Er det lov med en klagetråd her inne også? Jeg håper det,for trenger et sted å klage og ventilere litt også 

Tenker at det er gitt at vi alle er kjempetakknemlige for at vi er gravide, hvis ikke hadde vi aldri vært her inne. Så her inne kan vi få spy ut litt eder og galle når vi trenger det,uten dårlig samvittighet

Tenker at det er gitt at vi alle er kjempetakknemlige for at vi er gravide, hvis ikke hadde vi aldri vært her inne. Så her inne kan vi få spy ut litt eder og galle når vi trenger det,uten dårlig samvittighet

Har vært litt vel mye sofasitting siste ukene
. Jeg var hos fastlegen min, i god tro om at jeg skulle få sykemelding, fordi legen min tidligere her beroliget meg med dette når jeg har vært redd for å bli gravid og føde for tidlig igjen. Da jeg fikk beskjed om at dét kunne jeg ikke få, da brast det totalt for meg. Tårene bare rant og rant, og jeg klarte ikke stoppe. Der sitter jeg, etter så mange år med tvil og bekymring, og er gravid igjen-i god tro om at det vil bli tilrettelagt for meg denne gangen. I tillegg hadde jeg sovet dårlig samme natt, nettopp sluttet å snuse, sluttet med medisiner og er så trøtt at jeg kunne sovet døgnet rundt. Fant ut på slutten av dagen at jeg hadde feber i går også..for en DRITTdag!!

Er du sykemeldt?
Men kjenner jeg er veldig spent på hvordan det blir å komme tilbake på jobb. Kvalmen melder sikkert sin ankomst ganske snart og da kommer jeg til å slite 
God bedring!! 

think005