Klagetråd

Lillemo123

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
✨️Julestjernene2023✨️
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Må nesten ha en slik tråd også:playful:

Og nå allerede fra uke 4+0 til i dag 5+0 har jeg allerede gått opp 2kg:sad015
Forrige graviditet gikk jeg opp 30kg, bare gått ned 10kg siden forrige, så utgangspunktet er jo mye høyere denne gangen. Så håpte den vekta ville stått mer stille frem mot slutten denne gangen:bag:

Veldig kvalm, men også syk? Ikke helt syk nok til at jeg vil kalle det influensa, i så fall en mild versjon? Lett feber, men det er vel ikke helt optimalt i første trimester :depressed: formen er i alle fall ganske elendig :grumpy:

Bare 5 uker inn i dette, men det er en ganske annen opplevelse å være gravid når man samtidig må ta seg av et annet lite barn :facepalm: Det er fullt kjør hele tiden fra kl. 5 om morgenen til kl. 19 på kvelden:arghh: Er så trøtt, sliten og kvalm.

Jeg kjenner på det samme, du har min fulle sympati! :dead: Forrige gang kunne jeg bare ligge på sofaen, nå er det full rulle fra mårra til kveld. Heldigvis tar mannen i et ekstra tak:shy:

Jeg kjenner på det samme, du har min fulle sympati! :dead: Forrige gang kunne jeg bare ligge på sofaen, nå er det full rulle fra mårra til kveld. Heldigvis tar mannen i et ekstra tak:shy:
Ja, det å kunne slappe av på sofaen etter jobb og sove litt lengre om morgenen sist var ganske deilig :hilarious: Han skal ha det min samboer også at han står på ekstra, men toåringen er veldig mammadalt:shy:

Ja, det å kunne slappe av på sofaen etter jobb og sove litt lengre om morgenen sist var ganske deilig :hilarious: Han skal ha det min samboer også at han står på ekstra, men toåringen er veldig mammadalt:shy:

Altså jeg har lurt på om de merker det?! For jenta mi har vært skiiiiiiikkelig pappadalt i absolutt hele høst. Og så, typ dagen etter positiv test, er det bare mamma mamma mamma, ingenting annet er bra nok! :hilarious: :hilarious: :dead:

Altså jeg har lurt på om de merker det?! For jenta mi har vært skiiiiiiikkelig pappadalt i absolutt hele høst. Og så, typ dagen etter positiv test, er det bare mamma mamma mamma, ingenting annet er bra nok! :hilarious: :hilarious: :dead:
Det tror jeg altså! Her tok hun meg på magen dagen før positiv test og samme dagen. Aldri gjort før. Tror de merker det er noe som skjer:D

Kolliderte med bilen i dag på vei til jobb, og er nå fri for bil. Var i bilulykke da jeg var gravid med førstemann også, og ble innlagt på sykehus uten tegn til liv eller hjertelyd i flere timer. Kjente dette tok meg veldig tilbake til da. Har vært så mye i det siste. Nå skulle vi bare vente, og glede oss.

Kolliderte med bilen i dag på vei til jobb, og er nå fri for bil. Var i bilulykke da jeg var gravid med førstemann også, og ble innlagt på sykehus uten tegn til liv eller hjertelyd i flere timer. Kjente dette tok meg veldig tilbake til da. Har vært så mye i det siste. Nå skulle vi bare vente, og glede oss.
Og så måtte jeg jo på do 4 ganger da skademeldingen skulle skrives. Hjelpe meg altså :hilarious:

Det tror jeg altså! Her tok hun meg på magen dagen før positiv test og samme dagen. Aldri gjort før. Tror de merker det er noe som skjer:D
Kan nok hende de merker det ja :love017 Min har vært like intens mammadalt siden fødsel så har ikke merket noe forskjell enda egentlig :hilarious:

Oi, så uheldig! Håper det gikk bra med deg og den lille❤️

Fireåringen min kom inn på soverommet her om dagen og så «ikke sant du skal ha en baby mamma» :wideyed: jeg vet ikke hvordan, men freaky er det :hilarious:

Har stått opp i dag kl 5 og hadde litt mye arbeid på jobb. Så i ettermiddag er jeg i dårlig humør og dimme tanker kommer i hodet. Har ikke opplevd det men er redd til å liste. Har vist lest for mye om dere andre som har hatt sa eller kjemisk. Det er så vanskelig å vente til ca jke 7 vurderer da å ta tidlig ultralyd bare for å roe nervene. Har lite symptomer. Unntatt muringer i mage og rygg.

