Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler det samme, veldig rolig helg får tankene til å vandre noe voldsomt Er selv henvist til TUL på grunn av MA sist svangerskap men har fortsatt ikke fått innkalling Tenkte ringe sykehuset i morgen å høre når jeg kan forvente innkalling.. Vil bare ha en bekreftelse på at alt er okEr så utålmodig, liksom sånn rastløs innvendig..
Føles så lenge til privat TUL i uke 7+2, som blir første kontroll/bekreftelse på graviditeten.
Er 4+5 i dag.
Men får jo ikke gjort så mye annet enn å vente heller da, og tiden går vel litt fortere til uka når jeg/vi har ferie og skal på en liten hotelltur
Blir lettere å ikke tenke på det hele tiden da, når det skjer litt mer
Skjønner deg godtFøler det samme, veldig rolig helg får tankene til å vandre noe voldsomt Er selv henvist til TUL på grunn av MA sist svangerskap men har fortsatt ikke fått innkalling Tenkte ringe sykehuset i morgen å høre når jeg kan forvente innkalling.. Vil bare ha en bekreftelse på at alt er ok
Det er så lov å klage over! Dette er det mest nervepirrende jeg har vært med på. Selv prøver jeg å tenke at det er så stor sjanse for at det går bra - og at alle svangerskap er ulike så andres symptomer og tester har ikke noe med meg å gjøre. Jeg krysser fingrene for ossKlager litt over angsten som herjer inni meg. Foreløpig vet jeg ikke om jeg er i uke 4 eller 5 og jeg har ikke fått særlig symptomer enda (fikk i uke 5 sist, ble kvalm i uke 7). Føler bare at det er dårlig tegn. Nå pleier jo ikke magefølelsen min å stemme og jeg var et nervevrak i hele forrige svangerskap, men jeg håper virkelig denne sitter. Kjemperedd for å miste.
Ja, krysser fingrene for oss alle trimester 1 er tøffest synes jeg, så mange bekymringer.Det er så lov å klage over! Dette er det mest nervepirrende jeg har vært med på. Selv prøver jeg å tenke at det er så stor sjanse for at det går bra - og at alle svangerskap er ulike så andres symptomer og tester har ikke noe med meg å gjøre. Jeg krysser fingrene for oss
Kjenner på den jeg også… etter at jeg har hatt tre svangerskap med hyperemesis, så er det rart at jeg enda ikke er kvalm for det har jeg alltid blitt innen uke 5Må klage på all den usikkerheten og angsten for at noe er feil.. fortsatt ikke kjent på kvalme, er livredd for at det er et dårlig tegn
Jeg har kun kjent på kvalmen 3-4ganger. Jeg har lest en del og er mange som er heldig å slipper unna så prøver å normalisere det å ikke være kvalm. Prøver å være positiv frem til første ultralydMå klage på all den usikkerheten og angsten for at noe er feil.. fortsatt ikke kjent på kvalme, er livredd for at det er et dårlig tegn
Ikke jeg heller. Er 5+3. ingen symptomer. Leser jo at det er like vanlig som mye symptomer.. men tenker det samme som degMå klage på all den usikkerheten og angsten for at noe er feil.. fortsatt ikke kjent på kvalme, er livredd for at det er et dårlig tegn
Skal du også føde på Levanger? Kjenner på der jeg også. Hvordan skal jeg klare meg uten lystgassen?Jeg må nesten klage litt. De holder på å pusse opp føden på sykehuset her og i den forbindelse er det ikke anledning til å bruke lystgass. Synes det er så kjipt! Jeg visste ikke hvor digg det kunne være før jeg fikk minstemann tidligere i år, og nå ligger jeg an til å gå glipp av det på min siste fødsel
Skal være ferdig i løpet av juni, men jeg regner med at sjansen er stor for at jeg får maibaby, eventuelt tidlig tidlig juni