uff, ja, den matlysten er ikke noe særlig. Skikkelig sulten, men ingenting frister. :S
Og mye smerter...

Er også slik at barnefar ikke vil ha barnet og forstår ikke at jeg ikke vil ta abort. Han mener at å ta angrepille og abort er det samme (jeg tok angrepille, men antakelig for seint). Og viser svært lite interesse og forståelse. :/

Etter å ha lest denne føler jeg ikke jeg har noe ordentlig og klage på lenger... Stå på ditt, han må huske dere var to om å lage barnet å får innfinne seg i det du bestemmer... Håper virkelig han trår litt til etterhvert og forstår alvoret i saken... Har en venninde som akkurat tok abort for denne grunnen å hun angrer allerede, bare to uker etter.

Åååååh, blir så irritert!!! [:@] Min "kjære" sambo. og forlovede vil at eg skal ta abort, om ikkje så forlet han meg. Og det er ikkje barnet han går glipp av, men meg. Eg veit snart ikkje kva eg skal gjer. Eg slit med stor trøtthet og har lite til overs for han akkurat no.[:'(] Eg må gjere alt i huset og han sitt i sofaen frå han kjem frå jobb til han skal legge seg.[8|] Er det nokon som har tips til meg, kva skal eg gjer???

ORIGINAL: Elissa85

Åååååh, blir så irritert!!! [:@] Min "kjære" sambo. og forlovede vil at eg skal ta abort, om ikkje så forlet han meg. Og det er ikkje barnet han går glipp av, men meg. Eg veit snart ikkje kva eg skal gjer. Eg slit med stor trøtthet og har lite til overs for han akkurat no.[:'(] Eg må gjere alt i huset og han sitt i sofaen frå han kjem frå jobb til han skal legge seg.[8|] Er det nokon som har tips til meg, kva skal eg gjer???

LA HAN GÅ!! Han er ingenting å ta vare på!! Jeg blir så forbannet når jeg hører slike historier!! Jeg har sjøl gått igjennom det helvette og jeg VET hvordan det er. Jeg valgte å være i lag med han selvom han var imot det, men jeg mistet MYE av gleden ved å gå gravid og å føde. SÅ KOM DEG UT AV FORHOLDET!

Kjære Elissa85 og Lillesola!

Det er veldig lett å si at dere må forlate mennene deres, men det er til syvende og sist deres valg. Dere må gjøre det dere selv ønsker og føler for. Gå inn i dere selv og veie opp. Vil dere savne en mann som kan erstattes, eller vil dere angre på aborten og savne det lille barnet dere har gått med i 8 uker?

Jeg kan til dags dato ikke komme på noen som har sagt at de angrer på å ha fått barnet. Det er klart at alle ønsker seg en familie med både far og mor, men vil det være det beste for dere og barnet? Jeg vil tru at dere vil få det mye bedre etterhvert. Kanskje ikke med en gang, men etterhvert vil dere føle at dere har gjort det rette valget. Jeg håper at det går fint med dere og at dere har familie og venner som stiller opp for dere :)

Stor klem!

ORIGINAL: LoveHearts

Kjære Elissa85 og Lillesola!

Det er veldig lett å si at dere må forlate mennene deres, men det er til syvende og sist deres valg. Dere må gjøre det dere selv ønsker og føler for. Gå inn i dere selv og veie opp. Vil dere savne en mann som kan erstattes, eller vil dere angre på aborten og savne det lille barnet dere har gått med i 8 uker?

Jeg kan til dags dato ikke komme på noen som har sagt at de angrer på å ha fått barnet. Det er klart at alle ønsker seg en familie med både far og mor, men vil det være det beste for dere og barnet? Jeg vil tru at dere vil få det mye bedre etterhvert. Kanskje ikke med en gang, men etterhvert vil dere føle at dere har gjort det rette valget. Jeg håper at det går fint med dere og at dere har familie og venner som stiller opp for dere :)

Stor klem!

Enig der ja, men jeg kom med min erfaring. Det er ikke noe bra situasjon det der. Man har jo nok med alle tanker og følelser som raser pga den lille inni magen. Om ikke han vil stille opp og hjelpe henne, så bør ho ta tak i situasjonen slik at det blir bedre for henne. Selvfølgelig er det hennes valg, slik det var for meg den gangen. Men nå sier jeg jo at det IKKE var et godt valg.
Men dere jenter: Prøv å ta en oppvask med guttene. Hvis det ikke kommer noe positivt av det så¨vet dere hva dere må gjøre. Men jeg råder dere: ikke la abort-spørsmålet bli avgjort etter hans ønske. Det er du som til slutt må slite med det i ettertid. For mannfolkene kan bare dra bort, så enkelt er det ikke for oss jenter.

Syns vi kan ha en glad tråd i stede jeg assa...[:D]

.

til sh_mamma

vi skal også til syden til jul.

her har jeg løst det, med at julepyntingen starter allerede den 1 desember. eller noen dager før.

Skal ha juleverksted med de nærmeste vennene mine.

Bake julekaker med e n gang vi nærmer oss desember.

Har kjøpt julemini kjole for å glede samboeren i syden. med stretch stoff.
fås på sparkjøp damer[:D][:D]

Gleder meg faktisk til å inta stranden, litt rund og god. med nisselue å bikini på julaften

ORIGINAL: Ty

Syns vi kan ha en glad tråd i stede jeg assa...[:D]

Eh, vi har en jubeltråd? Syns det er perfekt med en klagetråd, så det ikke ligger 13 nye tråder på forumet om at vi er kvalme[:D] greit å samle det på en plass, syns jeg[:D]

ORIGINAL: Sh_mamma

Jeg bare griiiiner for tiden, og min kjære sambo synest jeg er litt tåpelig..Er et julemenneske på min hals, og iår skal vi feire med hans familie og reiser vekk fra norge, for de ønsket seg en sydenjul... jeg har ikke lyyyst...! Jeg vil være hjemme og telle dager, pynte tre og bake julekaker..men vi reiser to uker før jul... blæææ....har jo vært planlagt en god stund, og var litt trist da vi bestemte det,men nå åpner kranene bare noen nevner desember el jul..

forstår godt at du synes dette er leit! Julen er jo bare høydepunktet på året da.
du får pynte, og bake og kose deg frem til dere reiser iallefall. Også må du ikke glemme at neste år blir en helt fantastisk jul med en liten en i familien [:D]

Æsj, har så vondt i ryggen[:'(] Driver å bygger hus, og vil jo hjelpe så mye jeg kan, men gjør kanskje litt for mye[:o]

Liker IKKE eggehvite/protein i urinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan noen vær så snill å fortelle meg hva det kan være tegn på o.l???????
[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Til mitt forsvar så har vi snakka om barn ganske lenge, og kutta ut prevansjon for å prøve. Sambo har slitt psykisk en stund, og når han er alene hjemme tenker han alt for meget om alt mulig. Og har kommet frem til at jeg skal stryke han som far, og at jeg skal ta abort.
Abort kommer ikke på tale for meg, da jeg har ønsket barn i mange år. Og ja jeg vet det er teit uten en far, men når far nekter så nekter han.

Har sååååååååååååååååååååååååååå lyst på dobbel cheeseburger på Mækker'n, og sambo gidder ikke dra å kjøpe til meg!!!! [&:] (Kan sikkert dra selv da, men det er jo tiltak[;)])

vil også ha mc donalds mat, æsj flyttet så langt unna mc donalds...

blæhhh

Back
Topp