Jeg har vondt i kroppen etter bilulykken. Jeg er sliten, er hormonell, og har vært på gråten i to dager, og i dag er jeg skikkelig sinna-hormonell. Hadde en person innom jobb i dag som var skikkelig ufin, og det var mange krefter i sving for å ikke fortelle meningen min om det mennesket i dag. Klarer ikke å la være å himle med øynene da. :depressed: En kollega av meg var mindre blyg enn meg skal sies.
i tillegg er det så mange folk som dusjer i parfyme, og som lukter alskens kroppsvæsker, og så må man ta imot ufortjent kritikk midt i alle sanseinntrykkene man desperat prøver å døyve.:hilarious:

Idag ble jeg konfrontert av broren min og moren min da vi var ute å spiste, om jeg var gravid. Så spurte bare hvorfor de trodde det, og da hadde en kompis av broren min sett meg på legekontoret og overhørt når jeg var på vei ut av døra til kontoret og spurte legen «ny hcg om to dager da?». Også hadde han da fortalt det her til broren min. Jeg er helt i sjokk og klarer ikke forstå at noen tror at det er dems ting å fortelle?? Fyfaen jeg er så sint. Dette blir mitt første barn, og første onkelungen til broren min så det er jo en ting man gjerne vil fortelle selv på en litt gøyal måte..:banghead:

Idag ble jeg konfrontert av broren min og moren min da vi var ute å spiste, om jeg var gravid. Så spurte bare hvorfor de trodde det, og da hadde en kompis av broren min sett meg på legekontoret og overhørt når jeg var på vei ut av døra til kontoret og spurte legen «ny hcg om to dager da?». Også hadde han da fortalt det her til broren min. Jeg er helt i sjokk og klarer ikke forstå at noen tror at det er dems ting å fortelle?? Fyfaen jeg er så sint. Dette blir mitt første barn, og første onkelungen til broren min så det er jo en ting man gjerne vil fortelle selv på en litt gøyal måte..:banghead:
Så ugreit! At kompiser synes det er spennende å sladre til familien din kan jeg «forstå», selv om det er dumt. Synes det er mer sjokkerende at familien din konfronterer deg med det, de burde kunne tenke seg til at du ville dele det når du var klar, og ventet til du annonserer, på egne premisser. Enig i at det var taktløst og egoistisk av dem ❤️

Omgangssyken i hus :depressed: mannen jobber sent, så jeg gruet meg til å være alene med barna hele ettermiddagen fordi jeg blir så trøtt/sliten - og så må det syke barnet være hjemme hele dagen i tillegg. Og mannen er sur pga lite søvn :grumpy: jeg er kvalm 24/7 fra før med sporadisk oppkast. Håper dagen blir mye bedre enn jeg frykter, og at mini ikke smitter alle andre.

Omgangssyken i hus :depressed: mannen jobber sent, så jeg gruet meg til å være alene med barna hele ettermiddagen fordi jeg blir så trøtt/sliten - og så må det syke barnet være hjemme hele dagen i tillegg. Og mannen er sur pga lite søvn :grumpy: jeg er kvalm 24/7 fra før med sporadisk oppkast. Håper dagen blir mye bedre enn jeg frykter, og at mini ikke smitter alle andre.
Åh, føler med deg! Det er det værste som finnes.

Åneeei, det er det verste dritet en kan få i hus:bag: Ønsker mini en god bedring, og at det ikke sprer seg og at du får en okei dag uten for ille kvalme:Heartred

Back
Topp