Klagetråd!

Klager på en blødning imorges. Fader rullan altså! Irriterende!
 
Om det hjelper, så hadde eg lite kvalme igår, med unntak av ei bølge på kvelden. Vart stressa eg også..:confused:

Idag - lagt på sofaen heile dagen med ein utrøttelig kvalme.
Ååå men puppene er heller ikke så vonde [emoji53] har mistet så utrolig mange ganger å kjenner angsten tar meg igjen. Tenk å ønske så sterkt å være dårlig! Håper jeg våkner med verdens verste kvalme imorgen [emoji173]
 
Har jobba 13 timers vakt i dag og skal imorgen å kjenne æ e helt utslitt, vært så syykt trøtt i hele dag, og hatt ligament smerter som kommer å går, vet at det e normalt, men klare fortsatt ikke roe tankan på om det e noe æ bruder være bekymra for...
 
Jeg kan ikke se rørende familiefilmer. Tårene triller når det er noe som skjer. Så frost i går tidlig og når foreldrene døde rant det [emoji85]

Pga humørsvingningene mine, gråt i ene øyeblikket og sint i neste, så forstod jeg at jeg var blitt gravid [emoji23]Er ikke lik meg å være så hormonell..
 
Ååå men puppene er heller ikke så vonde [emoji53] har mistet så utrolig mange ganger å kjenner angsten tar meg igjen. Tenk å ønske så sterkt å være dårlig! Håper jeg våkner med verdens verste kvalme imorgen [emoji173]

Puppane varierer iallefall her! Dei er jo generelt større, men prikkinga var mest merkbar vekene rundt IKM. No er det berre litt følsomme niplar, og det er berre ved direkte kontakt.

Men skjønner deg godt, har sjølv mista to ganger det siste året, og er greit nevrotisk for tida. Tenk å berre kunne spole fram til 12 veker :angelic:
 
Puppane varierer iallefall her! Dei er jo generelt større, men prikkinga var mest merkbar vekene rundt IKM. No er det berre litt følsomme niplar, og det er berre ved direkte kontakt.

Men skjønner deg godt, har sjølv mista to ganger det siste året, og er greit nevrotisk for tida. Tenk å berre kunne spole fram til 12 veker :angelic:
Ja sånn her også. Stikker jo inni der av og til, men må av og til klemme på niplene for å skjekke om jeg er gravid. Nå sist var jeg ikke dårlig og da hadde utvikling stoppet nesten ved festing sa d. Mistet heldigvis tidlig den gangen. De andre gangene jeg har hatt ma (4 ganger) har jeg vært dritt dårlig. Men hadde en stor godartet cyste som kvelte fosterene mine som nå er borte. Så alt i alt sier legene at det skal gå bra så lenge det ikke er noe galt med embrioet. Men uflaksen må vel for Guds skyld være over nå?!
 
Klager på lite symptomer..
Klager på julestress og siste-liten-julegaver stress...
Klager på at jeg har latt kroppen forfalle siden forrige fødsel, og at jeg nå bør gå ned i vekt kontra å gå opp..
 
Klager på omgangssyke i hus. :(
Minsten har spydd ut hele sengen sin, så nå ligger vi på sofaen med ei bøtte ved siden av.
 
Ja jeg også. Blir nok en til digital i helgen for å se om det har sunket.. Tror det kan berolige.. æsj alså!

Jeg skal og ta en digital i helgen, roer meg ikke før jeg får 3+ og blir råskuffa om den fortsatt kun viser 2 - 3 [emoji24]
 
Klager på lite symptomer..
Klager på julestress og siste-liten-julegaver stress...
Klager på at jeg har latt kroppen forfalle siden forrige fødsel, og at jeg nå bør gå ned i vekt kontra å gå opp..

Som om jeg skulle sagt det selv!
 
Hadde en liten blødning selv for ei uke siden, aldri kjekt det [emoji24]

Nei, lurer jo på om den har tenkt å øke på eller slutte... våknet med lyserosa på papiret idag og... forstår ikke hva det kan skyldes. (Utenom det jeg ikke vil at skal være svaret :bag:) :woot:

Hvor lenge varte din? Og hvor kraftig var den?
 
Nei nei Nei!!!! Farget utflod på papiret når jeg var på do nå. Pliiiiis la det være noe uskyldig!!!:arghh:
 
Nei, lurer jo på om den har tenkt å øke på eller slutte... våknet med lyserosa på papiret idag og... forstår ikke hva det kan skyldes. (Utenom det jeg ikke vil at skal være svaret :bag:) :woot:

Hvor lenge varte din? Og hvor kraftig var den?

Kun et døgn, kun rosa på papiret når jeg gikk på do.
 
Blæææh.. I dag har kvalmen endret seg til et nytt nivå[emoji31][emoji31] Nå har spyingen begynt. Sist hadde jeg hyperemesis i 4 mnd og jeg hadde virkelig håpet jeg kunne slippe unna denne gangen. Hadde helt glemt hvor jævlig det føltes. Sånn seriøst liksom... Blææh..
 
Back
Topp