Klagetråd :(

FruMille

Glad i forumet
Akkurat kvitt kvalmen og har begynt å få tilbake energien igjen og så BAM, der kom omgangssyken hos yngste, og BAM igjen, der fikk eldste den i går kveld bare mye verre, har holdt det gående i hele natt :arghh:
Forbannade spysyke, verste som finnes :banghead:
Min mann og jeg skal reise bort i helgen, en tur vi virkelig trenger og har gledet oss til lenge, og med vår flaks nå så blir det ingen tur, da ligger vel vi og kaster opp :(
Måtte bare få ut litt klaging, Sorry .....
Noen andre som er rammet av spysyken for tiden?
 
Har hørt at den går her også. Vi har flere ganger fått den heeeeelt inn i jula, sånn type barna har begynt å kastet opp på kvelden 23. Desember :( Det er megakjipt!! Så iår krysser jeg fingrenen for at vi slipper unns.
 
Har hørt at den går her også. Vi har flere ganger fått den heeeeelt inn i jula, sånn type barna har begynt å kastet opp på kvelden 23. Desember :( Det er megakjipt!! Så iår krysser jeg fingrenen for at vi slipper unns.
Ja, også i julen også :(
Håper at vi slipper sykdom i juleuken. I fjor lå hele familien med influensa. Første og forhåpentligvis siste gangen jeg har hatt det :/
 
Ja, her var det først mini og deretter meg sjøl Var heilt ferdig! Håper ikkje det går utover turen de skal på!
 
Håper dere slipper unna og får en god helg sammen da!! Krysser fingrene :arghh:
 
Eldste er enda ikke frisk, sitter tydeligvis lengre i hos han stakkar :( drittlei av å gå å tørke spy, vaske/klore og vaske klær. Foreløpig så har min mann og jeg gått klar, og jeg hååååper at det ikke slår til i helgen ...
 
Kraftig forkjølelse og dobbeltsidig ørebetennelse suger :meh:
 
Back
Topp