Klagetråd

Lykkelig.Mamma

Gift med forumet
Novemberlykke 2020
❤Januarlykke 2022❤
Novemberfnuggene 2023
Her er det lov til å få ut frustrasjon, fortelle om ting som plager deg, ting du plages med og klage så mye du trenger og vil:happy:
Vet fra tidligere at en slik tråd virkelig er nødvendig og gull verdt:wacky::hilarious:
 
Last edited:
Du kan trøste deg med at du ikke er alene:hilarious: Oppblåst og kvalm passer ikke med høytlivsbukser:shifty::hilarious:
Jeg har allerede lagt til gravidbukser i ønskelista på Zalando, men synes det er drøyt tidlig å kjøpe endao_O:hilarious: og flesteparten av buksene mine er stramme for å skjule litt mage som har kommet snikende i korona tiden:rolleyes::hilarious: eller - de har vel blitt stramme ila siste året:hilarious::hilarious:
 
Jeg har allerede lagt til gravidbukser i ønskelista på Zalando, men synes det er drøyt tidlig å kjøpe endao_O:hilarious: og flesteparten av buksene mine er stramme for å skjule litt mage som har kommet snikende i korona tiden:rolleyes::hilarious: eller - de har vel blitt stramme ila siste året:hilarious::hilarious:
Bare 6 mnd siden jeg fødte sist så jeg har en hel søppelsekk med gravidklær stående klar i skapet:hilarious: Men denne gangen skal jeg definitivt kjøpe flere kjoler og skjørt!
 
Livredd for å miste
Etter 8år med prøving, 1 gutt på 3, 1 MA og 7 SA er jeg rimelig nervøs. Klarer liksom ikke glede meg for jeg er så redd for å miste.
 
Nattammer, ca 5-6 ganger hver natt. Så nå er det opp, amme, tisse, sove, minst 3 av de gangene:meh::hilarious:
 
Er så trøtt!! Har ikke sovet en hel natt sammenhengende siden februar 2020:hilarious::arghh:
 
Jeg er SÅ lei støttemedisinen jeg går på!!!! Blir så utrolig sår av de :( Heldigvis bare litt under en uke igjen før jeg er ferdig med de!
 
Du har min dypeste medfølelse!!!!!! Deg er blytungt nok med nattamming, så å være gravid samtidig må jo være beinhardt!
Definitivt tungt ja! Har en som akkurat hadde begynt å spise 1-2 ganger om natten, plutselig endret det seg til 4-8:sour::shifty:
 
Definitivt tungt ja! Har en som akkurat hadde begynt å spise 1-2 ganger om natten, plutselig endret det seg til 4-8:sour::shifty:

Huff, ja det går veldig i rykk og napp! Når man begynner å bli vant til nye rutiner endrer det seg plutselig igjen :banghead:
 
Huff, ja det går veldig i rykk og napp! Når man begynner å bli vant til nye rutiner endrer det seg plutselig igjen :banghead:
Her trodde vi det var en midlertidig fase, men det har nå pågått i 10 uker og jeg tror aldri det blir å gå over:arghh::hilarious::hilarious:
 
Her trodde vi det var en midlertidig fase, men det har nå pågått i 10 uker og jeg tror aldri det blir å gå over:arghh::hilarious::hilarious:

Det er altså så slitsomt! I et desperat øyeblikk spurte jeg om vi kanskje skulle vurdere å legge ut ungen på finn :hilarious:
 
Det er altså så slitsomt! I et desperat øyeblikk spurte jeg om vi kanskje skulle vurdere å legge ut ungen på finn :hilarious:
Skal ikke si noe på det, en tung våken-natt foreslo jeg at vi kunne donere han bort til noen som virkelig ønsket barn:hilarious:
 
Så trøtt og vondt i hodet og vi skal på orientering idag - hvordan skal jeg klare det?!:sleep011
 
Back
Topp