Klagetråd!

100% sykemeldt pga bekkenet. :( Det blir laaange måneder om ikke det bedrer seg såpass at man kan jobbe i hvert fall 50%. :(
 
100% sykemeldt pga bekkenet. :( Det blir laaange måneder om ikke det bedrer seg såpass at man kan jobbe i hvert fall 50%. :(

Ånei [emoji20] Syns så synd på dere som sliter med dette allerede! [emoji15] Håper du kan komme deg litt tilbake i arbeid etterhvert. Dagene går treeegt når man ikke jobber [emoji28]
 
Slet skikkelig med nattesøvnen inatt. Puppene er så vonde at ingen sovestillinger er gode da de kommer i klem uansett [emoji15] Utenom på ryggen, men jeg klarer ikke sovne da [emoji14]
 
Åh synes tiden går SÅ tregt frem til uke 12... ifølge menstermin er jeg bare 5+5 idag, men tror selv jeg er et par-tre dager senere [emoji85]
urettferdig at man ikke når over alt på jobb, men skal føle at klokka står stille i forhold til graviditeten [emoji12]
 
Jeg skal og ta en digital i helgen, roer meg ikke før jeg får 3+ og blir råskuffa om den fortsatt kun viser 2 - 3 [emoji24]
Haha tok en idag. Roer meg heller ikke før den viser 3+. Skal være fem uker alt fra mandag til onsdag [emoji39] viste fortsatt 2-3 da så samme som tirsdag[emoji4]
 
Vi var til dyrlegen med katta i går. Det viste seg at det var kreft med spredning. Ingenting å gjøre unntatt å la ho få sovne inn før smertene ble for store. :smiley-angry017
 
Jeg blir SPRØ av å ikke få sove!!! Sovna kl 5:30 i dagmorges og døgnet før sov jeg kun 4.5 timer :wacky:o_O
 
Mannen var flink og oljet den nye benken over vaskemaskinen. Takka han fikk var at jeg brakk meg av lukta og nå sitter og snuser på et klementinskall.. :depressed:
 
Vi var til dyrlegen med katta i går. Det viste seg at det var kreft med spredning. Ingenting å gjøre unntatt å la ho få sovne inn før smertene ble for store. :smiley-angry017

Så trist [emoji174][emoji29]
 
3 helgen på rad tilbringes på sofaen:dead: Jeg er så utrolig kvalm og utmattet. Har ingen energi og må kjempe meg igjennom turnusjobbing. Jeg er 6+4 i dag og håper det blir bedre fremover. Går dårlig med julegaveshoppingen;)
 
Litt trist og lei nå. Skulle bare være flink og male litt på rommet til minsten. Ligger nå på sofaen omtrent ute av stand til å gå.
Møkkabekken!! :(
Har bestilt støttebelte, håper at det kommer fort og gir en litt mer fungerende kropp...
 
Måtte selvfølgelig få influensa samtidig som kvalmen er på det verste. Føles som om jeg har influensa og omgangssyke samtidig[emoji53]
 
Jeg er så LEI av å ikke fungere!!!! Får jo ikke gjort noen ting i hverdagen bortsett fra og sove og være en zombie. Ooooooooooooff.

Måtte bare få det ut!
 
Back
Topp