Klagetråd

Umulig å gå på offentlig toalett når de før enn har gjort nummer 2. Altså brekker meg til jeg kaster opp uansett hvor rask jeg er..:depressed::yuck:Og til vanlig utenom graviditet tåler nesa hva som helst.

Hei folkens.

Jeg er så lei å være kvalm og bare ligge i senga hverdag.Jeg er så lei og så lei meg for jeg vil jobb og være opp og orke å spise og fungere normalt.noen flere som har det sånn som meg?

Omgangssjuka på begge barna, konstant kveldskvalme og trøtthet på meg, null energi til å gjøre hverdagens gjøremål, orker så vidt å leke med barna, og nå kjenner jeg at influensa er på vei :arghh: Vurderer å sykmelde meg for å samle energi og krefter, men da vet jeg det bare blir mer jobb på min kollega. I tillegg kjenner jeg at jeg trenger å ha en plass å gå til. Blir sprø av å «bare» skulle gå hjemme :nailbiting: Venter veeldig på påskeferien akkurat nå,og håper den gir mulighet til å hente seg litt inn igjen!

Hei folkens.

Jeg er så lei å være kvalm og bare ligge i senga hverdag.Jeg er så lei og så lei meg for jeg vil jobb og være opp og orke å spise og fungere normalt.noen flere som har det sånn som meg?
Det er nok mange i din båt desverre i disse ukene. Mange som er kvalme og energiløse. Løser seg for mange etter uke 12-13

Hei folkens.

Hei ❤️ Er dessverre i samme båt som deg. Har vært sykmeldt og fullstendig sengeliggende siden 6+3, er nå 12+5 og ingen tegn til bedring. Ved forrige svangerskap begynte det å roe seg litt fra uke 18, men ble ikke helt bra før etter fødsel dessverre. Håper du får kvalmestillende?

Back
Topp