Klagetråd

Visu

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Er det lov med en klagetråd her inne også? Jeg håper det,for trenger et sted å klage og ventilere litt også :banghead::p:angry4:smiley-angry019

Tenker at det er gitt at vi alle er kjempetakknemlige for at vi er gravide, hvis ikke hadde vi aldri vært her inne. Så her inne kan vi få spy ut litt eder og galle når vi trenger det,uten dårlig samvittighet ;):notworthy:love7

Postet nettopp et innlegg i skravletråden, som absolutt burde vært her istedet :p

Våknet med skjærende hodepine på Venstre side og stiv nakke :meh: Har vært litt vel mye sofasitting siste ukene

I går hadde jeg en så dårlig dag, at jeg ikke orket å klage her inne engang :hilarious:. Jeg var hos fastlegen min, i god tro om at jeg skulle få sykemelding, fordi legen min tidligere her beroliget meg med dette når jeg har vært redd for å bli gravid og føde for tidlig igjen. Da jeg fikk beskjed om at dét kunne jeg ikke få, da brast det totalt for meg. Tårene bare rant og rant, og jeg klarte ikke stoppe. Der sitter jeg, etter så mange år med tvil og bekymring, og er gravid igjen-i god tro om at det vil bli tilrettelagt for meg denne gangen. I tillegg hadde jeg sovet dårlig samme natt, nettopp sluttet å snuse, sluttet med medisiner og er så trøtt at jeg kunne sovet døgnet rundt. Fant ut på slutten av dagen at jeg hadde feber i går også..for en DRITTdag!!:smiley-angry016

Er fortsatt skuffet da..mht sykemelding. Jeg ønsket meg 50% sykemelding, fordi jeg er 50% arbeidsledig nå. Så ville fortsette å jobbe 50%, men slippe mas fes Nav og søking/intervjuer osv.

Noen med samme erfaringer, evt. bedre erfaringer med sykemelding? :sorry:

Blæh..hodepine er så slitsomt! :hungover:Er du sykemeldt?
Ja jeg et heldigvis sykemeldt frem til søndag pga ettervirkninger av covid :happy119 Men kjenner jeg er veldig spent på hvordan det blir å komme tilbake på jobb. Kvalmen melder sikkert sin ankomst ganske snart og da kommer jeg til å slite :smiley-ashamed004

Sliter også med hodepine om dagen..:(

Jeg kaster ikke opp å takk å pris for det. Men går konstant med kvalmen opp i halsen, og søvnige øyne, har 15 kg skole arbeid og husarbeid å gjøre med en mann som jobber nattevakt korona på bhg en sutrete 4 åring. Og jeg kjenner jeg vil bare være i fred:D så sånn er livet

Våknet med sår hals og litt varmere i kroppen :( har ikke testet ennå, men regner bare med den blir positiv, sukk.

Fikk plutselig kramper i livmoren og akutte vonde smerter. Føles som skikkelig mens-smerter. Håper ikke jeg mister :( er ikm i dag

Har litt mørk utflod idag og er selvsagt veldig bekymra. Uke 6+0 imorgen.

i tillegg reagerer jeg på ALT jeg spiser.. har irritabel tarm fra før og sensitiv mage, men da har jeg kunnet vite hva jeg reagerer på, men nå er det absolutt alt :(

Noen ganger merker jeg at det er vanskelig å faktisk tro at det kommer til å gå bra denne gangen, og i dag er en sånn dag. Hvorfor skal det gå noe bedre nå enn sist liksom? Sikker på at jeg kommer til å bekymre meg helt frem til ungen er ute, eller i hvertfall til jeg kjenner daglig liv :nailbiting:

Kroppen takler fryktelig dårlig å gå sulten :depressed:

For meg så går det bra fysisk, med noe kvalme og ømme bryster. Men psykisk derimot.... Jeg har nettopp begynt i ny jobb og alt føles utrolig meningsløst. Det er et vikariat, som jeg ikke tror jeg får fortsettelse i når jeg nå avslører at jeg er gravid.
Så det å sette seg inn i en ny jobb for 7-8 måneder føles helt tomt. Og jeg vet det er bra på CV og jeg burde bare stå på. Men er bare så utrolig lite motivert. :wtf:think005

Jeg hadde mye vondt i dagene før og på ikm :) føltes veldig som at mensen skulle komme! Ga seg så snart ikm var over.

Jeg var til en kontroll på kvinneklinikken på Ullevål på torsdag grunnet smerter da og (men mildere enn de som traff meg i går). På kontrollen kunne de ikke se så mye til graviditeten annet enn at det var gode forhold i livmoren med tykk slimhinne etc, men så fant de en vanncyste på den venstre eggstokken som var 5 cm stor. De sa at det ikke er farlig, og ikke påvirker graviditeten. Og at den enten bare forsvinner eller eventuelt sprekker.

Mistenker derfor at smertene i går var fra cysten som sprakk. For jeg har ikke smerter i dag, og har ingen blødning. Krysser alt jeg har for at det er der og ikke SA.

Jeg er så frustrert over at jeg aldri våkner helt. Jeg føler meg i halvsøvne hele dagen. Jeg er tung i kroppen og har så lite energi. Jeg bare håper det retter seg om noen uker. Jeg føler på at jeg ikke er noen god mamma til de to jeg har fra før, og jeg er ikke noen god samboer. Han gjør meste av husarbeid og han klager ikke. Jeg prøver å få gjort minst en ting hver dag nå. Tømme oppvaskmaskin og sånn småtteri. Men kreftene strekker liksom ikke helt til. Jeg sover masse.

Back
Topp