Klagetråd

Chawa

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Sommerspirene 2025
Også må jeg klage på at jeg eeeer så trøtt og kvalm. Fryser og svetter om hverandre og føler meg ganske utafor. Plutselig svimmel osv

Ah, elsker å klage til anonyme her inne. Mannen blir veldig irritert hvis jeg klager for mye :hilarious:

Jeg klager over at sønnen min våknet flere ganger i natt, og da han endelig sovnet fikk selvfølgelig ikke jeg sove, så nå er jeg rimelig kjørt :dead:

Våknet brått i natt av intens kvalme. Kjente jeg vurderte lenge om jeg måtte løpe til do eller ikke. Men heldigvis slapp jeg oppkast. :hungover:

Klager på at det plutselig er blitt så kaldt ute. Har ikke lyst på vinter ennå.

Også må jeg klage på at jeg nå ikke får spist spekemat og oster til jul i år heller. Skulle egentlig ha det på 30 årsdagen min i fjor men var gravid. Ble ikke i år heller gitt :hilarious:

Er så utålmodig, liksom sånn rastløs innvendig.. :wacky:
Føles så lenge til privat TUL i uke 7+2, som blir første kontroll/bekreftelse på graviditeten.
Er 4+5 i dag.
Men får jo ikke gjort så mye annet enn å vente heller da, og tiden går vel litt fortere til uka når jeg/vi har ferie og skal på en liten hotelltur :happy090
Blir lettere å ikke tenke på det hele tiden da, når det skjer litt mer :smiley-bounce012

Last edited:
Er så utålmodig, liksom sånn rastløs innvendig.. :wacky:
Føles så lenge til privat TUL i uke 7+2, som blir første kontroll/bekreftelse på graviditeten.
Er 4+5 i dag.
Men får jo ikke gjort så mye annet enn å vente heller da, og tiden går vel litt fortere til uka når jeg/vi har ferie og skal på en liten hotelltur :happy090
Blir lettere å ikke tenke på det hele tiden da, når det skjer litt mer :smiley-bounce012
Føler det samme, veldig rolig helg får tankene til å vandre noe voldsomt :rolleyes: Er selv henvist til TUL på grunn av MA sist svangerskap men har fortsatt ikke fått innkalling:sad015 Tenkte ringe sykehuset i morgen å høre når jeg kan forvente innkalling.. Vil bare ha en bekreftelse på at alt er ok:smiley-ashamed008

Føler det samme, veldig rolig helg får tankene til å vandre noe voldsomt :rolleyes: Er selv henvist til TUL på grunn av MA sist svangerskap men har fortsatt ikke fått innkalling:sad015 Tenkte ringe sykehuset i morgen å høre når jeg kan forvente innkalling.. Vil bare ha en bekreftelse på at alt er ok:smiley-ashamed008
Skjønner deg godt :Heartred
Jeg har ingen grunn til å være redd for for eks MA, alt gikk fint i forrige svangerskap (men ble født 1 mnd før termin da).
Men tenker jo selvfølgelig på det allikevel, det må være helt forferdelig å oppleve :grumpy:
Ring i morgen, så får du forhåpentligvis en avklaring på det :Heartred

Klager over alt man vil spise, men ikke burde. Vi hadde akkurat kjøpt inn masse godt spekepålegg til å kose oss med resten av høsten! Rakk å smake på to stk før positivt test og alt fikk gå i frysen :arghh::angry1

(Vet om "gravid"-salamien fra før, så den er allerede hamstret inn som kompensasjon).

Klager litt over angsten som herjer inni meg. Foreløpig vet jeg ikke om jeg er i uke 4 eller 5 og jeg har ikke fått særlig symptomer enda (fikk i uke 5 sist, ble kvalm i uke 7). Føler bare at det er dårlig tegn. Nå pleier jo ikke magefølelsen min å stemme og jeg var et nervevrak i hele forrige svangerskap, men jeg håper virkelig denne sitter. Kjemperedd for å miste.

