Klagetråd

Kjenner jeg trenger å klage på at jeg føler meg litt ensom i dette, har en samboer som har plutselig fått veldig angst rundt det hele og ikke er åpen for dialog. Kjenner meg redd og alene i en situasjon jeg heller har aldri vært i før.
Ånei.. det hørtes veldig vanskelig ut :( håper han bare trenger litt tid på å la det synke inn ❤️

Kjenner jeg trenger å klage på at jeg ikke klarer å nyte denne graviditet grunnet spotting og usikkerheter.. Venter på telefon fra legekontoret om de vil ta en blodprøve og måle hcg, men føler meg dum som vil forlange det også når det høres ut som at de ikke tar bekymringene mine på alvor :sad010
Du har lov og klage på det. Det er ganske vanskelig og kjipt med de blødningene :(
Jeg begynte og spotte på nytt igjen nå isted etter jeg trodde jeg var ferdig :( fy søren. Tenker jeg også vil måle hcg :/

Jaaa :(
Jeg sendte melding til legen og spurte om og få komme til i morgen.
Spotter du mye?
Det er ikke mye, men det har vært jevnt hver dag siden fredag. Veksler på å være lysebrunt/rosa. Du da?❤️ Ja, jeg venter på at de skal ringe meg fra legekontoret. De skulle ringe meg igår også, men hørte ingenting. Ringte igjen i dag og ble lovet at de skulle ringe. Synes det er dårlig at jeg ikke får høre noe før det igjen stenger for dagen.:hungover:

Det er ikke mye, men det har vært jevnt hver dag siden fredag. Veksler på å være lysebrunt/rosa. Du da?❤️ Ja, jeg venter på at de skal ringe meg fra legekontoret. De skulle ringe meg igår også, men hørte ingenting. Ringte igjen i dag og ble lovet at de skulle ringe. Synes det er dårlig at jeg ikke får høre noe før det igjen stenger for dagen.:hungover:
Veldig kjedelig. Er det når du tørker deg eller treffer det i truseinnlegget og?
Har jo ikke vært mye her. Men nok til at det er veldig stressende.. det blir veldig altoppslukende og klarer ikke slappe av med det: chat gpt mener det er helt normalt nå da. Bla bla bla :p men jeg klarer ikke slappe av hehe
Veldig kjipt du ikke har hørt noe. Kunne ikke bare dratt innom?

Glemte og si hvor lenge jeg hadde spottet da. Men begynte på onsdag 2 dager før jeg testet. I går var det vell ingenting også begynte det idag igjen :)

Veldig kjedelig. Er det når du tørker deg eller treffer det i truseinnlegget og?
Har jo ikke vært mye her. Men nok til at det er veldig stressende.. det blir veldig altoppslukende og klarer ikke slappe av med det: chat gpt mener det er helt normalt nå da. Bla bla bla :p men jeg klarer ikke slappe av hehe
Veldig kjipt du ikke har hørt noe. Kunne ikke bare dratt innom?
Ja det er vanlig utflod-mengde tror jeg. Joda kunne nok det, men rekker ikke etter jobb i dag, så da ble det liksom enda en dag uten å vite. Jeg blir så irritert:mad: Rekker ikke i morgen heller og da må jeg jo ringe IGJEN, som da er unødvendig.

Ja det er vanlig utflod-mengde tror jeg. Joda kunne nok det, men rekker ikke etter jobb i dag, så da ble det liksom enda en dag uten å vite. Jeg blir så irritert:mad: Rekker ikke i morgen heller og da må jeg jo ringe IGJEN, som da er unødvendig.
Stress :( håper det er helt uskyldig!

Klager litt fordi jeg har fått en skikkelig luftveisinfeksjon. Pleier aldri å ha det så ille, men hadde det samme da jeg var gravid i vår. Da ble det ørebetennelse, bihulebetennelse og hele pakken for første gang i mitt liv, og måtte på antibiotika. Håper ikke det blir samme runde denne gangen :arghh: kombinert med kvalme og ekstremt trøtthet er det perfekt kombo :smiley-ashamed004 gledes til mannen kommer hjem imorgen så jeg kan få litt hjelp med toåringen hvertfall

Jeg klager på bekkenet. Har allerede litt gangvansker innimellom, så dette lover ikke godt. Er vel bare å finne frem bekkenbelte og puta som berget nattesøvnen forrige gang :depressed: Lurer på hvor lenge jeg holder ut i jobb denne gangen.

Klager litt fordi jeg har fått en skikkelig luftveisinfeksjon. Pleier aldri å ha det så ille, men hadde det samme da jeg var gravid i vår. Da ble det ørebetennelse, bihulebetennelse og hele pakken for første gang i mitt liv, og måtte på antibiotika. Håper ikke det blir samme runde denne gangen :arghh: kombinert med kvalme og ekstremt trøtthet er det perfekt kombo :smiley-ashamed004 gledes til mannen kommer hjem imorgen så jeg kan få litt hjelp med toåringen hvertfall
God bedring! Jeg hadde en skikkelig runde med bihulebetennelse sist jeg var gravid også, kombinert med kvalme og trøtthet. Det var skikkelig ugreit! Håper du slipper unna denne gangen! ❤️

Nå har jeg litt magesmerter og blør friskt blod, så nå er det nok over for min del.. jeg er helt fra meg og klarer såvidt å ta vare på meg selv :sad010

Har blodprøve time for å måle hcg, men det blir man jo lite klok av. Fikk beskjed på legekontoret om å avvente til fredag for å se resultat. Hvordan skal jeg klare dette:sad010

Last edited:
Nå har jeg litt magesmerter og blør friskt blod, så nå er det kok over for min del.. jeg er helt fra meg og klarer såvidt å ta vare på meg selv :sad010

Har blodprøve time for å måle hcg, men det blir man jo lite klok av. Fikk beskjed på legekontoret om å avvente til fredag for å se resultat. Hvordan skal jeg klare dette:sad010
Ånei!!! :(
Fy søren så kjipt :( dette unner jeg deg ikke!!! Men bra du skal få sjekket hcg!!! Håper det fremdeles går bra ❤️

Back
Topp