Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ånei.. det hørtes veldig vanskelig utKjenner jeg trenger å klage på at jeg føler meg litt ensom i dette, har en samboer som har plutselig fått veldig angst rundt det hele og ikke er åpen for dialog. Kjenner meg redd og alene i en situasjon jeg heller har aldri vært i før.
Du har lov og klage på det. Det er ganske vanskelig og kjipt med de blødningeneKjenner jeg trenger å klage på at jeg ikke klarer å nyte denne graviditet grunnet spotting og usikkerheter.. Venter på telefon fra legekontoret om de vil ta en blodprøve og måle hcg, men føler meg dum som vil forlange det også når det høres ut som at de ikke tar bekymringene mine på alvor![]()
Dette er så kjipt! Å gå i usikkerheten sånn er så vanskeligDu har lov og klage på det. Det er ganske vanskelig og kjipt med de blødningene
Jeg begynte og spotte på nytt igjen nå isted etter jeg trodde jeg var ferdigfy søren. Tenker jeg også vil måle hcg :/

JaaaDette er så kjipt! Å gå i usikkerheten sånn er så vanskelig![]()
Det er ikke mye, men det har vært jevnt hver dag siden fredag. Veksler på å være lysebrunt/rosa. Du da?Jaaa
Jeg sendte melding til legen og spurte om og få komme til i morgen.
Spotter du mye?

Veldig kjedelig. Er det når du tørker deg eller treffer det i truseinnlegget og?Det er ikke mye, men det har vært jevnt hver dag siden fredag. Veksler på å være lysebrunt/rosa. Du da?Ja, jeg venter på at de skal ringe meg fra legekontoret. De skulle ringe meg igår også, men hørte ingenting. Ringte igjen i dag og ble lovet at de skulle ringe. Synes det er dårlig at jeg ikke får høre noe før det igjen stenger for dagen.
![]()
Glemte og si hvor lenge jeg hadde spottet da. Men begynte på onsdag 2 dager før jeg testet. I går var det vell ingenting også begynte det idag igjenDet er ikke mye, men det har vært jevnt hver dag siden fredag. Veksler på å være lysebrunt/rosa. Du da?Ja, jeg venter på at de skal ringe meg fra legekontoret. De skulle ringe meg igår også, men hørte ingenting. Ringte igjen i dag og ble lovet at de skulle ringe. Synes det er dårlig at jeg ikke får høre noe før det igjen stenger for dagen.
![]()
Ja det er vanlig utflod-mengde tror jeg. Joda kunne nok det, men rekker ikke etter jobb i dag, så da ble det liksom enda en dag uten å vite. Jeg blir så irritertVeldig kjedelig. Er det når du tørker deg eller treffer det i truseinnlegget og?
Har jo ikke vært mye her. Men nok til at det er veldig stressende.. det blir veldig altoppslukende og klarer ikke slappe av med det: chat gpt mener det er helt normalt nå da. Bla bla blamen jeg klarer ikke slappe av hehe
Veldig kjipt du ikke har hørt noe. Kunne ikke bare dratt innom?
StressJa det er vanlig utflod-mengde tror jeg. Joda kunne nok det, men rekker ikke etter jobb i dag, så da ble det liksom enda en dag uten å vite. Jeg blir så irritertRekker ikke i morgen heller og da må jeg jo ringe IGJEN, som da er unødvendig.
kombinert med kvalme og ekstremt trøtthet er det perfekt kombo
gledes til mannen kommer hjem imorgen så jeg kan få litt hjelp med toåringen hvertfallGod bedring! Jeg hadde en skikkelig runde med bihulebetennelse sist jeg var gravid også, kombinert med kvalme og trøtthet. Det var skikkelig ugreit! Håper du slipper unna denne gangen!Klager litt fordi jeg har fått en skikkelig luftveisinfeksjon. Pleier aldri å ha det så ille, men hadde det samme da jeg var gravid i vår. Da ble det ørebetennelse, bihulebetennelse og hele pakken for første gang i mitt liv, og måtte på antibiotika. Håper ikke det blir samme runde denne gangenkombinert med kvalme og ekstremt trøtthet er det perfekt kombo
gledes til mannen kommer hjem imorgen så jeg kan få litt hjelp med toåringen hvertfall

Ånei!!!Nå har jeg litt magesmerter og blør friskt blod, så nå er det kok over for min del.. jeg er helt fra meg og klarer såvidt å ta vare på meg selv
Har blodprøve time for å måle hcg, men det blir man jo lite klok av. Fikk beskjed på legekontoret om å avvente til fredag for å se resultat. Hvordan skal jeg klare dette![]()
Ja dette er helt forferdelig. Jeg leser meg opp på solskinnshistorier og tviholder på at jeg kanskje er en av de..Ånei!!!
Fy søren så kjiptdette unner jeg deg ikke!!! Men bra du skal få sjekket hcg!!! Håper det fremdeles går bra
![]()

Ja det håper jeg ogsåJa dette er helt forferdelig. Jeg leser meg opp på solskinnshistorier og tviholder på at jeg kanskje er en av de..![]()
![]()