Klager litt over angsten som herjer inni meg. Foreløpig vet jeg ikke om jeg er i uke 4 eller 5 og jeg har ikke fått særlig symptomer enda (fikk i uke 5 sist, ble kvalm i uke 7). Føler bare at det er dårlig tegn. Nå pleier jo ikke magefølelsen min å stemme og jeg var et nervevrak i hele forrige svangerskap, men jeg håper virkelig denne sitter. Kjemperedd for å miste.
Det er så lov å klage over! Dette er det mest nervepirrende jeg har vært med på. Selv prøver jeg å tenke at det er så stor sjanse for at det går bra - og at alle svangerskap er ulike så andres symptomer og tester har ikke noe med meg å gjøre. Jeg krysser fingrene for oss :Heartpink

Det er så lov å klage over! Dette er det mest nervepirrende jeg har vært med på. Selv prøver jeg å tenke at det er så stor sjanse for at det går bra - og at alle svangerskap er ulike så andres symptomer og tester har ikke noe med meg å gjøre. Jeg krysser fingrene for oss :Heartpink
Ja, krysser fingrene for oss alle ❤️ trimester 1 er tøffest synes jeg, så mange bekymringer.

Den ekstreme kvalmen tar livsgnisten! Om ikke livsgnist, så hvertfall "hverdagsgnisten". Dårlig til tross for medisiner, og humøret til både meg og samboer påvirkes... Lite glede over svangerskapet så langt.
Var kvalm og kastet opp forrige gang også, men da fikk jeg i meg mat. Nå sliter jeg virkelig med å få i meg mat og drikke, og jordmor har sagt jeg er dehydrert.. Hjelper ikke på kvalmen med andre ord.

Må klage på all den usikkerheten og angsten for at noe er feil.. fortsatt ikke kjent på kvalme, er livredd for at det er et dårlig tegn

Må klage på at jeg har blitt smittet med en utrolig kjip forkjølelse som tvinger meg til å ligge langflat hele helgen. Skulle egentlig vært i babyshower i dag men det var helt uaktuelt med sår hals, snufsete nese og antydning til feber. Hjelper ikke på at jeg seriøst ikke har sovet godt på over en mnd:crybaby2

Må klage på all den usikkerheten og angsten for at noe er feil.. fortsatt ikke kjent på kvalme, er livredd for at det er et dårlig tegn
Kjenner på den jeg også… etter at jeg har hatt tre svangerskap med hyperemesis, så er det rart at jeg enda ikke er kvalm for det har jeg alltid blitt innen uke 5 :oops:

Jeg har kun kjent på kvalmen 3-4ganger. Jeg har lest en del og er mange som er heldig å slipper unna så prøver å normalisere det å ikke være kvalm. Prøver å være positiv frem til første ultralyd :love017 :smiley-ashamed004

Jeg må nesten klage litt. De holder på å pusse opp føden på sykehuset her og i den forbindelse er det ikke anledning til å bruke lystgass. Synes det er så kjipt! Jeg visste ikke hvor digg det kunne være før jeg fikk minstemann tidligere i år, og nå ligger jeg an til å gå glipp av det på min siste fødsel :sad010
Skal være ferdig i løpet av juni, men jeg regner med at sjansen er stor for at jeg får maibaby, eventuelt tidlig tidlig juni

Jeg må nesten klage litt. De holder på å pusse opp føden på sykehuset her og i den forbindelse er det ikke anledning til å bruke lystgass. Synes det er så kjipt! Jeg visste ikke hvor digg det kunne være før jeg fikk minstemann tidligere i år, og nå ligger jeg an til å gå glipp av det på min siste fødsel :sad010
Skal være ferdig i løpet av juni, men jeg regner med at sjansen er stor for at jeg får maibaby, eventuelt tidlig tidlig juni
Skal du også føde på Levanger? Kjenner på der jeg også. Hvordan skal jeg klare meg uten lystgassen? o_O

Back
Topp