Klagetråd

Bkno2667410

Blir kjent med forumet
Hei, jeg er «bare» 27+6 uker og veldig lei. Alt gjør vondt, jeg sover dårlig pga bekkenlåsning, ingenting er komfortabelt, jeg får ikke gjort noe særlig aktivt og psyken er frynsete. Griner av den minste ting. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut I 3 mnd til. Jeg vet jeg burde være takknemlig over at jeg er gravid og det er jeg virkelig, men noen dager bare topper det seg. Andre som føler det slik?

Ta deg en tur til kiropraktor for å løsne litt på låsningene, så vil det hjelpe litt:) jeg har det tungt selv med kraftig bekkenløsning og bekkenlåsning. Føler at jeg hele tiden skal få magesekkens innhold opp i munnen pga at alt begynner å presse, og sliter veldig med halsbrann. Hadde det likt forrige svangerskap, men syns det går fortere denne gangen heldigvis. sender deg styrke klemmer:)

Hei, jeg er «bare» 27+6 uker og veldig lei. Alt gjør vondt, jeg sover dårlig pga bekkenlåsning, ingenting er komfortabelt, jeg får ikke gjort noe særlig aktivt og psyken er frynsete. Griner av den minste ting. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut I 3 mnd til. Jeg vet jeg burde være takknemlig over at jeg er gravid og det er jeg virkelig, men noen dager bare topper det seg. Andre som føler det slik?
Jeg er like langt som deg og sliter med akkurat de samme tingene. Pluss at jeg har fått halsbrann :P jeg har lite å gjøre på jobb om dagen, så jeg går mest hjemme å glor. Siden jeg er i risikogruppen vil ikke mannen at jeg skal på trening å utsette meg for smitte. Hjemmetrening får jeg ikke like mye ut av. Så ja, jeg blir passe loco av at landet stenges ned, jeg blir isolert og kroppen er tyngre. Jeg prøver å fokusere på små seire: i kveld tok jeg meg et bad, og kom meg ut på en gåtur med mannen. Jeg følte meg som et nytt menneske etterpå. Uheldigvis så er jeg tilbake på scratch i morgen, men jeg tenker at man må fokusere på en dag av gangen, og ha delmål. F. eks har jeg spist 5 stk frukt og grønt i dag. Eller planlegge kjøp av julegaver og følge med på hvor det er tilbud på diverse ting. Vi har jo ikke noe valg enn å holde ut i situasjonen vi er i, så små ting i hverdagen kan bli et stort høydepunkt for tiden. F.eks holdt jeg på å dø av lykke når jeg fant en iskaffe i kjøleskapet. Små gleder! Sender masse gode tanker!

Samme her. Har hatt vondt i snart to mnd nå. Behandling hjelper (fysio), men det holder bare ikke.
Å bare sitte feil 2 min i sofa gir vondt i en evighet etterpå. Er så tungt at det er så lenge igjen enda!

Sliter også med motivasjonen og har ofte tunge dager der jeg ikke ser enden på dette svangerskapet. Du er ikke alene :Heartred

Ta deg en tur til kiropraktor for å løsne litt på låsningene, så vil det hjelpe litt:) jeg har det tungt selv med kraftig bekkenløsning og bekkenlåsning. Føler at jeg hele tiden skal få magesekkens innhold opp i munnen pga at alt begynner å presse, og sliter veldig med halsbrann. Hadde det likt forrige svangerskap, men syns det går fortere denne gangen heldigvis. sender deg styrke klemmer:)
Tusen takk, styrkeklemmer tilbake! Var hos fysio i dag så håper det hjelper. Men summen av alt gjør det for mye til tider. Føler meg som verdens verste klager :(

Jeg er like langt som deg og sliter med akkurat de samme tingene. Pluss at jeg har fått halsbrann :p jeg har lite å gjøre på jobb om dagen, så jeg går mest hjemme å glor. Siden jeg er i risikogruppen vil ikke mannen at jeg skal på trening å utsette meg for smitte. Hjemmetrening får jeg ikke like mye ut av. Så ja, jeg blir passe loco av at landet stenges ned, jeg blir isolert og kroppen er tyngre. Jeg prøver å fokusere på små seire: i kveld tok jeg meg et bad, og kom meg ut på en gåtur med mannen. Jeg følte meg som et nytt menneske etterpå. Uheldigvis så er jeg tilbake på scratch i morgen, men jeg tenker at man må fokusere på en dag av gangen, og ha delmål. F. eks har jeg spist 5 stk frukt og grønt i dag. Eller planlegge kjøp av julegaver og følge med på hvor det er tilbud på diverse ting. Vi har jo ikke noe valg enn å holde ut i situasjonen vi er i, så små ting i hverdagen kan bli et stort høydepunkt for tiden. F.eks holdt jeg på å dø av lykke når jeg fant en iskaffe i kjøleskapet. Små gleder! Sender masse gode tanker!

Tusen takk, så flink du er som klarer å komme deg ut og å tenke positivt. Det kommer bedre dager, det vet jeg men akkurat nå er det vanskelig å se for seg 3 mnd med så mye smerter og å aldri få fred. Masse gode tanker tilbake <3

Samme her. Har hatt vondt i snart to mnd nå. Behandling hjelper (fysio), men det holder bare ikke.
Å bare sitte feil 2 min i sofa gir vondt i en evighet etterpå. Er så tungt at det er så lenge igjen enda!

huff, føler med deg! Det er så utrolig slitsomt. Man får liksom aldri fred, det er det verste. Før kunne jeg ta meg en joggetur eller fjelltur hvis jeg hadde en dårlig dag, nå har jeg ikke noe sted å få utløp for frustrasjonen.

huff, føler med deg! Det er så utrolig slitsomt. Man får liksom aldri fred, det er det verste. Før kunne jeg ta meg en joggetur eller fjelltur hvis jeg hadde en dårlig dag, nå har jeg ikke noe sted å få utløp for frustrasjonen.

Jeg også.
Savner så mye å kunne ta en løpetur. Løp mitt første halvmaraton 5mnd før jeg ble gravid, så jeg hadde engang god kondis :rolleyes:

Back
Topp