Jeg er like langt som deg og sliter med akkurat de samme tingene. Pluss at jeg har fått halsbrann
jeg har lite å gjøre på jobb om dagen, så jeg går mest hjemme å glor. Siden jeg er i risikogruppen vil ikke mannen at jeg skal på trening å utsette meg for smitte. Hjemmetrening får jeg ikke like mye ut av. Så ja, jeg blir passe loco av at landet stenges ned, jeg blir isolert og kroppen er tyngre. Jeg prøver å fokusere på små seire: i kveld tok jeg meg et bad, og kom meg ut på en gåtur med mannen. Jeg følte meg som et nytt menneske etterpå. Uheldigvis så er jeg tilbake på scratch i morgen, men jeg tenker at man må fokusere på en dag av gangen, og ha delmål. F. eks har jeg spist 5 stk frukt og grønt i dag. Eller planlegge kjøp av julegaver og følge med på hvor det er tilbud på diverse ting. Vi har jo ikke noe valg enn å holde ut i situasjonen vi er i, så små ting i hverdagen kan bli et stort høydepunkt for tiden. F.eks holdt jeg på å dø av lykke når jeg fant en iskaffe i kjøleskapet. Små gleder! Sender masse gode tanker!